Haastattelussa Elina Sandelin

13

1026

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kunnan pitää hoitaa kriisipalveluvelvoitteensa. Se voi samalla tehdä yhteistyötä SPR:n kanssa.

    • Anonyymi

      Asiallinen haastattelu. Otsikko vähän mielikuvitukseton.

    • Nosto, tähän viitattiin toisessa keskustelussa.

    • Anonyymi

      Kolmas sektori ei ole yhtäkuin uskonnolliset yhteisöt.

    • Anonyymi

      Komusossujen nostomies Mäsalo

      • Anonyymi

        Joo, kun aktiivivaparit istuvat Tampereen yliopiston kahviossa ja yksi heistä heistä sanoo, että pitääpä tästä lähtee nosteleen, se tarkoittaa, että hän menee työtietokoneensa ääreen kirjoittelemaan yksirivisiä kommentteja tämän palstan avauksiinsa.


    • Anonyymi

      mäsalo mainostaa suomettuneita putinisteja jotka vaarantavat Suomen turvallisuuden

    • Anonyymi

      Henkilöhaastattelut ovat hyviä, tämäkin käy.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Politiikassa kuuluukin olla mielipiteitä. Johanneksella ja Elinalla on, vaikka en olisikaan niiden kannalla itse. Vasemmisto on demokratian väriläiskä suomalaisessa politiikassa.

        Vaparit osaavat tehdä nuo juttunsa aina niin, että niiden kanssa on helppo olla samaa mieltä. Se toinen, vaparien pimeämpi puoli, pulppuilee esille sitten palstalla...

        Palstalla selviää, että järjestön tarkoituksena ei olekaan tarjota vaihtoehtoa, vaan yrittää tuhota "vastustaja" eli kirkko aivan vanhakantaisen luokkataistelun hengessä ja keinotkin ovat osittain samat.

        Julkista keskustelupalstaa käytetään propagandakirjoitusten levittämiseen. Mitään oikeaa keskustelua ei palstalla ole eikä sitä edes haluta.

        Ja sitten selitellään, että ei me mitää taistolaisii eikä mitää kommareit olla, on yks maitopurkkitehtailijaki ja sillee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Politiikassa kuuluukin olla mielipiteitä. Johanneksella ja Elinalla on, vaikka en olisikaan niiden kannalla itse. Vasemmisto on demokratian väriläiskä suomalaisessa politiikassa.

        Vaparit osaavat tehdä nuo juttunsa aina niin, että niiden kanssa on helppo olla samaa mieltä. Se toinen, vaparien pimeämpi puoli, pulppuilee esille sitten palstalla...

        Palstalla selviää, että järjestön tarkoituksena ei olekaan tarjota vaihtoehtoa, vaan yrittää tuhota "vastustaja" eli kirkko aivan vanhakantaisen luokkataistelun hengessä ja keinotkin ovat osittain samat.

        Julkista keskustelupalstaa käytetään propagandakirjoitusten levittämiseen. Mitään oikeaa keskustelua ei palstalla ole eikä sitä edes haluta.

        Ja sitten selitellään, että ei me mitää taistolaisii eikä mitää kommareit olla, on yks maitopurkkitehtailijaki ja sillee.

        Pöh. Kirkon etuoikeuksien poistaminen ei ole tuhoamista. Ei kai kirkko tuhoudu ilman valtion nykypönkkää?!


    • Anonyymi

      Vaparilehdessä käsitellään äärivasemmsiton sisäisiä kysymyksiä, koska toimittajakunnassa on äärisosialisteja Stadista, Porista ja ties mistä, jotka täyttävät lehden mieleisillä puolipiilopoliittisilla PuPiPo -jutuillaan

      Vapaa ajattelijat Elina Sandelin

      Vapaa ajattelijat Kalevi Hölttä

      Näillä on menossa luokkataistelu vasemmistoliitossa, jäsentenväliset jatkuvat: Nyt uhataan oikeustoimilla https://www.ku.fi/artikkeli/5109986-turun-vasemmistoliitossa-jasentenvaliset-jatkuvat-nyt-uhataan-oikeustoimilla

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1549
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1166
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      49
      992
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      185
      871
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      730
    7. 59
      640
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      32
      630
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      624
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      77
      558
    Aihe