Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

pelko ja muutto

Anonyymi

Muutin juuri uudelle paikkakunnalle ja minulle selvisi että asuinalue jonne rantauduin, on kaupungin huonomaineisinta. Olen aiemmin asunut paikoissa joissa tunnen oloni turvalliseksi. Yhdeksän jälkeen meinasin lähteä käymään lähikaupassa, mutta köönnyin nopeasti takaisin kotiin kun kadulla oli oudonnäköistä miesporukkaa.

Pelottaa ja ahdistaa avain valtavasti. Ystävät ja sukulaiset jäivät sen verran kauas, etten voi pyytää ketään olemaan luonani. Sydän hakkaa ja ahdistus on voimakasta. Pimeä ja myöhäinen ilta pahentavat oloa. En uskalla nukkua koska pelkään että joku tulee yöllä ovesta läpi väkisin. Toivon että olisi aamu ja valoa. Ensimmäinen yö uudessa asunnossa ja kadun muuttoa jo nyt.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi joku tuntematon tunkeutuisi juuri sinun asuntoosi? Onko sinulla asunnossasi jotain kallisarvoista?

      Minä luulen, että olet asuinpaikallasi yksi täysin merkityksetön ihminen, joka ei kiinnosta ketään ja jolta ei ole saatavissa mitään. Ole ja elä huoletta!

    • Anonyymi

      Hommaa pesäpallomaila eteiseen varalle niin siitä on nopee kopata kun palloa lähtee lyömään. Mulla on semmone lyhyt alumiininen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1437
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1409
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe