Muutin juuri uudelle paikkakunnalle ja minulle selvisi että asuinalue jonne rantauduin, on kaupungin huonomaineisinta. Olen aiemmin asunut paikoissa joissa tunnen oloni turvalliseksi. Yhdeksän jälkeen meinasin lähteä käymään lähikaupassa, mutta köönnyin nopeasti takaisin kotiin kun kadulla oli oudonnäköistä miesporukkaa.
Pelottaa ja ahdistaa avain valtavasti. Ystävät ja sukulaiset jäivät sen verran kauas, etten voi pyytää ketään olemaan luonani. Sydän hakkaa ja ahdistus on voimakasta. Pimeä ja myöhäinen ilta pahentavat oloa. En uskalla nukkua koska pelkään että joku tulee yöllä ovesta läpi väkisin. Toivon että olisi aamu ja valoa. Ensimmäinen yö uudessa asunnossa ja kadun muuttoa jo nyt.
pelko ja muutto
Anonyymi
2
99
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi joku tuntematon tunkeutuisi juuri sinun asuntoosi? Onko sinulla asunnossasi jotain kallisarvoista?
Minä luulen, että olet asuinpaikallasi yksi täysin merkityksetön ihminen, joka ei kiinnosta ketään ja jolta ei ole saatavissa mitään. Ole ja elä huoletta! - Anonyymi
Hommaa pesäpallomaila eteiseen varalle niin siitä on nopee kopata kun palloa lähtee lyömään. Mulla on semmone lyhyt alumiininen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,734271Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt172738Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu242497Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod152432Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1092318Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1102194Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e992151Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.6091946MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141945Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S231683