Mitäs puuhaat mies mukava ja miellyttävä

Anonyymi

Että sulla on ihana ääni🤩

61

1720

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kirjaa luen mitä itse touhuut.

      • Anonyymi

        Kotitöitä, onko se Antti Tuurin kirja?
        - sivusta-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotitöitä, onko se Antti Tuurin kirja?
        - sivusta-

        Tuntti Aarin


    • Anonyymi

      Kuka mies?

    • Anonyymi

      Pelaillaan kaverin kaa

      • Anonyymi

        Nice ☺ sotapelii?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nice ☺ sotapelii?

        Nintendo Wiillä urheiluu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nintendo Wiillä urheiluu

        Miks mun kysymys poistettiin. Ei taida ylläpito tajuta mitään peleistä. Noloa.


    • Anonyymi

      Tykkään yhden naisen äänestä ja luovuudesta☆

      • Anonyymi

        Minä myös. Neiti A ☺️


      • Anonyymi

        Minä tykkään susta mies ja hyvää vointia ❤🌳


    • Anonyymi

      Täällä näyttää olevan monia miehiä, jotka kuvittelevat, että heillä on ihana ääni. Hah.

      • Anonyymi

        Minä rakastuin yhteen mieheen jolla on The ääni. En ole kuullut sitä nyt aikoihin. Mitenkähän kävisi jos se puhuisi mulle sillä äänellä ja katsoisi samalla niillä silmillä. Aapuuvaa.
        Tottakai miehet saa kuvitella noin. Jokaista miestä kohti on olemassa nainen, joka huokailee sen miehen äänestä.
        -naiselta takavasemmalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä rakastuin yhteen mieheen jolla on The ääni. En ole kuullut sitä nyt aikoihin. Mitenkähän kävisi jos se puhuisi mulle sillä äänellä ja katsoisi samalla niillä silmillä. Aapuuvaa.
        Tottakai miehet saa kuvitella noin. Jokaista miestä kohti on olemassa nainen, joka huokailee sen miehen äänestä.
        -naiselta takavasemmalta

        Saahan sitä kuvitella, mutta onko kyseessä matala, kimeä, narina, tupakan rassaama, alkoholin katetroima vai millainen ääni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saahan sitä kuvitella, mutta onko kyseessä matala, kimeä, narina, tupakan rassaama, alkoholin katetroima vai millainen ääni?

        Ei oikeastaan mikään noista. Ei sitä osaa mitenkään kuvailla. Tavallinen ääni, josta tekee ihana sen miten hän puhuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oikeastaan mikään noista. Ei sitä osaa mitenkään kuvailla. Tavallinen ääni, josta tekee ihana sen miten hän puhuu.

        Eräs sanoin noin joskus minulle 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oikeastaan mikään noista. Ei sitä osaa mitenkään kuvailla. Tavallinen ääni, josta tekee ihana sen miten hän puhuu.

        Missä näätte? Töissä ,kaupassa, bussissa,junassa, metrossa ,sporassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä näätte? Töissä ,kaupassa, bussissa,junassa, metrossa ,sporassa?

        En varmaan enää missään. Nähtiin ennen yhdessä paikassa tuolla vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräs sanoin noin joskus minulle 😉

        Itse en olisi uskaltanut sanoa hänelle tuota. Vaikka kaikenlaisia kummajaisia ilmeisesti suusta päästelin. Muista edes kaikkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oikeastaan mikään noista. Ei sitä osaa mitenkään kuvailla. Tavallinen ääni, josta tekee ihana sen miten hän puhuu.

        Olet rakas H nainen, mulla ei ole muita naisia, sinä se olet. Tv. K mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet rakas H nainen, mulla ei ole muita naisia, sinä se olet. Tv. K mies

        On ihana että tunnistat. Toivon vaan että ollaan oikeat. Rakastan sua (häntä)... no, koota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ihana että tunnistat. Toivon vaan että ollaan oikeat. Rakastan sua (häntä)... no, koota.

        Hienoa, rakastan sinua H nainen ihana. Tv. Kmies äänineen. Heippa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En varmaan enää missään. Nähtiin ennen yhdessä paikassa tuolla vaan.

        Lähdit pois toivottavasti et mun takia... Mulla ei ole ollut ketään meidän katselu "jutun" jälkeen ja tiedätkö en ole halunnutkaan koska olit se oikea. Juttu jäi kesken ja se harmittaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähdit pois toivottavasti et mun takia... Mulla ei ole ollut ketään meidän katselu "jutun" jälkeen ja tiedätkö en ole halunnutkaan koska olit se oikea. Juttu jäi kesken ja se harmittaa!

        Luuletko, ettei mulla harmita. En oo saanu sinua mielestä enkä haluakaan. Eikö me voitais korjata se asia, kun molemmat kumminki tykätään toisistamme? Olet rakas nainen mulle H. K mies lähettää lentopusuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa, rakastan sinua H nainen ihana. Tv. Kmies äänineen. Heippa!

        Niin rakastan minäkin.. ja sitä ääntäsi myös. Moi sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko, ettei mulla harmita. En oo saanu sinua mielestä enkä haluakaan. Eikö me voitais korjata se asia, kun molemmat kumminki tykätään toisistamme? Olet rakas nainen mulle H. K mies lähettää lentopusuja.

        Tuo kommentti ei ollut samalta. En tiedä oliko se sulle vai mulle tarkoitettu kun se oli tuossa mun kommentissa kiinni?
        Mutta en minäkään saanut mielestä häntä enkä haluakaan. Voidaan korjata, meidän pitää korjata tämä virhe, ettei olla yhdessä. Rakkaudella minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kommentti ei ollut samalta. En tiedä oliko se sulle vai mulle tarkoitettu kun se oli tuossa mun kommentissa kiinni?
        Mutta en minäkään saanut mielestä häntä enkä haluakaan. Voidaan korjata, meidän pitää korjata tämä virhe, ettei olla yhdessä. Rakkaudella minä.

        Se oli aloittajalle enkä ole h enkä k


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli aloittajalle enkä ole h enkä k

        Se osui nyt sivullisten keskusteluun hassusti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli aloittajalle enkä ole h enkä k

        Ok, minä olen h ja rakastan koota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, minä olen h ja rakastan koota.

        eikä tämä siis ollut ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikä tämä siis ollut ap

        Silloin olet juuri oikea H nainen, johon tykästyin heti, kun eka kerran tavattiin siellä yhdessä paikassa. Tv. Kmies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin olet juuri oikea H nainen, johon tykästyin heti, kun eka kerran tavattiin siellä yhdessä paikassa. Tv. Kmies

        Oliko paikka työpaikka KKK ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko paikka työpaikka KKK ?

        Kyllä hän sen tietää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hän sen tietää...

        Eli sitten ei sulle tää jos oli. Pahoittelut M naiselle, sinne toimistoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin olet juuri oikea H nainen, johon tykästyin heti, kun eka kerran tavattiin siellä yhdessä paikassa. Tv. Kmies

        Muistan paikan, jossa suhun rakastuin. Ja kuulen sun ihanan äänen korvissani aina. Tämä liekki ei sammu koskaan. Ei ollut multa tuo kysymys.


      • Anonyymi

        Pierun ääni on hieno vibrato.
        terv. Unski


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pierun ääni on hieno vibrato.
        terv. Unski

        M-naikkonen 50 v toimistosta haaveilee Jukka K:sta joka joku paskanruskee silmäinen manne


    • Anonyymi

      Mietin sua ja ensi perjantaita 🙂
      Mitä sä teet jonka numeroa ei oo viä että vois olla yhteydessä?

      • Anonyymi

        No mitä ens perjantaina tapahtuu? Halloween? Elävien kuolleiden yö? Kyllä ne vainajat tulee silloin kolkutteleen ilman numeroitakin.
        https://youtu.be/RrgBwj3hKFg


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hyvät yöt

    • Anonyymi

      Mies puhuu pehmeämmällä ja lempeämmällä äänellä naiselle johon on ihastunut/rakastunut. Siksi voi tietyn miehen ääni kuulostaa niin ihanalta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      minä puuhaan kaikki KYTILLE, KYTÄT OVAT VÄLITTÖMÄSTI KÄRSINEET POLTTOAINERAHOITUKSISTANSA, KÄRSIVÄT KYTÄT?
      t.käytännössä tuollainen vehkeily ei sitten toimisi, herra ylikonstaapeli kentällä työssään, moro
      KYTÄT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      ?
      :)
      https://www.youtube.com/watch?v=rnO-MflYxCw

    • Anonyymi

      Moni nainen on todellakin kehunut ääntäni. Kerran soitin yhdelle tuttavanaiselle ihan vaan kysyäkseni erästä reseptiä. Ihmettelin kun yhtäkkiä hän meni hiljaiseksi. Minuutin ajan kuului vaan kumma hmmmm-ääntä. No sitten hän yhtäkkiä vastasi ja sanoi sori piti hoitaa yksi juttu. Vasta myöhemmin tajusin mikä se juttu oli.

      • Anonyymi

        Täysin typerä kommentti. Varmasti palstan typerin koskaan lukemani.
        -sivusta


      • Anonyymi

        😁😅😂🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin typerä kommentti. Varmasti palstan typerin koskaan lukemani.
        -sivusta

        No entäs tämä: Naapurin nainen käy sauvakävelyllä, ilman sauvoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin typerä kommentti. Varmasti palstan typerin koskaan lukemani.
        -sivusta

        Heh, heh, ......!!


    • Anonyymi

      Nukahdan kohta

    • Anonyymi

      Naapurin tyttö sielä housut märkinä kuuntelee taas mun juttuja ilmeisesti siis.

      • Anonyymi

        Nautitko sä sellaisesta tilanteesta? Samana aikaan joku toinen voi olla heikommassa asemassa ihmisoikeuksiensa kanssa (kontrolli ja asioiden käsittely).


    • Anonyymi

      Kääk, Iines kiva kun tykkäät. T. Aku

      • Anonyymi

        Onko sun nimi oikeasti Aku?


    • Anonyymi

      Nainen rakastan kuunnella lauluasi ❤️

      • Anonyymi

        Missäs olet laulamista kuullut ja koska?


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2451
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1759
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1200
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe