Pylly punaiseksi

Anonyymi

Olen 60 mies. Naisen takapuolen piiskaus on aina ollut asia mistä pidän. Siis perinteinen selkäsauna paljaalle pyllylle avokämmenellä, vyöllä ja Paju tai koivuvitsalla. Alussa aina niin, että nainen on poikittain polvella pöksyt nilkoissa. Naisella tietysti sukat ja sukkanauhaliivi asusteena.. Olen piiskannut. Kaiken Ikäisiä kahdestakymmenestä kuuteenviiteen välillä. Olisi kiva kuulla muiden saman henkisten mieltymyksistä asiassa.

57

4621

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo. Makiata oli.

    • Anonyymi

      Vittua itse tarviit.. Naisen pitäisi paiskia sua oikein tulevalla kuusen oksalla niin että lähtisi moiset mielestäsi!!

    • Anonyymi

      Samat mieltymykset itsellä (olen nainen), paitsi itse en välitä mistään sukkanauha-asusteista enkä muutenkaan miellä asiaa mitenkään seksuaalisena (vaikka fetissihän tuo on ja kiihottaa helvetisti, mutta silti pidän tuon ihan rehellisenä rankaisu- ja kurituskeinona ja panohommat sitten erikseen).

      Mutta muuten ihan samoilla linjoilla. Pylly paljaaksi ja piiskaajan polville poikittain, eikä mitään hipsuttelua vaan kädestä, vitsasta ja remmistä ilman armoa. Tämän jälkeen nurkkaan seisomaan housut kintuissa, ja sen jälkeen vielä jatketaan, jos tarvetta. Ja sen tarpeen määrää piiskaaja, itse on selkäsaunan saaja itsensä siihen tilanteeseen saattanut käytöksellään, jonka jälkeen ohjat eivät enää ole omissa käsissä.

      • Minä haluan että nainen annaa minulle piiskaa!Minä haluan että se nainen joka halua anna minulle piiskaa muuttaat tänne asumaan!Olen aika varakas että nainen saa minun kansani turvallinen tulevaisuus!


      • Anonyymi

        No sovitaan sitten niin, mutta mielummin otan piiskaa ku pataan 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sovitaan sitten niin, mutta mielummin otan piiskaa ku pataan 😄

        En ymmärä?


      • Anonyymi

        Uskon että haluat ruoskia minua ja molemmat pitäisimme siitä.. tuntuisi varmaan taivaalliselta 💘


      • Anonyymi
        strykpojke kirjoitti:

        Minä haluan että nainen annaa minulle piiskaa!Minä haluan että se nainen joka halua anna minulle piiskaa muuttaat tänne asumaan!Olen aika varakas että nainen saa minun kansani turvallinen tulevaisuus!

        Paljonko sulla olisi varaa siitä ilosta maksamaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko sulla olisi varaa siitä ilosta maksamaan?

        Mutta minä haluan että tulet asumaan minun luokseni!Silloin tule koko minun omaisuus hyödyksi sinulle,kaikki minun rahani voin jakaa sinulle!Kyllä minun e-posti on täällä [email protected]


      • Anonyymi
        strykpojke kirjoitti:

        Mutta minä haluan että tulet asumaan minun luokseni!Silloin tule koko minun omaisuus hyödyksi sinulle,kaikki minun rahani voin jakaa sinulle!Kyllä minun e-posti on täällä [email protected]

        Ei toimi tuo?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei toimi tuo?

        En ymmärä mitä ei toimi näin?


      • Anonyymi
        strykpojke kirjoitti:

        En ymmärä mitä ei toimi näin?

        Uupuukohan kirjaimia tms en tiedä ei ainakaan noin toimi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uupuukohan kirjaimia tms en tiedä ei ainakaan noin toimi.

        Minä olen ruotsinkielinen en tiedä mitä uupuukohan ja tms tarkoittaa?


    • Anonyymi

      Vasemmistonainen kurittaa minua ja piiskaa pyllyni punaiseksi
      remmillä ja ratsupiiskalla säännöllisesti, kun en tottele käskyjä tarpeeksi hyvin.
      Piiskaamisen jälkeen palvelen Vasemmistonaista paremmin.

      • Anonyymi

        Fantasiaa ja mielikuvitusta.


      • En usko että hän pysty piiskaa ketään?Hän on niin kilttinäköinen!


