Et halua mitään väärinkäsityksiä

Anonyymi

ja että siksi käännät selkäsi mulle. Älä tee omia johtopäätöksiä. Joohan ihana?

112

1735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tee

      • Anonyymi

        Hyvä. Otsikko piti olla "En halua.."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä. Otsikko piti olla "En halua.."

        En käännä hänelle selkääni🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En käännä hänelle selkääni🙂

        Kiitos siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos siitä.

        Kiittelet tuiki tuntematonta, joka ei käännä selkää jollekin, jota sinä et tunne. No joo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiittelet tuiki tuntematonta, joka ei käännä selkää jollekin, jota sinä et tunne. No joo

        Niin, kiitos sullekin selventävästä kommentistasi :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En käännä hänelle selkääni🙂

        Yksinäs kö höpötät, jollekin mielikuvitus olennolle! Siinäpähän höööttele ap, tuuleen huutelet!


    • Anonyymi

      Emmää käännä mitään selkää, mut vituttaa hieman, yleensä arvioin ihmiset pian ja kokemuksen perusteel kandee unohtaa aika äkkiä, jos on ongelmainen tai ei vastaa viesteihin tai ei mitään tms. vastakaikua! sitä paitti on itelki ongelmia, -sivusta

      • Anonyymi

        Voihan se kiinnostus loppua sieltki päin. En tykkääkään huorauksest, mut nykyään siihe täytyy sopeutua...


      • Anonyymi

        sivusta tämäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan se kiinnostus loppua sieltki päin. En tykkääkään huorauksest, mut nykyään siihe täytyy sopeutua...

        siis valitettavasti tarkoitin, onhan se meno kovaa joissain puiiireis, en liiku yleensä missään, ku hermostuttaa sellaset festivaalit, tai en jaksakaan..


    • Anonyymi

      En koskaan kääntäisi selkää hänelle irl, jos vielä kohtaamme. Täällä en usko mihinkään ja pidän taukoja lukemisesta jo oman mielenrauhan ja terveyden takia.

      • Anonyymi

        Ok, mutta en tarkoittanut aloituksessa täällä vaan irl.


    • Anonyymi

      Ei täällä tapahtuva saa mieltäni muuttumaan, mutta jos irl näen jotain epäilyttävää niin se saa ja vaikuttaa. Olisin kyllä halunnut mies sinulta enemmän vastaantulemista. Miksi olit niin etäinen? Miksi et halunnut edes puhua kanssani?

      • Anonyymi

        Luulin, että et edes osaa puhua, olin jo niin harhoissa :) ähhähhäh :D


      • Anonyymi

        Koska lirkuttelit useampaa miestä samaan aikaan. En todellakaan tiedä vieläkään kenestä olet kiinnostunut? Kukaan ei ole kertonut sitä mulle.

        T mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulin, että et edes osaa puhua, olin jo niin harhoissa :) ähhähhäh :D

        Enkä uskaltanutkaan, olen ujo.. sitäpaitti vaikutti että muut kiinnosti enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä uskaltanutkaan, olen ujo.. sitäpaitti vaikutti että muut kiinnosti enemmän.

        En ole ikinä ollut kiinnostunut kun yhdestä naisesta. En oleta että olet se, mutta vastaan silti kysymykseen. Hävettää hän se omaa ihastusta katsoa jos muita on paikalla

        T


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä uskaltanutkaan, olen ujo.. sitäpaitti vaikutti että muut kiinnosti enemmän.

        Ainii taidatkin olla mies, vedän sanani takaisin :D

        T


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainii taidatkin olla mies, vedän sanani takaisin :D

        T

        Aivan, no ei mithän, puran vaan päätäni täällä. Älä ota millään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan, no ei mithän, puran vaan päätäni täällä. Älä ota millään.

        Vastasin hypoteettisesti. Jos oletetaan että nainen kysyisi noin , siinä vastaukset. Eli pitää tunnustaa ihastuminen ja lopettaa illun/ippelin jakaminen. Sit saa kumppanin
        Mun mielestä

        T


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska lirkuttelit useampaa miestä samaan aikaan. En todellakaan tiedä vieläkään kenestä olet kiinnostunut? Kukaan ei ole kertonut sitä mulle.

        T mies

        Voi tsiisus! Enhän mä mikään huora ole. Älä vedä ihme johtopäätöksiä. Varattuja ollaan kuitenkin molemmat. Pieni flirtti päivässä ei tee pahaa ihmistä kenestäkään. Kyllä ne katseet puolinjatoisin pitäis sulle kertoa mitä mieltä olen sinusta ja sillä sipuli :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ikinä ollut kiinnostunut kun yhdestä naisesta. En oleta että olet se, mutta vastaan silti kysymykseen. Hävettää hän se omaa ihastusta katsoa jos muita on paikalla

        T

        Jos et katso sen voi tulkita kiinnostuksen puutteeksi. Minäkään en oleta että olet se T-mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulin, että et edes osaa puhua, olin jo niin harhoissa :) ähhähhäh :D

        Ahaa, en usko tuota. Meidän on pakko osata puhua siinä mitä tehdään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä uskaltanutkaan, olen ujo.. sitäpaitti vaikutti että muut kiinnosti enemmän.

        Muut kiinnosti enemmän millä tavalla? En nyt ymmärrä yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska lirkuttelit useampaa miestä samaan aikaan. En todellakaan tiedä vieläkään kenestä olet kiinnostunut? Kukaan ei ole kertonut sitä mulle.

        T mies

        Monesti olet minulle kommentoinut, mutta selvennykseksi, en kaipaa T-miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, en usko tuota. Meidän on pakko osata puhua siinä mitä tehdään.

        Aijaa, mitäs se mulle kuuluu, mitä teette. Mut en kuullut sun muuta kuin äkisevän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulin, että et edes osaa puhua, olin jo niin harhoissa :) ähhähhäh :D

        Huolestuttavaa kyllä


      • Anonyymi

        Vastaukset sulle ei ole aloittajalta.


      • Anonyymi

        Nämä kaksi ei kumpikaan ole aloittaja eikä liity aloitukseen. Unohdin ettei tänne voi perjantaisin alkuillasta kirjoittaa. Menkää baariin tappelemaan. Nehän on taas aukikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä kaksi ei kumpikaan ole aloittaja eikä liity aloitukseen. Unohdin ettei tänne voi perjantaisin alkuillasta kirjoittaa. Menkää baariin tappelemaan. Nehän on taas aukikin.

        Sori innostuin liikaa ja alkoi ärsyttämään tuon yhen ininä. Normaalisti olen hyvin rauhallinen ihminen enkä tappele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori innostuin liikaa ja alkoi ärsyttämään tuon yhen ininä. Normaalisti olen hyvin rauhallinen ihminen enkä tappele.

        Kyllä minä sen ymmärrän. Täällä provosoituu kuka vaan helposti, jos toinen ärsyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä sen ymmärrän. Täällä provosoituu kuka vaan helposti, jos toinen ärsyttää.

        Mutta aloitukseen kuitenkin se, että en kääntäisi hänelle selkääni. Ihmettelen silti miksi pitää olla niin etäinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et katso sen voi tulkita kiinnostuksen puutteeksi. Minäkään en oleta että olet se T-mies.

        Se on sinun tulkintasi mikä ei ole totuus. Sydän on höllänä vieläkin huhuhuhu...

        T


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta aloitukseen kuitenkin se, että en kääntäisi hänelle selkääni. Ihmettelen silti miksi pitää olla niin etäinen.

        En ole ollut mitenkään etäinen. Etäällä kylläkin kun ei olla nähty ihan viimeaikoina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ollut mitenkään etäinen. Etäällä kylläkin kun ei olla nähty ihan viimeaikoina.

