Fetissinä sirot ristiinpukeutuja miehet.

Anonyymi

Olen nainen 37v. Naimisissa bodari miehen kanssa, joka on kaksi kertaa minun kokoiseni. Kuitenkin minua kiihottaa pienet ja sirot miehet ja erityisesti pukeutuneena naisten seksikkäisiin alusasuihin. Korkkarit, pitkät sukat ja lantioliivi ... Mulla on ollut tuollaisia nuoria kundeja toteuttamassa fetissiäni. Olen huomannut myös noilla miehillä olevan kiinnostusta tuohon naiseksi pukeutumiseen. Kait tälle mun fetissille jokin nimikin on ?

13

1215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On.
      Fetissi.

    • Anonyymi

      "Transfetistinen bi-utelias"

      • Anonyymi

        Voisi hyvinkin olla tuo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisi hyvinkin olla tuo.

        "Esinekohtainen seksuaalihäiriö" ominaisuus joka tapauksessasi liittyy tuohon pukeutumiseen ja naisellisuuteen. Ei kannata olla huolissaan.


    • Anonyymi

      Sun pitää, hei kuule saada kuohia mies!! Et tiedä miltä se tuntuu !!

    • Anonyymi

      Onhan noita miehiä, jotka haluavat pukeutua naisten vaatteisiin ja siitä huolimatta ovat heteroita. Mun vaimo on myymässä naisten alusvaatteita ja kertoo millaisia asikkaita siellä käy. Suurin osa noista tietenkin ostaa ne nettikaupasta.

      • Anonyymi

        Ja näkyy olevan naisia , jotka tykkää sellaisista miehistä. Eikös olekkin hieno juttu.


      • Anonyymi

        Kyllä tuo naiseksi pukeutuva mies herättää monenlaisia ajatuksia toisessa miehessä, ainakin jos se toinen mies katselee, kun tuollainen tyttöpoika köyrii vaimoa.


    • Anonyymi

      Täällä ois naisille tyttöilevä mies;-)

    • Anonyymi

      Mä itse joskus laittaa vaimoni alusasut (string) päällekun mä on yksin kotona.. vain sen pikkarit ja cockring myös päälle.

    • Tykkääkö miehesikin tyttöilijöistä

    • Tämä taitaakin olla aika yleisiä kiinnostuksen kohteita. Vuosia sitten tapasin naisen joka halusi että pukeudun naiseksi ennen kuin harrastamme seksiä. No onneksi olen sen verran pienikokoinen mies että vaikka hän oli pienikokoinen nainen niin hänen vaatteet olivat minulle ihan sopivat, kengät tietysti olisivat saaneet olla numeron isommat mutta menivät ne kuitenkin kyllä aika helposti myös jalkaani. Niin ei tarvinnut ensin lähteä etsimään vaatteita jostain kaupasta. Se jo kiihotti jo meitä molempia kun hän vaatekaapista etsi minulle vaatteita. Silloin ajattelin että tämä olisi ollut jotain harvinaista mutta näköjään onkin aika yleistä että nainen haluaa että mies pukeutuu naiseksi. Sen olen aina tiennyt että on olemassa miehiä jotka haluavat pukeutua naisten vaateisiin, no itsekin kuulun niihin mutta naiseksi pukeutuneena en missään tapauksessa voisi kuvitella edes että olisin toisen miehen kanssa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      4995
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3277
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1255
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe