Oma mies haluaisi jakaa minut

Anonyymi

Olen hämmästynyt kun oma mieheni haluaisi antaa toisen miehen naida kanssani eli olisin kahden miehen yhteinen nainen.
Hän esittelee minulle näitä kokemuksia esittäviä kirjoituksia joista ei tiedä onko totta vai tarua.
Olisihan se vaihtelua olla kahdelle miehelle kimppanaisena.
Kun kerran oma mies haluaa niin taidan suostua ja annan mieheni valita kumppanin niin ei voi sitten syytellä minua jos alkaa kaduttamaan.

41

5412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen 27v mies ja olen jäänyt koukkuun kimppaseksiin edellisessä avoliitossani.
      Olimme seurustelleet noin 3-4 viikkoa nykyisen vaimoni kanssa kun kerroin hänelle haluavani omaa kumppaniani pantavan kimpassa.
      Vaimoni oli hetken hiljaa ennen kuin sanoi että "ei tuo toive ole mahdoton toteuttaa".
      Vaimoni tietää että sama paras kaverini on pannut hänen lisäkseen myös edellistä tyttöystävääni.
      Vaimoni onneksi suostuu olemaan kimppanaisena.

      • Anonyymi

        Ihguu taas sitä on luettu isojen poikien lehtiä hehehehee 🤣 😂


      • Anonyymi

        Suihin


      • Anonyymi

        Joudun lähtemään töihin ja kaveri tulee nyt aamusta ja haluaa panna vaimoani heti kun tulee ja lupasin hänen panna vapaasti.
        Itse joudun odottamaan iltaa ennen kuin pääsen vaimoni vieraan panemaa pillua.


    • Anonyymi

      Meollä on vaimoni saanut harrastaa seksiä jo monen "vieraan miehen" kanssa. Osa ollut kavereitamme ja osa ihan oikeasti vieraita. Alkoi samalla lailla, minä kerroin haluavani katsella ja hän mietittyään aikansa, suostui. Minä valitsin ensimmäisen miehen, hän suostui antamaan ja se meni ihan hyvin. Mies laukesi häneen kahdesti illan kuluessa, hän tosin ei ekalla kerralla saanut. Sittemmin olemme olleet molemmat aktiivisia partnerin etsinnässä ja hänkin nykyään useimmilla kerroilla saa huipun, joskus useampiakin. Alkuun se on vähän erikoista mutta sittemmin nautittavaa, suosittelemme kaikille joilla luonne sen antaa myöden.
      -Pasi-

    • Anonyymi

      Sain houkuteltua vaimoni kimppa naiseksi yhden kaverini kanssa.
      Vaimo innostui ensimmäisestä kerrasta sen verran että nykyään ehdottelee itse miehiä mukaan kimppaan.
      Saan toki itsekkin enemmän seksiä nykyään kuten kyseinen kaverinikin.
      On melko riettaan oloista kun vaimo antaa kaverille suuseksiä saadakseen munan seisomaan uudestaan ja vaimo saa uudestaan kaverin munan pilluun.

      • Anonyymi

        Ja mikä oli tällä kertaa isojoen poikien lehden nimi


    • Anonyymi

      Ei ole kiihoittavampaa kuin oman vaimon katsominen toisten miesten kanssa panemassa.
      Silloin kun istumme meillä iltaa niin yleensä joku tai jotkut panee vaimoani kimpassa kanssani.
      Käytiin illalla kaverilla kylässä ja hänen vaimonsa oli omien kaverien luona käymässä niin riisuimme vaimoni ja pantiin vuorotellen useita kertoja.
      Kavereistani useimmat ovat panneet vaimoani ja llputkin ovat nähneet hänet alasti.
      Meillä on jollain tapaa avoin liitto ja kaverit tietää sen ja ovat usein vaimoa panemassa.
      Vaimo on kaunis hoikka pitkät vaaleat hiukset ja tykkää seksistä ja antaa mielellään nyös muille pillua.

      • Anonyymi

        Siis muijas on tyypillinen blondi tyhmimmästä päästä


    • Anonyymi

      Olen 27-vuotias mies ja haluan itsekkin omaa vaimoani pantavan kimpassa.
      Vaimoni on halukas olemaan miesten kanssa kisailemassa ja antaa mielellään panna vieraidenkin.

