Näen outoa unta jossa on vanha rouva, talo, kissa siskoni

Anonyymi

Näen aika usein unta jossa pyöräilen hitaasti hiekkatietä jolla kasvaa nurmea kuin sitä ei olisi käytetty vuosiin. Tien reunoilla seisoo joitain tuuheita ja isoja lehtipuita joissa roikkuu jotain hedelmiä ja lopulta tien päässä on vanhat sammaloituneet rautaportit jotka ovat auki (toisen päällä makoilee välillä kissa) ja niiden jälkeen aukeaa iso tontti jolla on paljon marjapuskia, puita ja keskellä tonttia seisoo vanha, ränsistynyt,mutta kodikkaan näköinen valkoinen puutalo jonka seinillä kasvaa vihreitä köynnöksiä ja piipusta nousee savu. Talossa on iso kuisti ja sillä kuistilla istuu keinutuolissa harmaahiuksinen vanha mummo joka on pukeutunut mustaan villapukuun ja valkoiseen polviin ulottuvaan hameen tapaiseen ja lähtee mun lähestyessä taloa kävelemään mun luo. Kuistin toisella puolella on valkoinen kahdenistuttava puu penkki jolla istuu mun pikkusisko joka vilkuttaa mulle ja mä vilkutan hänelle. Joskus tuolissa istui myös yks tyttö meidän koulusta johon olin ihastunut mutta torjutuksi tultuani häntä ei ole enää näkynyt. Usein myös se musta rautaportin päällä makoileva kissa on kuistin luona tai sen läheisyydessä. Muori odottaa että mä oon istunut siskoni viereen ja istuu sitten keinutuoliin takaisin ja muistan että joskus hänen harmaat hiuksensa ovat yhtäkkiä saattaneet vaihtaa väriä esim vaalean ruskeaksi. Tämän jälkeen aina herään sängystäni ja tekee jostain syystä aina mieli omenaa sen jälkeen. En tiedä johtuuko se siitä että unessa esiintyy omenapuita, kun muuten en syö omenoita. Nykyään myös jos ajan pyörällä jonkin vanhan valkoisen puutalon ohi niin saatan pysähtyä ja vertailla sitä siihen unessani esiintyvään taloon.

Aloin nähdä tätä unta13vuotiaana ja nykyään olen 15vuotias ja mua kiinnostaa miksi tämä uni toistuu niin usein ja muista unista poiketen on näin yksityiskohtainen ja mä muistan sen herättyäni näin hyvin.

2

719

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko mummolasi vastaava kuin unessa oleva talo, entä onko mummosi tai oliko hän jollain tapaa unen mummoa muistuttava henkilö tai oliko hänellä kissaa? Tuo uni varmaan liittyy johonkin sinun kokemukseen jota et ehkä edes muista mutta se on sulla alitajunnassa.

    • Anonyymi

      Onko sinulla kaipuu esim omaan mummolaan tai johonkin vastaavaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      325
      3539
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      215
      2967
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      144
      2554
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      20
      2082
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2075
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      11
      1857
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1702
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      15
      1654
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      275
      1370
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1316
    Aihe