        Siinä suhteessa, että olisit voinut vähän enemmän tulla minua vastaan silloin aikanaan. En minä kenelle tahansa ehdota sitä, että haluaisin nähdä. Ei olla nyt nähty hetkeen totta sekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulin, että et edes osaa puhua, olin jo niin harhoissa :) ähhähhäh :D

        Ketähän sinäkin näyttelet harhainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta aloitukseen kuitenkin se, että en kääntäisi hänelle selkääni. Ihmettelen silti miksi pitää olla niin etäinen.

        Kyllä jokainen puolustaa omaa aviopuolisoa! Sä et toisten puolisoita omista o. T. Nää miehet on jo hermostuneet tähän jatkuvaan mustamaalaukseen. Taidat olla muuten mies, leikit vain olevasi nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä jokainen puolustaa omaa aviopuolisoa! Sä et toisten puolisoita omista o. T. Nää miehet on jo hermostuneet tähän jatkuvaan mustamaalaukseen. Taidat olla muuten mies, leikit vain olevasi nainen.

        Olen nainen enkä mikään o tai muiden puolisot ei kiinnosta. Mustamaalaus jaahas.


      • Anonyymi

        siksi kun sina et taaskaan tule luokseni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ikinä ollut kiinnostunut kun yhdestä naisesta. En oleta että olet se, mutta vastaan silti kysymykseen. Hävettää hän se omaa ihastusta katsoa jos muita on paikalla

        T

        pasi rakas mita se haittaa jos joku sinut nakee luota itseesi edes sen verran


      • Anonyymi

        tuli rakkaani asia selvaksi kiitos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, en usko tuota. Meidän on pakko osata puhua siinä mitä tehdään.

        anna mina mietin sinut olisin halunnut nahba


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siksi kun sina et taaskaan tule luokseni

        minne sina minut veisit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pasi rakas mita se haittaa jos joku sinut nakee luota itseesi edes sen verran

        toisitko minut iltapalalle tanne takaisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä suhteessa, että olisit voinut vähän enemmän tulla minua vastaan silloin aikanaan. En minä kenelle tahansa ehdota sitä, että haluaisin nähdä. Ei olla nyt nähty hetkeen totta sekin.

        En tule vieraita ja outoja vastaan, joten ohi meni🐵


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minne sina minut veisit

        Saunan taa!


    • Anonyymi

      Se on ihan OK, jos käännät selkäsi. Et ole ensimmäinen etkä viimeinen. Olen outo.
      Niinkuin kirjoitin, olen ihan tyytyväinen jos saan olla miehen kanssa. Hän ei hylkää. Minulla on lapset, työ ja riittävästi elämää. Se riittää minulle. En ole ansainnut enempää. Asia OK.
      Jätän sinut täydellisesti rauhaan. Sinulla on mahdollisuus vaikka mihin. Et ole vielä vanha. Toivon sinulle niin hyvää ja että onnistut ylittämään vaikeutesi. Tilanteesi ei ole mahdoton. Todella vaan toivon, että selviät.

      • Anonyymi

        Hyvä, että asiat selvisi.


      • Anonyymi

        Pyysin että hän ei kääntäisi selkäänsä. En ole itse sitä kääntämässä. Te käännätte nämä jutut ihan päälaelleen. Aloitus ei liity sinuun.


    • Anonyymi

      Minä haluaisin, että tämä loppuisi. Haluaisin jo tehdä muuta, keskittyä muuhun. Kaikkea aikansa ja onko tämän aika jo ohi?

    • Anonyymi

      Minä en jotenkin haluaisi olla tässä enää. En jaksa. Mielestäni sinun pitää etsiä joku muu. Olet tottunut minuun. Minä haluaisin elää omaa vaatimatonta elämääni. En ole kyennyt keskittymään asioihin vuosikausiin. Perhe on kärsinyt, työ on kärsinyt. Sanon asiat suoraan.
      Niin toivon sinulle hyvää. Pitäisikö jo mennä elämässä eteenpäin meidän molempien. Pian tulee minulle kuolo vastaan, on jo käynyt kolkuttelemassa.

      • Anonyymi

        Sanot muka asiat suoraan, mutta jossain nettipalstalla eikä asiaankuuluvalle ihmiselle? Mikä vitsi olet 😂


      • Anonyymi

        Aloitus ei liity sinuun.