      • Anonyymi

        Katos saakeli sentään ihanko totta ettet vaan puhu omasta äidistäsi


    • Anonyymi

      Homma toimii käytännössä vain siinä tapauksessa, että molemmat haluavat vieraan miehen mukaan. Itse olen tapaillut nuorempaa pariskuntaa jo kymmenen vuotta. Vaimo saa sekä vuorotellen että tuplia ja joskus maustetaan seksiä aisurifantasioilla. Tärkeää on se, että kaikki tykkää ja nauttii aidosti. Tuttavuus syventää kokemuksia entisestään kun jännittävän hosumisen sijaan tiedetään mistä toinen tykkää. Omat kokemukset on olleet positiivisia.

      • Anonyymi

        Meillä viitisen vuotta nuorempi mies leikeissä mukana. Olen itse aisuri joten homma painotttuu nuoremman miehen ja vaimoni keskinäiseen suhteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä viitisen vuotta nuorempi mies leikeissä mukana. Olen itse aisuri joten homma painotttuu nuoremman miehen ja vaimoni keskinäiseen suhteeseen.

        Tietysti olethan itse niin tumpelo ettet pysty muijaas hoiteleen


    • Anonyymi

      Ai ai! On aina ihana nähdä miten helposti vaimo antautuu vieraan pantavaksi. Voi kuulla ja nähdä miten märkä vaimon pillu on kun vieras työntyy sisään. Vieras harvoin kestää vaimoni käsittelyä pitkään. Useampi panija on tarpeen.

      • Anonyymi

        Pääsin perjantaina 4h aiemmin töistä kuin normaalisti oltiin viikolla tehty sisään 4h.
        Asun vantaalla ja ollaan komennuksellaTammisaaressa ja olen viikot Tammisaaressa.
        Kun perjantaina tulin aiemmin kotiin niin ajattelin yllättää vaimoni viinillä ja hyvällä ruualla mutta vaimo järjestiminulle yllätyksen.
        Menin makuuhuoneeseen niin yllätyin.
        Vaimoni makasi meidän sängyssä ja hänellä oli kyrpä vitussa!
        Yksi puolituttu mies pani vaimoani.
        Pyörähdin ovelta ja en ole vastannut hänen puhelin soittoihinsa enkä mennyt kotiin.
        Olisin suvainnut kimppaseksin mutta en voi hyväksyä pettämistä.
        En tiedä päästäänkö tästä yli nyt tuntuu mahdottomalta jatkaa yhteistä elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsin perjantaina 4h aiemmin töistä kuin normaalisti oltiin viikolla tehty sisään 4h.
        Asun vantaalla ja ollaan komennuksellaTammisaaressa ja olen viikot Tammisaaressa.
        Kun perjantaina tulin aiemmin kotiin niin ajattelin yllättää vaimoni viinillä ja hyvällä ruualla mutta vaimo järjestiminulle yllätyksen.
        Menin makuuhuoneeseen niin yllätyin.
        Vaimoni makasi meidän sängyssä ja hänellä oli kyrpä vitussa!
        Yksi puolituttu mies pani vaimoani.
        Pyörähdin ovelta ja en ole vastannut hänen puhelin soittoihinsa enkä mennyt kotiin.
        Olisin suvainnut kimppaseksin mutta en voi hyväksyä pettämistä.
        En tiedä päästäänkö tästä yli nyt tuntuu mahdottomalta jatkaa yhteistä elämää.

        Yleensä tutut pääsee panemaan toisten vaimoja. Useimmille ihmisille seksi tuntuu luontevammalta tutun kanssa. Aika monen naiset haarat aukeavat helposti tutulle miehelle.

        Minä olen sanonut samaa omalle vaimolle. Vieraitten kanssa naiminen on ok ja minä pidän siitä, jos hän antaa pilluaan toisille miehille. Pihdata ei kannata. Pillu on tehty naitavaksi. Jos vieras kyrpä roiskii spermansa aviopilluun, se on kiihottavaa. Salassa sitä ei saa tehdä. Kaiken pitää tapahtua avoimesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pääsin perjantaina 4h aiemmin töistä kuin normaalisti oltiin viikolla tehty sisään 4h.
        Asun vantaalla ja ollaan komennuksellaTammisaaressa ja olen viikot Tammisaaressa.
        Kun perjantaina tulin aiemmin kotiin niin ajattelin yllättää vaimoni viinillä ja hyvällä ruualla mutta vaimo järjestiminulle yllätyksen.
        Menin makuuhuoneeseen niin yllätyin.
        Vaimoni makasi meidän sängyssä ja hänellä oli kyrpä vitussa!
        Yksi puolituttu mies pani vaimoani.
        Pyörähdin ovelta ja en ole vastannut hänen puhelin soittoihinsa enkä mennyt kotiin.
        Olisin suvainnut kimppaseksin mutta en voi hyväksyä pettämistä.
        En tiedä päästäänkö tästä yli nyt tuntuu mahdottomalta jatkaa yhteistä elämää.

