Yksinäisyys

Anonyymi

Yksi on ylitse muiden.

Se miten kokea yksinäisyys on....

Minulle juuri tee tiukkaa olla yksin.

20 vuotta yksin menty mantuja tutkittu.

Juuri kaipaa ketään.

Higher Power

Te ette tiedä mitään ja hyvä nain ?

Tieto lisää tuskaa.

Gnosis.

Turhaan en ole täällä.

Kuolinhan jo monesti.

Armo ?

Mene ja tiedä.

Etsivä löytää.

Minä lähdin etsimään.

Löysin.

Nöyrryin.

Sain.

Lahja.

Enää en turhaa manaa.

Manaaja manaa.

Saat palkkasi sinäkin.

Minä olen sujut Korkeimman kanssa ja meistä tuli ystäviä.

Usko tai älä kaikki totta.

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvin jäsennelty teksti, kirjoitathan lisää?

• Anonyymi

Tiedä sitä.

• Anonyymi

ai sä haastat mut .no mikäs siinä hähähä

• Anonyymi

Juu ei mene läpi, ihan skeidaa.

• Anonyymi

Sain tilaisuuden tutkia mentyjä. Oli niitä ihan oikeasti. Mentyjä.

• Anonyymi

Mitä se mentyjä tarkoittaa.

• Anonyymi

No ovi on vielä vähän raollaan kuitenkin.

• Anonyymi

Yksinäisyyteen tottuu, kun on ollut pakko. Ei ole tuttavia ollut jonoksi asti, ystäviä ei ikinä ollut. Tuttavatkin ollut suoria sanomisissaan, sanoneet totuuksia mitä vikoja minussa on, ettei tarvi ihmetellä miksi en ole heille tai muillekaan seuraksi kelvannut. Hyväksynyt tosiasiat, en tuppaudu enää muiden seuraan, silmien eteen. Tarpeeksi, kun on loukattu, ei edes kaipaa seuraa, pelkää joutuvansa uudelleen loukatuksi. Pitää vaan vahvistaa kuorta ympärillään, ei päästä ketään liian lähelle, pitää muuttua kylmäksi ett kestää tulevat loukkaukset paremmin. Entisetkin kaikuu vielä muistissa. Parempi ollakin yksin, ei häiritse ketään, ei ärsytä ketään, on näkymätön.

• Anonyymi

Minä olen lapsesta asti ollut yksin. Minulle on kerrottu, että et ole hyvä tuollaisena. Olen yrittänyt muuttua. Jos sitten saisi oikeita ystäviä ja joku rakastaisi. Vieläkin sitä odotan.

• Anonyymi

Mullekin on sanottu suoraan etten kelpaa tälläisenä kuin olen, pitäisi muuttaa kaikki ulkonäössä, sitten vasta saattaisin kelvata. Vaikka kuinka tekisi mitä, niin en kelpaa. Jos mä olisin ollut yhtä nirso toisten ulkonäön suhteen, en olisi niitä pahimpia mollaavia edes kelpuuttanut tuttaviksi. Ja mua on nk.ystävyyden nimissä käytetty hyväksi, etten enää usko ystävyyteen, tiedän jo, ett toinen haluaa vaan jotain hyötyä musta, jos mä kelpaan tuttavaksi, heti kun eivät tarvi mua, heittävät tylysti sivuun, ihan kuin käytetyn kertakäyttöastian. Mulle viimeisin tuttava on tehnyt useasti selväksi ettei yksikään mies kiinnostu mun näköisestä naisesta ja hän on ollut kaikkein suorasanaisin mussa olevista viosta, olen liian vanha, ruma, läski, tylsä ja täysidiootti,..no, tuota ett pitää idioottina ei ole suorasti sanonut vaan kaikessa antaa ymmärtää niin ja luulee lisäks etten tajua sitä mitä oikeasti ajattelee musta. Mun kohdalle ei vaan tullut oikeita ystäviä ikinä, mussa oli liikaa ulkoisia vikoja kelvatakseni ystäväksi ja tällä rumalla ulkonäöllä on ollut turha edes odottaa saavansa rakkautta osakseni.

• Anonyymi

Ystävällisyydellä saa ystäviä.❤

• Anonyymi

Ei pidä paikkaansa. Jos olet ystävällinen muita kohtaan, sua pidetään jonain outona ja itse jo oppinut, ett kun joku on ystävällinen mua kohtaan, takana on joku hyötymistarkoitus, kertaakaan en ole ollut väärässä tuossa asiassa. Yleensä ystävällisyydellä yritetään saada hyötyä jostain, muulloin nykyihmiset ovat kylmiä ja itsekeskeisiä ja monesti heittävät hiiteen ne joille ovat olleet ystävällisiä, kun hyötyä heistä ei enää ole.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      91
      7485
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      3977
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3520
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      2814
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2662
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      45
      2492
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      132
      2401
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2289
    9. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      20
      2248
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      1972
    Aihe