    • Anonyymi

      Miksi et selvitä hänelle asioita, vaan nimenomaan haluat, että hän tekee omia johtopäätöksiä?

      • Anonyymi

        Emme ole juuri nyt tekemisissä. Hän tietää sen kyllä. (ap)
        Suurin osa kommenteista ei liity aloitukseen eikä ole multa.


      • Anonyymi

        Suomessa lähes 5,5 miljoonaa asukasta, kenelle heistä? Hähähää.....


    • Anonyymi

      Miten käännän selkäni sinulle ja mitä väärinkäsityksiä? Kohtelet kuin ilmaa ja mietit miksi käännyn kannoillani?

      • Anonyymi

        En kohtele häntä yhtään eri tavalla kuin hän mua. Et ole hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kohtele häntä yhtään eri tavalla kuin hän mua. Et ole hän.

        Sinä senkin pönttö, kostat. Nyt tuli ihan uusi puoli esiin. Teen niin koska olen oikeasti tylsä enkä tee mitään mahtavuutta aina viikko toisensa jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä senkin pönttö, kostat. Nyt tuli ihan uusi puoli esiin. Teen niin koska olen oikeasti tylsä enkä tee mitään mahtavuutta aina viikko toisensa jälkeen.

        Mitä sinä höpiset. Miksi tuo aloitus sulle olisi? En ole täällä riitelemässä eikä mulla ole hänen kanssa mitään riitaa. Menkää muualle riitelemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä höpiset. Miksi tuo aloitus sulle olisi? En ole täällä riitelemässä eikä mulla ole hänen kanssa mitään riitaa. Menkää muualle riitelemään.

        Vois olla muutei ole. Ei me olla riidoissa eikä luonteeltamme olla edes riitelijöitä. Miten voi väärinkäsityksiä tulla kun "meidän" tilanne ollut selvä jo 1.5 vuotta? Ei paljon johtopäätöksiä kaipaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vois olla muutei ole. Ei me olla riidoissa eikä luonteeltamme olla edes riitelijöitä. Miten voi väärinkäsityksiä tulla kun "meidän" tilanne ollut selvä jo 1.5 vuotta? Ei paljon johtopäätöksiä kaipaa.

        Yritin sanoa että ei ole sulle. Olen siitä varma. Sori epäselvä viestintäni.


    • Anonyymi

      Sinuun ole mitään luottamista.

      • Anonyymi

        Mene itkemään oikealle kohteellesi. Sinua tuskin täällä kaivataan.


    • Anonyymi

      Jos tunnistat olet tervetullut auttamaan mua.

      • Anonyymi

        En tunnista sinua enkä tiedä että hän kaipaisi mitään apua.


    • Anonyymi

      Voit pyytää apua IRL. Täällä palstalla ei tiedä kuka kirjoittaa.

      • Anonyymi

        En minä mitään apua pyytänyt tuossa. Mistä niin luit? En lukenut itse noita parin tappelijan kommentteja.


    • Anonyymi

      Tämä on pilannut meidän molempien elämät lopullisesti. Kun tämä alkoi, niin yritin sovitella mutta et ottanut vastaan. Oletko sinä kateellinen? Tämä on jatkunut 20 vuotta. Ketään en ole hakannut, ei ole minun tyyliäni ollenkaan. Jumala sinua siunatkoon.

      • Anonyymi

        Ei ole sulle nämä viestit. Kukaan ei ajattele ketään 20 vuotta.


      • Anonyymi

        en mina taiteellinren ole minkaan vertaa


    • Anonyymi

      Tätä ei ole syytä enää millään tavalla jatkaa. Tämä on vaan pelkkää kurjaa. On parasta että olemme vain etäällä toisistamme. Mitään hyvää tällä ei olla saatu aikaan. Toivon sinulle parasta kuitenkin.

      • Anonyymi

        kirjoitellaan vaan ja kiitos ajatuksistasi


    • Anonyymi

      Onko tämä aloitus naiselle vai miehelle?

      En voisi koskaan kääntää hänelle selkääni. Rakastan häntä. Viestini on miehelle.

      • Anonyymi

        Niin miekin rakastan häntä! ❤️❤️.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin miekin rakastan häntä! ❤️❤️.

        Nämä ei ole aloittajalta.


      • Anonyymi

        niin se vaan on kyllä me viela joskus jollakin tavalla kohbataan jos sina olisit asken halunnut minut mukaani niin sinun olisi pitanyt puhua siita tiinan kanssa


    • Anonyymi

      Johtopäätöksiä tehdään yhtiön kokouksessa! Ihan samalla tavalla siellä mitataan markkina-arvoa! Ne eivät kuulu ihmissuhteisiin.

      • Anonyymi

        Olet täysin sekaisin kommenttisi kanssa. Ihminen tekee johtopäätöksiä toisen ihmisen tekemisistä, jos ei tiedä niistä tarpeeksi. Se on inhimillistä. Yhtiökokouksessa tehdään päätöksiä ja käydään läpi talousarviota. Ei mitään johtopäätöksiä. Selvitä termit itsellesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet täysin sekaisin kommenttisi kanssa. Ihminen tekee johtopäätöksiä toisen ihmisen tekemisistä, jos ei tiedä niistä tarpeeksi. Se on inhimillistä. Yhtiökokouksessa tehdään päätöksiä ja käydään läpi talousarviota. Ei mitään johtopäätöksiä. Selvitä termit itsellesi.

        Silloinhan niitä johtopäätöksiä just ei pitäis tehdä, kun ei toisesta ihmisesta tai hänen tekemisistään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloinhan niitä johtopäätöksiä just ei pitäis tehdä, kun ei toisesta ihmisesta tai hänen tekemisistään

        Siis KUN EI TIEDÄ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloinhan niitä johtopäätöksiä just ei pitäis tehdä, kun ei toisesta ihmisesta tai hänen tekemisistään

        Niin ja siksi sanoin aloituksessa, että hänen ei pidä niitä tehdä. Onko palstalla siis joku joka ymmärsi mitä aloituksessa lukee? :D


    • Anonyymi

      Paven bändinä oli Mistakes.

    • Anonyymi

      Mihin johtopäätökseen minun pitäisi päästä jos johonkin johtopäätöksen haluaisin päätyä?

      • Anonyymi

        Murmelit on ihaninta ikinä, doh. Luulin et tiesi wtf.


      • Anonyymi

        Että haluan sinut omakseni enkä luovuta vielä. Tämä aloittajalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että haluan sinut omakseni enkä luovuta vielä. Tämä aloittajalta.

        Miten se hänelle näkyy ettet luovuta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se hänelle näkyy ettet luovuta?

        En ole varma miten hän ymmärtää asiat tai mitä näkee. Pitäisi kysyä häneltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole varma miten hän ymmärtää asiat tai mitä näkee. Pitäisi kysyä häneltä.

        Ei muuta kuin kysyt niin asia selviää eikä jää tilaa (väärille) johtopäätöksille. Korjaat jos on väärässä.


    • Anonyymi

      Hamsut kans ku ei satu päässä asustaa.

    • Anonyymi

      Omia ei liikaa kannata, epätietoisuus on silti tosi, kumpaankin suuntaan.

      • Anonyymi

        palataan taas moi moi ja koita sina vaan parjata jotenkin itsesi kanssa


      • Anonyymi

        No se on just näin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        palataan taas moi moi ja koita sina vaan parjata jotenkin itsesi kanssa

        niinhan se on vaan tehtava joten palataan taas


    • Anonyymi

      Väärinkäsityksiä syntyy kun kolmas osapuoli sörkkkii välissä 😠

      • Anonyymi

        Kyllä. Tämä on totta ja ehkä vähän aloitukseni pointtikin. Kuulopuheita usein ja siksi aiheuttaa väärinkäsityksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Tämä on totta ja ehkä vähän aloitukseni pointtikin. Kuulopuheita usein ja siksi aiheuttaa väärinkäsityksiä.

        Ainut mikä tappaa kuulopuheet on rehellinen tutustuminen toiseen. Sivusta.


    • Anonyymi

      Mutta sinä saat tehdä, niinkö?

    • Anonyymi

      Perässä hiihtäjille pitää aina kääntää selkä.

    • Anonyymi

      Kuka täällä taas rajoittaa toisen ajattelun- ja tekemisen vapautta? Mikä teitä miehet VAIVAA???

    • Anonyymi

      Kenelle tämä aloitus on tarkoitettu?

      • Anonyymi

        On yhdelle miehelle tarkoitettu. Naiselta. Vaikka sen taisi omia ihan muut.


    • Anonyymi

      Se on onnekas poika joka kihloillaan saa Sannasta morsion.

    • Anonyymi

      Et Onneks kirjoita mulle.

      Mutta häntä en halua ikinä. Yritin auttaa ja olla ystävällinen ja ystävänä yritin saada hänet ymmärtämään että olis hakeutunut katkolle, ja jatkohoitoon että pääsis alkoholista eroon.

      Yritin olla ystävänä ja tukea,mutta väkivalta. EI ikinä kuulu ystävyyteen.

      • Anonyymi

        Alkoholisteja ei oikeastaan voi hirveästi auttaa. Se halu parantua on lähdettävä heistä itsestään.


      • Anonyymi

        Autoin häntä jotta hän olis saanu takaisin naisen jota hän rakastaa ja se nainen rakasti häntä. Yritin ystävänä tukea että hakisi alkoholi ongelmaan apua ja jättäisi alkoholi jotta he olisivat voineet olla onnellisia.

        Autoin, koska luulin,että hän muuttuisi ja heidän rakkauden tarina saisi jatkoa ja heistä tulis onnellisia.

        Mutta väärässä olin.

        Luovutin auttamisesta ku väkivalta tuli. En halua että he palaa yhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Autoin häntä jotta hän olis saanu takaisin naisen jota hän rakastaa ja se nainen rakasti häntä. Yritin ystävänä tukea että hakisi alkoholi ongelmaan apua ja jättäisi alkoholi jotta he olisivat voineet olla onnellisia.

        Autoin, koska luulin,että hän muuttuisi ja heidän rakkauden tarina saisi jatkoa ja heistä tulis onnellisia.

        Mutta väärässä olin.

        Luovutin auttamisesta ku väkivalta tuli. En halua että he palaa yhteen.

        Jos voi ystävälle olla väkivaltainen ni mitä hän olis jos he olis pelanneet yhteen?

        Juokoon alkoholia ei kuulu mulle enää. En
        Auta enää. Alkoholi on pilannut hänen luonteensa.

        Ei kuulu mulle enää. Jos viina on tärkeämpi kuin hänen ensi rakkaus jota hän muka rakastaa. Ni parempi että ovat erossa toisistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos voi ystävälle olla väkivaltainen ni mitä hän olis jos he olis pelanneet yhteen?

        Juokoon alkoholia ei kuulu mulle enää. En
        Auta enää. Alkoholi on pilannut hänen luonteensa.

        Ei kuulu mulle enää. Jos viina on tärkeämpi kuin hänen ensi rakkaus jota hän muka rakastaa. Ni parempi että ovat erossa toisistaan.

        Kirjoitukseni ei ollut aloittajalle.

        Mutta joskus välien katkaisuun on hyvä ja pätevä syy.

        Toivon todellakin että aloittajan kohdalla ei ole Alkoholi ja väkivalta mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitukseni ei ollut aloittajalle.

        Mutta joskus välien katkaisuun on hyvä ja pätevä syy.

        Toivon todellakin että aloittajan kohdalla ei ole Alkoholi ja väkivalta mukana.

        Eikä tuo kommentti ole aloittajalta sulle. En olettanutkaan olevan mulle.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Älä uhoa tuollaisia täällä. Kukaan ei tiedä kuka olet.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1604
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1468
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1452
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1308
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      1245
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1168
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe