Muutin juuri uudelle paikkakunnalle ja minulle selvisi että asuinalue jonne rantauduin, on kaupungin huonomaineisinta. Olen aiemmin asunut paikoissa joissa tunnen oloni turvalliseksi. Yhdeksän jälkeen meinasin lähteä käymään lähikaupassa, mutta köönnyin nopeasti takaisin kotiin kun kadulla oli oudonnäköistä miesporukkaa.
Pelottaa ja ahdistaa avain valtavasti. Ystävät ja sukulaiset jäivät sen verran kauas, etten voi pyytää ketään olemaan luonani. Sydän hakkaa ja ahdistus on voimakasta. Pimeä ja myöhäinen ilta pahentavat oloa. En uskalla nukkua koska pelkään että joku tulee yöllä ovesta läpi väkisin. Toivon että olisi aamu ja valoa. Ensimmäinen yö uudessa asunnossa ja kadun muuttoa jo nyt.
pelko ja muutto
Anonyymi
2
55
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi joku tuntematon tunkeutuisi juuri sinun asuntoosi? Onko sinulla asunnossasi jotain kallisarvoista?
Minä luulen, että olet asuinpaikallasi yksi täysin merkityksetön ihminen, joka ei kiinnosta ketään ja jolta ei ole saatavissa mitään. Ole ja elä huoletta! - Anonyymi
Hommaa pesäpallomaila eteiseen varalle niin siitä on nopee kopata kun palloa lähtee lyömään. Mulla on semmone lyhyt alumiininen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005027513- 2302630
- 262571
- 1601897
- 1141758
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357- 761173
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145