21v nainen etsii nuolijaa

Anonyymi

Hei, olen 21-vuotias kaunis nainen pk-seudulta ja etsin miestä joka tykkäisi nuolla pillua (voin myös ottaa suihin sinulta). Iällä ei ole niin väliä, tykkään myös vähän vanhemmista. :) Minulla on on keskipitkät vaaleat hiukset, hoikka vartalo sekä B-kuppia olevat rinnat.

Laita tähän ketjuun viestiä jos kiinnostuit!

20

2052

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moi, täällä 23-vuotias poika Helsigistä. Oisin kiinnostunut nuolemisesta.

• Anonyymi

Kerro kerro

• Hei, olen 50 v mies ja nuolen ahkerasti ja loppuun asti ilman vastapalvelua

• Käviskö yli 60v mies nuolijaksi.Nuoremman pilkun nuoleminen kiihottais .

• Tottakai kiinnostaa

• Anonyymi

Profiilikuvauksesi ei miellyttänyt. Lemppaan sut heti.

• Anonyymi

Hei tyttö! Täällä päässä puhdas ja hyvän tuoksuinen 40v mies Helsingistä, musta saat luotettavaa ja turvallista seuraa mukaviin suuseksi tapaamisiin. Pidän nuolemisesta ja teen sitä antaumuksella, nuollen joka paikasta ja pitäen huolta myös sun nautinnostasi. Rakastan sitä tunnetta kun nainen laukeaa suuta vasten, aivan ihanaa. Tykkään myös suuseksin saamisesta, joka on hyvin intiimiä ja tyydyttävää kun saa vain keskittyä nautintoon. Jos kiinnostaa jutella lisää kanssani, niin löydät minut treffien puolelta. T: seikkailevamies

• Anonyymi

no ota yht.niin päästään asiaan.t.rekkamies

• ota yht.kts

• Anonyymi

voisin nuolla ja leikkiä sauvalla samaan aikaan pepulla jos teet mulle samoin

• Anonyymi

Kyllä löytyy into ja ilo nuolla nuori ihana pillu.
      Kielettää ja imeä klitorista.
      Työntää kieltä kuumaa reikää ja nuolla häpy ja sen huulia.
      Terveisin Teppo pirkanmaalta,

• Anonyymi

Olen 37v mies joka nautin pillun nuolemisesta. Se on niin kaunis ettei voi kun tehdä jotain mitä nainen haluaa tässä tapauksessa mielellään tekisin sut tyytyväiseksi. Jaksan tunninkin yhtä mittaa tehdä sitä.

• Moi! Olen siisti ja nuorekas 50v. Suomalainen mies. Nuolen ja sormetan mielelläni pilluasi niin pitkään että riittää. Nuori nainen kiihottaa kovasti. Jos vielä tykkäät ottaa suihin olisin kiitollinen. Ota yhteyttä [email protected] ja järkätään tapaaminen?

• Anonyymi

Tällä löytyy.. 38v mies Helsingissä kiinnosta

• Anonyymi

nam

• Anonyymi

Laita Kik niso27 viestiä tai s.postiin [email protected]
      Niin sovitaan milloin nuolen sut tyytyväiseksi.

• Anonyymi

Päälle nelikymppinen kaveri nuolisi mielellään kosteaa vakoasi, pk-seutu. [email protected]

• 8.11 tai 9.11 olis tarjolla 38v nuolemista rakastava mies Espoon Tapiolassa. laita viestiä osoitteeseen [email protected] ja jutellaan lisää

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      163
      5783
    2. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      191
      3884
    3. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      141
      3462
    4. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      41
      3256
    5. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      13
      3079
    6. Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia

ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi
      Tunteet
      49
      2806
    7. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      61
      2353
    8. Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon

Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon
      Pyhäjärvi
      238
      2294
    9. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      24
      2290
    10. Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?

Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk
      Tv-sarjat
      95
      1883
    Aihe