        Oletko jutellut tuon puolitutun miehen kanssa?


    • Anonyymi

      Väittäisin että ensimmäisellä kerralla kannattaa itse valita se mies. Nimittäin, siinä on niin monta asiaa jotka myllertää mielessä kun ko. henkilö astelee sisään että voi tulla rimakauhu.

      On parempi valita sellainen tuttu ja turvallinen jotta itsekkin tuntee saavansa jotain. Monilta jää ensimmäisellä kerralla oma orgasmi saamatta ja silloin jää huonot fiilikset. Monta orgasmia yössä ja se poistaa jännitykset seuraavilta keroilta.

      • Anonyymi

        Mun vaimolta riisuttiin rinnat ja pillu paljaaksi ja vieras nuoli vaimolle kunnon orgasmin ja siitä toivuttuaan oli meidän yhteinen nainen jota saatiin panna aina kun kulli nosti päätään.
        Vaimolla on todella hyvä ja tiukka pillu jota on mielekästä tarjota myös kaverille kokeiltavaksi.


    • Anonyymi

      Ukkos on sutenööri. Muista vaatia oma osuutesi!

    • Anonyymi

      3 naista 10:stä haaveilee kahdesta tai useammasta miehestä ja ainakin lisäkäsistä vartalolla.
      Oma vaimoni haaveili kans toisesta miehestä ja itse tykkään panna kunnolla omaa vaimoani kimoassa.
      Itse olin sitä mieltä että haluan kimppaseksiä enkä halua pettää vaimoani enkä halua vaimonikaan pettävän minua niin on parempi jos oma vaimo tulee meillä kimpan naiseksi, tällä tavalla vaimo saa vierasta (meillä tuttua) miestä ja minä näen seksi esityksen maailman seksikkäin ja rakkain näyttelijätär pääosassa.
      Meillä ei ole ollut uskottomuutta avioliittommme aikana ja silti vaimo on saanut useaa miestä avioiittomme aikana ja itse olen saanut välillä vaimoni ystävättären kanssa olla kun oma kaverini on pannut vaimoani.

    • Anonyymi

      Minulle ei tule mitään muuta mieleen mitä toivoisin enemmän kuin nähdä jättimäisen kyrvän naivan vaimoani ilman kondomia ja päästä itse jälkiliukkaille.

      • Anonyymi

        Sama mutta kumin kanssa


    • Anonyymi

      On paljon miehiä jotka haluaa vaimoa panemaan muita miehiä ja usein omia kavereita.
      Melkein yhtä usein naiset ovat valmiit ja halukkaat antaa vieraan panna kanssaan kun oma mies on mukana.
      Minusta on hyvä että avioparit harrastaa kimppaseksiä yhdessä se on parempi vaihtoehto kuin pettäminen.

    • mmmm - miettinyt itsekin tuota :)

    • Anonyymi

      Meillä mun mies haluaa jakaa myös mua. Aluksi epäröin koska pelkäsin mm. koukuttumista tällaiseen. Muutaman kerran jälkeen olen melkein addiktiossa vieraisiin miehiin. Sille vain ei voi enää mitään. Nautinto on aivan liian voimakasta, se himon ja kiiman tunne vie mennessään. Siksi kannattaa harkita ennen kuin ryhtyy. On hyväksyttävä oman seksivietin voimistuminen ja juteltava oman miehen kanssa avoimesti. En kyllä ole katunut, että tällaiseen ajauduin.
      Vaimo-49

      • Anonyymi

        Miten pääsisi naimaan kanssasi vaimo 49 v katseleeko miehesi vierestä kun nait ?vai odottaako kun tulet kotiin ja pääsee itse liukkaille😘😘


      • Anonyymi

        Samoin kävi meillä ekan vieraan miehen jälkeen jäin koukkuun miehen kiihkoon. Nykyään itse ehdotan miehelleni vieraan etsimistä sänkyyn. Ihmettelen itsekkin miten valmis olen uudelle miehelle saman tien. T. N 51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin kävi meillä ekan vieraan miehen jälkeen jäin koukkuun miehen kiihkoon. Nykyään itse ehdotan miehelleni vieraan etsimistä sänkyyn. Ihmettelen itsekkin miten valmis olen uudelle miehelle saman tien. T. N 51

