21v nainen etsii nuolijaa

Anonyymi

Hei, olen 21-vuotias kaunis nainen pk-seudulta ja etsin miestä joka tykkäisi nuolla pillua (voin myös ottaa suihin sinulta). Iällä ei ole niin väliä, tykkään myös vähän vanhemmista. :) Minulla on on keskipitkät vaaleat hiukset, hoikka vartalo sekä B-kuppia olevat rinnat.

Laita tähän ketjuun viestiä jos kiinnostuit!

20

1469

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moi, täällä 23-vuotias poika Helsigistä. Oisin kiinnostunut nuolemisesta.

    • Anonyymi

      Kerro kerro

    • Hei, olen 50 v mies ja nuolen ahkerasti ja loppuun asti ilman vastapalvelua

    • Käviskö yli 60v mies nuolijaksi.Nuoremman pilkun nuoleminen kiihottais .

    • Tottakai kiinnostaa

      • Anonyymi

        Profiilikuvauksesi ei miellyttänyt. Lemppaan sut heti.


    • Anonyymi

      Hei tyttö! Täällä päässä puhdas ja hyvän tuoksuinen 40v mies Helsingistä, musta saat luotettavaa ja turvallista seuraa mukaviin suuseksi tapaamisiin. Pidän nuolemisesta ja teen sitä antaumuksella, nuollen joka paikasta ja pitäen huolta myös sun nautinnostasi. Rakastan sitä tunnetta kun nainen laukeaa suuta vasten, aivan ihanaa. Tykkään myös suuseksin saamisesta, joka on hyvin intiimiä ja tyydyttävää kun saa vain keskittyä nautintoon. Jos kiinnostaa jutella lisää kanssani, niin löydät minut treffien puolelta. T: seikkailevamies

    • Anonyymi

      no ota yht.niin päästään asiaan.t.rekkamies

    • ota yht.kts

    • Anonyymi

      voisin nuolla ja leikkiä sauvalla samaan aikaan pepulla jos teet mulle samoin

    • Anonyymi

      Kyllä löytyy into ja ilo nuolla nuori ihana pillu.
      Kielettää ja imeä klitorista.
      Työntää kieltä kuumaa reikää ja nuolla häpy ja sen huulia.
      Terveisin Teppo pirkanmaalta,

    • Anonyymi

      Olen 37v mies joka nautin pillun nuolemisesta. Se on niin kaunis ettei voi kun tehdä jotain mitä nainen haluaa tässä tapauksessa mielellään tekisin sut tyytyväiseksi. Jaksan tunninkin yhtä mittaa tehdä sitä.

    • Moi! Olen siisti ja nuorekas 50v. Suomalainen mies. Nuolen ja sormetan mielelläni pilluasi niin pitkään että riittää. Nuori nainen kiihottaa kovasti. Jos vielä tykkäät ottaa suihin olisin kiitollinen. Ota yhteyttä [email protected] ja järkätään tapaaminen?

    • Anonyymi

      Tällä löytyy.. 38v mies Helsingissä kiinnosta

    • Anonyymi

      nam

    • Anonyymi

      Laita Kik niso27 viestiä tai s.postiin [email protected]
      Niin sovitaan milloin nuolen sut tyytyväiseksi.

    • Anonyymi

      Päälle nelikymppinen kaveri nuolisi mielellään kosteaa vakoasi, pk-seutu. [email protected]

    • 8.11 tai 9.11 olis tarjolla 38v nuolemista rakastava mies Espoon Tapiolassa. laita viestiä osoitteeseen [email protected] ja jutellaan lisää

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6826
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4430
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2863
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2111
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1465
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1144
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe