Lakkoiltiin 6 minuutin takia sekin maksoi miljardeja
Neuvostoliiton prosesseista aina sanottiin, että "iso maa iso minuutti". Sitten on toinen sanonta, että "on tehty vennääks" tai "homma on ryssitty".
Kävi AY lakotkin kommunisti tyyliin, ei mitään hyötyä, haittaa vain työntekijöille, verraten entisiin sopimuksiin.
Siihen kommunistit ja sosialistit on opetettu ja sen he osaavat: EU:n yhteishankintana tehtäviin maskikauppoihin ilmoittautumiseen meni kuukausi. Hyvä STM! Juna meni jo!
Tämäkin tapaus vain korostaa ja lisää yhteiskunnan epätasa-arvoa, joka sosialistisessa maassa tosiasiassa on: yltäkylläisyydessä elävä ylimystö, jolla on esim. maskit ja kansa, jolla ei ole. Kaikkein eniten kärsii vähäosaiset. Puheet on puheita, jotka tyhmä kansa nielee, mutta totuus on toinen. Se on melkoinen dilemma sosialismissa, jonka hyvyyttä kirkkain silmin selitetään.
Toinen esimerkki on valmiin soten kaataminen vuosi sitten tekaistuin syin. Asiaa tahallaan palloteltiin kommunistin johtaman ja demarinaisten koheltaman perustuslakivaliokunnan ja Kiurun johtaman sotevaliokunnan välillä. Hidastelua ja tekaistuja syitä. Omamielisiä "asinatuntijoita" tuotiin kerta toisensa perään jarruttaen ja vieden aikaa. Siinä ei annettu kansalle mahdollisuutta parempaan hoivaan, vaan sen pitää seisoa jonoissa ja olla nurisematta. Se on Rinteen, sittemmin Marinin, Kiurun ja Pekosen ja vaihto-oppilaan markkinamalli!
Kotosalla ollaan, mökkeily jäi tällä erää. Oli passeli aika irtaantua, kun ilmat alkoi olla sillä mallilla, ettei viitsi paljon nokkaansa ulos pistää.
Täällä enemmän sisämaan puolella vähän suojaisempaa, vaikka tuuli yltynyt täälläkin. Fingridin sivulta katsoen nyt on vettä ja tuulta n4500 MW edestä.
https://www.fingrid.fi/sahkomarkkinat/sahkojarjestelman-tila/
Itseäkin tuo tuulimylly mökille kiehtonut, aurinpaneelit olleet jo katolla, kesäaikaan tulee vähän. Ihan oma laittamat, kun on asennus ja sähköntarkastus oikeudet olleet, niin voi itsellekkin hyväksyä ihan laillisesti, kun verkkovirta voimaksuuksilla ollaan 230 volttia, vaatii aina
hyväksytyt asennukset ja hyväksynnän.
MIKSETTE TE KERRO päivän touhuistanne, kyllä meillä jokaisella aina jotain on. Kun vielä keskustan palstalla ollaan, kun keskustalaiset pääosin on touhuavaa sorttia.
Toimme melkoisen kalalastin, josta jo tullessa heitettiin "talonmiehelle" säkillinen, niin saa säilöä talveen.
Moitin yhä 6 minuutin lakkoilijoita, joka oli tyhjänpäiväistä
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa olla punikkeja pääosin, niillä ei toimintaa. Sossu maksaa elämisensä, yksikin sanoo olevansa Pystyyn_kuollut, silloin ei ole kerrottavaa.
Kiitos Anonyymi omasta eilisen päivän työraportistasi tuossa! Yritän joskus päästä puoliksikaan yhtä tarkkaan, mutta toivottomalta se vaikuttaa.
- Anonyymi
Pystyyn_kuollut kirjoitti:
Kiitos Anonyymi omasta eilisen päivän työraportistasi tuossa! Yritän joskus päästä puoliksikaan yhtä tarkkaan, mutta toivottomalta se vaikuttaa.
Ootta työ lestakepulit yhtä...
Anonyymi kirjoitti:
Ootta työ lestakepulit yhtä...
Osaatko itse kertoa päivän touhuistasi, kuten Yliväpeli_Orhonen meiltä halusi? Saitko kuten hän kalansaalista ja paljonko, lämmititkö saunan, söitkö jotain ruoaksi ja joitko myös peräti kahvia? Entä muut päivän rehkimisesi? Itse en enää kykene touhuamaan tuolla tavoin edes puoliksi Orhosen mittakaavassa, saati niillä ylpeilemään.
- Anonyymi
Taidatkin olla kepulilesta..?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612280En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141494Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681367- 121118
- 1061101
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91064- 20989