Ateistit ovat niin usein pilkanneet Raamatun kertomusta vedenpaisumuksesta, kuinka silloin satoi kymmeniä päiviä yhteen menoon ja vedenpinta nousi niin, että vain vuorenhuiput näkyivät. Nyt on Suomen ateismin pääkaupungissa Helsingissä jo satanut useita tunteja erittäin voimakkaasti ja merenpinta on noussut jo kaduille.
Ehkä Herra vain haluaa muistuttaa ateisteja siitä, mihin hän pystyy ja mikä kaikki onkaan mahdollista. Etteivät ateistit kävisi ylpeiksi ja pöyhkeiksi Herran Pyhää Sanaa kohtaan.
Herra opettaa ateisteja rajulla kädellä Helsingissä
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onko typerämpää kertomusta kuin "vedenpaisumus"?
Parempi olisi falloksen paisumus.
No, aikana jolloin ei tiedetty edes pallon muotoisesta planeetasta Maa, ei ollut uutisia, ei nettiä. Siksi tiedettiin vain tapahtumat "paikallisesti". Eli noin 50km säteellä.
Siten "vedenpaisumus" tarkoitti paikallsita, ei muuta. Kukaan ei tiennyt, mitä tapahtuoi 100km päässä (jossa mitään veden"paisumusta") ei ollut.
Ihan lapsellista kertoa täällä näistä, sillä näitä tapahtui (tapahtui ja tapahtui) mm. silloin kun joku kuoli. Tärkeä henkilö.
Salamat löi, vettä satoi päiviä ja vesi tulvi kaupunkeihin. Miksi? Siksi, että, mitä suurempi tulva tai rankkasade, myrsky, sitä suurempi oli henkilö joka kuoli.
Olkaa hyvä!- Anonyymi
Avaaja vastaa:
Hoitelen paisumukseni Mielen pölynimurilla
seksinkirot kaikkoaa kun Miele imuttaa
-eikä tätäkään kielletä Raamatussa tehtävän
Mitä pidätte tästä? Mielestäni on nerokasta raapaista päivän aikana hieman pallihikeä
sormenpäähän ja nuuskia sitä. niin päivä sujuu rattoisammin kun turhaahan siellä on istua kuitenkin.
Netissä surffaaminen on niin out.
Minä en ole Jehova, minä olen ekumeeninen katekumenisoitu kristitty. Ja tietysti myös luteriaani.
Minussa elää alkuseurakunnan henki. Minussa on Aabrahamin, Mooseksen ja Lootin elinvoima.
Minussa on Metusalemin viisaus. Tämän kaiken olen saanut itseeni lukemalla Raamattua. Joka päivä.
- Anonyymi
Raamatun kertomus on toki lapsellinen, mutta aivan oma lukunsa on ihmiset, jotka vielä tänä päivänäkin yrittävät kaikkensa keksiäkseen sille perusteluita.
Matkustan juuri nyt Helsingistä viikon töistä kotiin. En minä ainakaan huomannut Herraa Jahvea siellä.
- Anonyymi
Ettet vain peittelisi viestilläsi sitä, että pakenet tulvaa...
Eipä taida nämä sateet tehdä vedenpaisumus-satua yhtään vakuuttavammaksi.... Ääreröntä on vain ihmisten typeryys ja maailmankaikkeus. Ja tuosta jälkimmäisestä en ole ihan varma.
- Anonyymi
Avaaja vastaa:
Mitä pidätte tästä? Mielestäni on nerokasta raapaista päivän aikana hieman pallihikeä
sormenpäähän ja nuuskia sitä. niin päivä sujuu rattoisammin kun turhaahan siellä on istua kuitenkin.
Netissä surffaaminen on niin out.
Minä en ole Jehova, minä olen ekumeeninen katekumenisoitu kristitty. Ja tietysti myös luteriaani.
Minussa elää alkuseurakunnan henki. Minussa on Aabrahamin, Mooseksen ja Lootin elinvoima.
Minussa on Metusalemin viisaus. Tämän kaiken olen saanut itseeni lukemalla Raamattua. Joka päivä. - Anonyymi
Pyhää Sannaa ei pidä loukata. Täällä maassa pääministeri on Herra
- Raamatun raappusäkki vaan piilesekelee
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055127Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453353Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503185Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382407Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2471490Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 801237
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1311097