        Vieraat miehet ja heidän kiihko todella koukuttaa ja oma himo ja seksivietin voimistuminen.
        Myös kimpassa oleminen miesten keskipisteenä nautinnollisten yhdyntöjen estottomuus ja määrä koukuttavat. Ei ole enää paluuta entiseen. Halut vain kasvaa ja kasvaa.
        Uskon, että monet kimppaseksiin ryhtyneet naiset kokevat, kuten minä.
        Vaimo-49


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieraat miehet ja heidän kiihko todella koukuttaa ja oma himo ja seksivietin voimistuminen.
        Myös kimpassa oleminen miesten keskipisteenä nautinnollisten yhdyntöjen estottomuus ja määrä koukuttavat. Ei ole enää paluuta entiseen. Halut vain kasvaa ja kasvaa.
        Uskon, että monet kimppaseksiin ryhtyneet naiset kokevat, kuten minä.
        Vaimo-49

        Miten pääsis kimppaan mukaan rouva 49 ?t mies 54v😘


    • Anonyymi

      Yleensä vieraan käsissä vaimosta kuoriutuu seksipeto. Tekee sellaista mitä ei tiennyt tai muistanut vaimon osaavan. Tuttujen kanssa siinä on oma kuumotuksensa. Tuttavapariskunnan kanssa naitiin. Vieraan ja oman miehen kullit ja spermat oli joka reiässä. Seuraavalla viikolla nämä kiltit perheen äidit emännöivät yhteisiä lasten symtymäpäiviä.

    • Anonyymi

      Johtuisko ulkomuodosta? Kun antaa naapurin panna.

    • Anonyymi

      Mies on ollut viikon työkomennuksella ja tulee huomenna työkaverin kanssa meille saunomaan ja on kuulemma luvannut hänen työkaverille kimppaa kanssani.
      Pitäis kuulemma laittaa jotain seksikästä päälle niin saan kahta miestä.

    • Anonyymi

      Uu­­si s­­eksi­­tea­­­tteri ava­utu­u Suome­­en! Ku­tsu­­mme kaikk­­i­. Il­­mo­it­­tau­­tum­­ine­n ry­­hmä­­­ämm­­­e tääl­­­lä - http://44338zfb.com/H/1fKf 👈

    • Anonyymi

      Olen 38-vuotias mies ja olen ollut 3:ssa pidemmässä suhteessa.
      Ensimmäisessä suhteessani olimme. 18-vuotiaita ja ystävät olivat yleensä meillä viettämässä aikaa.
      Rakastin, kunnioitin, luotin tyttöystävääni.
      Halusin alussa esitellä hänen rintoja ja sen jälkeen saunoa sekasaunassa ja käytiin nakurannoilla ja kaverien kanssa kuutamouinnilla.
      Lopulta halusin kaverin mukaan panemaan kimpassa tyttöystävääni.
      Oltiin yhdessä 8vuotta ja olemme ystäviä vielä nykyäänkin ja on hienoja muistoja yhdessäolosta kimppoineen päivineen.
      Keskimmäisessä suhteessani nainen olisivaŕmasti ollut halukas panemaan kimpassa mutta itse en halunnut puuttui luttamus tai kunnioitus.
      Kolmas suhteeni on edelleen hyvässä kunnossa ja kaverien kanssa naidaan nykyistä vaimoani kimpassa ja nautitaan.
      Vaimoni on ansainnut luvan panna myös muiden miesten kanssa.
      Tyttöjen illassa ollessaan olemme sopineet että jos tapaa miellyttävän miehen niin hän saa joko mennä miehen luokse panemaan tai tulla kotiin ja mennä vierashuoneeseen miehen kanssa panemaan.

    • Anonyymi

      Ole kiitollinen että miehesi haluaa sinut mukaan kimppaan niin saat kahta tai useampaa miiestä.
      Meillä on joitakin aviossa olevia miehiä mukana kimpassa mutta he eivät halua omia vaimoja mukaan vaikka haluavat itse kaverin vaimoa panemaan.

      • Anonyymi

        Meillä kimpassa yleensä ukko miehiä, vaimo tykkää ovat kiimaisempia kuin sinkut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä kimpassa yleensä ukko miehiä, vaimo tykkää ovat kiimaisempia kuin sinkut.

        Vähän sälittää niiden ukkomiesten vaimot kun vaimo antaa pillua heidän miehille.


    • Anonyymi

      Se on ihanaa kun näkee vieraan munan menevän pilluun ja nuolee itse samalla

    Ketjusta on poistettu 64 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3040
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2194
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1604
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1067
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      894
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe