Tuossa joitakin kuukausia sitten kirjoittelin tänne otsikolla jujutsu ja pääni. Ongelmani oli kova pahoinvointi ekojen Hokutoryu harkkojen jälkeen. Me kun aloitimme ukemien reenaamisen kuperkeikoilla, ja mun pää ei siitä oikein tykkäillyt. Pyörrytti reenien jälkeen useamman päivän, ja ajattelin jo että laji ei taida olla mua varten. Sain kuitenkin täältä useampia vastauksia ja kehotuksia jatkaa vaan sinnikkäästi reenausta. No, mähän päräytin seuraaviin harkkoihin, ja sitä seuraaviin ja sitä seuraaviin. Ja niinkun sanoitte, huono olo väheni ja katosi lopulta. Nyt mua ei saisi lopettamaan tätä hienoa lajia millään =) Niin että kiitoksia vaan kannustuksesta, paljosta olisin jäänyt paitsi jos olisin samantien luovuttanut.
Jujutsu ja pääni taas
3
1045
Vastaukset
- rättipainija
Hienoa lukea että jaksoit jatkaa! Tervetuloa ju-jutsun maailmaan. Ja sitte seuraavaks BJJ:hin... ;)
- Sinne siis
No itse asiassa olen sitä jo kerinnyt suunnitella, vielä vaan pitää vähän kuntoa kohottaa ja kerätä rohkeutta. BJJ:n parissa kun ei ihan kauheasti naisia ole =)
- rättipainija
Sinne siis kirjoitti:
No itse asiassa olen sitä jo kerinnyt suunnitella, vielä vaan pitää vähän kuntoa kohottaa ja kerätä rohkeutta. BJJ:n parissa kun ei ihan kauheasti naisia ole =)
Olet kyllä oikeassa että monissa seuroissa ei hirveesti naisia ole bjj:ssä mukana, mutta kauniimman sukupuolen harrastajien määrät ovat kyllä kasvussa. Rohkeasti mukaan vaan kun siltä tuntuu! Ei sen kunnon tarvi niin korkealla olla, siinä se sitten sivussa kasvaa...Mielelläni näkisin enemmän naisia bjj-treeneissä, vähän vaihtelua tähän miesten kanssa "Ähisemiseen" ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien2493750- 583553
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I992952Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk552699Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve1252499Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro352092Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä1012031Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva441901Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.1141852Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli711209