    • Anonyymi

      Itse nautin piiskaamisesta, siis ottavana osapuolena tietysti. En niinkään välitä sukkanauhoista ym, mutta toki sellaiset voisi toisen mieliksi laittaa. Minua kiehtoisi ajatus siitä, että polven päällä piiskauksen jälkeen (mikä tehtäisiin luonnollisesti kädellä, ei piiskalla) minut siirrettäisiin esim. sänkyyn nelinkontin. Nänneihin kiinnitettäisiin jonkinlaiset nipistimet painoilla ja piiskausta jatkettaisiin esimerkiksi paddlella tai yksinkertaisella ruoskalla. Nännipainot siksi, että jokaisella lyönnillä ne heilahtaisi ja venyttäisi nännejä äärimmilleen <3

      • Anonyymi

        Tuo nännien kiusaaminen kuulostaa erittäin kiihottavalta!
        Asuna minun mieleeni pitäisi olla mustat sukkanauhaliivit ja sukat korkokengät, mutta myös mustat pitsirintsikat, joista rinnat on otettu esiin! Nännipainojen lisäksi tai ohella myös rintojen pitää saada kunnon läimäykset. Harmi että et suosi piiskaa - muutama punoittava juomu tisseissä ja ehkä kunnon osuma nänneihin kruunaisi piiskauksen!

        K. 47


    • Anonyymi

      Moi.
      Olen 52 Dominiva nainen ja mieheni on 51 vuotias. Olen lopettanut seksin mieheni kanssa hänen kurittomuuden takia. Joten sitan aina toyboy:n paikalle. Sidomme yhdessä mieheni pylly pystyyn ja piiskaamme hänet itkun ja armjen kera. Sen jälkeen harrastan seksiä itseäni 20 vuotta nuoremman kanssa hänen katselessa perse tulessa. Ja saa hän myös luomu munaa analiin. Joka kerta toyboy kerää spermat hänen nuuskiin. Niin mieheni saa imeä ja maistellä vierasta spermaa nautinnollisen pitkään.

      • Missä sinä dominoiva nainen asuu?Haluatko tulla tänne,anna minulle piiskaa?


      • Anonyymi
        strykpojke kirjoitti:

        Missä sinä dominoiva nainen asuu?Haluatko tulla tänne,anna minulle piiskaa?

        En ole kiinnostunut muista. Meillä on ihan hyvä näin kolmistaan.


    • Anonyymi
      • Tuo oli sopivasti paljo piiskaa!


    • Anonyymi

      Minulle tuo naisen pukeutuminen on olennainen asia. Ehdottomasti sukat ja sukkanauhaliivi. Poikittain polvien päällä on suosikkini. Olen 55 mies ja käytettävissä jos tarvetta on. Ainoastaan naiset, miehiä en piiska.

      • Anonyymi

        Näin vasta nyt viestisi,jos haluat piiskata poikittain polvilla sukkanauhoja käyttävän 58 naisen oikeilla vitsoilla tulen luoksesi jos et halua muuta seksiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin vasta nyt viestisi,jos haluat piiskata poikittain polvilla sukkanauhoja käyttävän 58 naisen oikeilla vitsoilla tulen luoksesi jos et halua muuta seksiä

        Mistä olet n58 kyselee m55


    • Anonyymi

      Hyvin piiskattu pylly on kieltämättä kaunis sekä kiihottava. Ensin kunnon lämmittely avokämmenellä niin että takapuoli on tasaisen punainen. Sen jälkeen vitsalla sopivasti ja kiirehtimättä. Kapea nahkavyö antaa myös hyvän tuloksen. Ja paljaalle tottakai.

      • Kuka sinä olet joka on näin viisas sinä joka pidät hyvin piiskattu pylly kaunis?Haluatko tehdä minun pyllyni kaunis?


      • Anonyymi
        strykpojke kirjoitti:

        Kuka sinä olet joka on näin viisas sinä joka pidät hyvin piiskattu pylly kaunis?Haluatko tehdä minun pyllyni kaunis?

        Älä usko tuota äijää. Tietenkin kaikki miehet haluaisivat piiskaa naisen kädestä (ainakin minä haluan 💘)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä usko tuota äijää. Tietenkin kaikki miehet haluaisivat piiskaa naisen kädestä (ainakin minä haluan 💘)

        Kyllä se on harva joka halua saada piiskaa!Minä en kehta kertoa täällä kylässä missä minä asun että minä haluan saada piiskaa!


    • Anonyymi

      Annoin tänään vaimolle piiskaa, kun teki sellaista, ettei olisi pitänyt. Kun sanoin antavani piiskaa, hän sanoi iloisena että anna vaan, ei haittaa. Hämmästyi sitten, kun saikin oiken oikeaa piiskausta ja nyt on takapuoli sinisiä rantuja täynnä.

    • Anonyymi

      Mun siskoni ajoi äsken pois kaikki karvat. Voi että se tuntui hienolta vaikka en tarkoita insestiä!!

