Fetissinä sirot ristiinpukeutuja miehet.

Anonyymi

Olen nainen 37v. Naimisissa bodari miehen kanssa, joka on kaksi kertaa minun kokoiseni. Kuitenkin minua kiihottaa pienet ja sirot miehet ja erityisesti pukeutuneena naisten seksikkäisiin alusasuihin. Korkkarit, pitkät sukat ja lantioliivi ... Mulla on ollut tuollaisia nuoria kundeja toteuttamassa fetissiäni. Olen huomannut myös noilla miehillä olevan kiinnostusta tuohon naiseksi pukeutumiseen. Kait tälle mun fetissille jokin nimikin on ?

13

976

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On.
      Fetissi.

• Anonyymi

"Transfetistinen bi-utelias"

• Anonyymi

Voisi hyvinkin olla tuo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisi hyvinkin olla tuo.

"Esinekohtainen seksuaalihäiriö" ominaisuus joka tapauksessasi liittyy tuohon pukeutumiseen ja naisellisuuteen. Ei kannata olla huolissaan.

• Anonyymi

Sun pitää, hei kuule saada kuohia mies!! Et tiedä miltä se tuntuu !!

• Anonyymi

Onhan noita miehiä, jotka haluavat pukeutua naisten vaatteisiin ja siitä huolimatta ovat heteroita. Mun vaimo on myymässä naisten alusvaatteita ja kertoo millaisia asikkaita siellä käy. Suurin osa noista tietenkin ostaa ne nettikaupasta.

• Anonyymi

Ja näkyy olevan naisia , jotka tykkää sellaisista miehistä. Eikös olekkin hieno juttu.

• Anonyymi

Kyllä tuo naiseksi pukeutuva mies herättää monenlaisia ajatuksia toisessa miehessä, ainakin jos se toinen mies katselee, kun tuollainen tyttöpoika köyrii vaimoa.

• Anonyymi

Täällä ois naisille tyttöilevä mies;-)

• Anonyymi

Mä itse joskus laittaa vaimoni alusasut (string) päällekun mä on yksin kotona.. vain sen pikkarit ja cockring myös päälle.

• Tykkääkö miehesikin tyttöilijöistä

• Tämä taitaakin olla aika yleisiä kiinnostuksen kohteita. Vuosia sitten tapasin naisen joka halusi että pukeudun naiseksi ennen kuin harrastamme seksiä. No onneksi olen sen verran pienikokoinen mies että vaikka hän oli pienikokoinen nainen niin hänen vaatteet olivat minulle ihan sopivat, kengät tietysti olisivat saaneet olla numeron isommat mutta menivät ne kuitenkin kyllä aika helposti myös jalkaani. Niin ei tarvinnut ensin lähteä etsimään vaatteita jostain kaupasta. Se jo kiihotti jo meitä molempia kun hän vaatekaapista etsi minulle vaatteita. Silloin ajattelin että tämä olisi ollut jotain harvinaista mutta näköjään onkin aika yleistä että nainen haluaa että mies pukeutuu naiseksi. Sen olen aina tiennyt että on olemassa miehiä jotka haluavat pukeutua naisten vaateisiin, no itsekin kuulun niihin mutta naiseksi pukeutuneena en missään tapauksessa voisi kuvitella edes että olisin toisen miehen kanssa.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onnea! Tauski Peltonen ja ex-vaimo Henna ovat menneet uudelleen naimisiin!

Tauno ”Tauski” Peltosen tunnetuimpia hittejä ovat mm. Ilman sua, Sinä vain ja Haavemaa. Artisti muistetaan myös kohuotsi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      2691
    2. Orpon hallitus tulee leikkaamaan eläkkeitä!

Orpo suunnittelee eläkeuudistuksen tammikuulle 2025. Siihen mennessä työmarkkinajärjestöjen pitää tehdä suunnitelma siit
      Maailman menoa
      224
      2378
    3. Oikeasti nainen, ei millään pahalla

Mutta voi hemme tti mikä fiasko tämä keissi on. Ja tiesin silloin kauan sitten että tämä menee näin. Ja tiesin että en v
      Ikävä
      60
      2154
    4. Niko Ranta -Aho kertoo ettei Sofia ollut hänelle sopiva nainen.

Ei ollut kannustanut häntä raittuiteen ,vaan teki juuri päinvastaisin ja olisi halunut siksi erilaisen naisystävän .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      1388
    5. Sai pakit! Maajussi-Kalle ei lannistu - Mielii venäjänkielisen Veran perään: "Jos hänet saisi..."

Yrittänyttä ei laiteta… vai miten se meni… Maajussi-Kalle etsii puolisoa rinnalleen ja on iskenyt silmänsä "merenneito"
      Maajussille morsian
      12
      1244
    6. Minun on aika

Siirtyä sivuun ja piiloon. En kuulu elämääsi enkä voi siihen tämän tapahtumasarjan jälkeen kuulua. Tiedät sen ja minä ti
      Ikävä
      59
      1104
    7. Kauhajoki taas otsikoissa

Melkoisesti siellä K:joella sattuu ja tapahtuu. Nyt siellä ollaan puukko hippaista !!
      Kauhajoki
      28
      1083
    8. Tämä rakkaus sinuun on uskomatonta

Kun se ei lopu. Olen sinun loppuelämäni ajan, jos sinäkin minut haluat ja jos päästään joskus "käyntiin". Miehelle
      Ikävä
      37
      956
    9. Provinssi joutuu sakkomaksuun

Poliisi epäilee Provinssi-rock tapahtumaa syrjinnästä Juha Mäenpäätä kohtaan tehdystä pakkopoistosta. Voi tuottaa sakot
      Ilmajoki
      88
      951
    10. Minkälaisia ovat "vaikeat asiat" parisuhteessa joista pitäisi voida tai osata puhua?

Tämä vaatimus yleensä osoitetaan miehelle, ymmärtääkseni.
      Parisuhde
      44
      919
    Aihe