    • Anonyymi

      Monet naiset haluavat piiskaa, kynnys sanoista tekoihin vain on korkea.

    • Anonyymi

      Nuorena huomasin kiihoittuvani kovin aina kun sain selkäsaunoja. Vähitellen hakeuduin tilanteisiin jotta sain rangaistuksen ja toivoin ajan mittaan saavani pyllylle kuria aina yhä lujempaa niin että tuntuu!
      Se häpeän ja nöyryytyksen tunne oli sanoin kuvaamaton mutta silti yhä kaipaisin kokemuksia sellaisesta mutta tässä iässä ja näin rouvashenkilönä ja 3 lapsen äitinä se ei oikein tuntuisi sopivalta.
      Muistot tästä valtasi mieleni nyt kyllä!!

      • Anonyymi

        Ei se ikä mikään haitta ole. Jos tarvetta on, niin autan mielelläni. T. Vanhempi ukkomies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ikä mikään haitta ole. Jos tarvetta on, niin autan mielelläni. T. Vanhempi ukkomies

        Usein kyllä haaveilen nyt taas nykyään saada kokea verbaalista ja fyysistä alistusta mutta hävettää ajatellakin mitä muut, mieheni, poikani, läheiseni, työyhteisö ja ystävät siitä ajatteleisi jos tietäisivät minut masokistiseksi. Tuskin he kyllä edes uskoisivat sitä minusta mutta näin nolon salaisuuden kanssa elämäminen saattaisi olla minulle liiankin rankkaa.
        Rva47


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ikä mikään haitta ole. Jos tarvetta on, niin autan mielelläni. T. Vanhempi ukkomies

        Näin se on!Toivoisin että se häipynyt tuo että minä haluan saada piiskaa kun lähestyy 70 v mutta edellinen minä haluan olla teinipoika joka äitini annaa piiskaa!


    • Anonyymi

      Mielenkiintoista keskustelua...itse olen toiminut eri ikäisille naisille vuosien varrella niin "tuhmana setänä" roolissa tai Masterina jonka roolissa pitää huomioida enemmänkin asioita kuin pelkkä piiskaus. Tärkeintä kuitenkin on ollut molemmin puolinen luottamus sekä varmuus siitä, että tietää mistä toinen nauttii. Upeaa huomata kuinka pystyy tekemään kivusta nautinnon sekä nöyryydestä taivaan ja saada sillä toinen itkemään onnesta turvallisesti. Olen 59v ukm enkä omassa parisuhteessani näitä rooleja harrasta mutta edelleen valmis auttamaan muita naisia puolisoni luvalla.

    • Anonyymi

      Uskoisin häpeä tunteen kiihottava naista. Aikuinen nainen pylly paljaana miehen polvilla. Se kiihottaa antajaa sekä saajaa eikä siinä mitään väärää ole.

    • Anonyymi

      Poikittain polvella on hyvä kun käytetään avokämmentä tai remmiä eli vyötä. Vitsan kanssa mielestäni paras asento on, kun nainen on polvillaan ja nojaa kyynerpäihinsä pylly mahdollisimman pystyssä. Jalat joko yhdessä tai hieman levällään. Todella upea asento kaikin tavoin ja mukava molemmille osapuolille. Ohuella koivu tai Paju vitsalla saa takapuolen kauniin punaiseksi.

    • Anonyymi

      Olisi kiva saada myös naisten kommentteja asiasta

      • Anonyymi

        Naiskommenttia kaivataan, tässä vähän jotain. Olen jo kuudenkympin kerhoon päässyt mummo ja jonkun verran asiaan perehtynyt. Ensimmäisen selkäsaunan sain tosin vasta 24vanhana yllättäen appivanhemmiltani. Mieheni oli matkatöissä ja usein hänen ollessa poissa appiukko laittoi pylly i punoittamaan anopin seuratessa sivusta. Mieheni oli tietoinen asiasta eikä pitänyt sitä ihmeellisenä. Appivanhemmat olivat mukavia ihmisiä joten annoin homman jatkua. Itse asiassa aloin jopa odottamaan seuraavaa kertaa. He esittivät, että tapahtuma oli heidän mielestään kiusallinen eräänlainen pakollinen paha. Aina ollessani poikittain appiukon polvilla tunsin hänen erektiossa olevan kalunsa vatsaani vasten. Mieheni ei antanut minulle kertaakaan selkäsaunaa vaikka muuten tykkäsi harrastaa seksiä kanssani.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naiskommenttia kaivataan, tässä vähän jotain. Olen jo kuudenkympin kerhoon päässyt mummo ja jonkun verran asiaan perehtynyt. Ensimmäisen selkäsaunan sain tosin vasta 24vanhana yllättäen appivanhemmiltani. Mieheni oli matkatöissä ja usein hänen ollessa poissa appiukko laittoi pylly i punoittamaan anopin seuratessa sivusta. Mieheni oli tietoinen asiasta eikä pitänyt sitä ihmeellisenä. Appivanhemmat olivat mukavia ihmisiä joten annoin homman jatkua. Itse asiassa aloin jopa odottamaan seuraavaa kertaa. He esittivät, että tapahtuma oli heidän mielestään kiusallinen eräänlainen pakollinen paha. Aina ollessani poikittain appiukon polvilla tunsin hänen erektiossa olevan kalunsa vatsaani vasten. Mieheni ei antanut minulle kertaakaan selkäsaunaa vaikka muuten tykkäsi harrastaa seksiä kanssani.

        Mukava että nainen on täällä!Oletko vapaa nainen nyt?Oletko kiinnostunut anna eli saada piiskaa?


      • Anonyymi
        strykpojke kirjoitti:

        Mukava että nainen on täällä!Oletko vapaa nainen nyt?Oletko kiinnostunut anna eli saada piiskaa?

        Se asia on järjestyksessä, kiitos kuitenkin


    • Anonyymi

      Hyviä kommentteja suurin osa. Aika samanlaisia mieltymyksiä itselläni myös. Itse pidän varttuneemmista 50 naisista ja tukevista takamuksista,kunhan on kemiat kohdallaan.

    • Anonyymi

      Kyllä asia on juuri näin, niin kuin Aloittaja sen sanoi. Nainen saamassa piiskaa paljaalle pyllylle on aina kiihottava tapahtuma.

    • Anonyymi

      Naapurista kuuluu joskus, kun rva saa pyllylle en käsittelyä. Olen usein ihaillut hänen takapuolta, kun olen nähnyt hänet pihalla. Olisi upeaa päästä näkemään, kun se piiskataan kunnolla. Ja kuulemasta päätellen se tehdään huolella. Sessio kestää yleensä n. Tunnin pienine taukoineen. Eivät varmaan tajua, miten hyvin ääni kuuluu naapuriin.

      • Anonyymi

        Äänet kuuluvat seinien läpi yllättävän selvästi, riippuen tietysti talosta.


    • Anonyymi

      Naapurissa asuu Keski ikäinen pariskunta ja toisinaan kuuluu selvästi, kun herra Koivuniemi käy kylässä. Rouvalla on sen näköinen takapuoli, että varmaan tarvitseekin säännöllisen käsittelyn.

    • Anonyymi

      Täällä muuan kotikuriorientoitunut mies. Tykkään kurittaa tuhmia tyttöjä ja miksei tuhmia poikiakin. Annan tukkapöllyä, piiskaa paljaalle pepulle, laitan nurkkaan häpeämään, pesen suun saippualla ja/tai kirjoittamaan määrättyä lausetta 100-150 kertaa. Kaunolla, nätillä käsialalla, valvovan silmän alla.
      Piiskausvälineinä toimivat kämmen, remmi, hius ja saunaharja, erilaiset läimyrit; puiset ja nahkaiset, sekä paju tai koivuvitsa.
      Suosikkiasento on se kun tuhma tyttö tai poika asettuu vatsalleen polvieni päälle. Siinä kuritettava tuntee itsensä pikkukakaraksi. Ennen piiskauksen alkua sanon aina: " jos tulee itku, niin saa tulla, sitä ei tarvitse estellä."
      Vitsaa antaessa em. asento on hankala. Silloin tuhmuri on joko sängyllä nelinkontin tai kumartuneena sohvan tai pöydän yli.

    • Anonyymi

      Olen yli viisikymppinen nainen ja saanut selkäsaunoja useampiakin aikuisena. Olen jo pidemmän aikaa halunnut päästä näkemään, kun joku kanssasisar saa mieheltä käsittelyn paljaalle takapuolelleen. Itse kyseisen asian läpikäyneenä tiedän, miltä tuntuu, kun joku on näkemässä.

      • Totta, että se häpeän tunne on todella syvä varsinkin silloin kun paljaan takamuksen kuritus käsittelyä on katselemassa yksi tai useampi henkilö.


    • Anonyymi

      Mua on läpsitty pepulle silloin kun mua on pantu. Oikein kunnolla avokämmenellä. Että peppu punotti. Mutta hyvää teki. Sain todella hyvän kyydin vanhemmalta mieheltä. Ja hän sanoi että anna isukille pillua. Ja minä annoin. Montakin kertaa.

      • Anonyymi

        Minkäs ikäinen olet? Entäs se isukki? ;()


    Ketjusta on poistettu 121 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8464
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2575
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2297
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe