21v nainen etsii nuolijaa

Anonyymi

Hei, olen 21-vuotias kaunis nainen pk-seudulta ja etsin miestä joka tykkäisi nuolla pillua (voin myös ottaa suihin sinulta). Iällä ei ole niin väliä, tykkään myös vähän vanhemmista. :) Minulla on on keskipitkät vaaleat hiukset, hoikka vartalo sekä B-kuppia olevat rinnat.

Laita tähän ketjuun viestiä jos kiinnostuit!

20

1715

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moi, täällä 23-vuotias poika Helsigistä. Oisin kiinnostunut nuolemisesta.

• Anonyymi

Kerro kerro

• Hei, olen 50 v mies ja nuolen ahkerasti ja loppuun asti ilman vastapalvelua

• Käviskö yli 60v mies nuolijaksi.Nuoremman pilkun nuoleminen kiihottais .

• Tottakai kiinnostaa

• Anonyymi

Profiilikuvauksesi ei miellyttänyt. Lemppaan sut heti.

• Anonyymi

Hei tyttö! Täällä päässä puhdas ja hyvän tuoksuinen 40v mies Helsingistä, musta saat luotettavaa ja turvallista seuraa mukaviin suuseksi tapaamisiin. Pidän nuolemisesta ja teen sitä antaumuksella, nuollen joka paikasta ja pitäen huolta myös sun nautinnostasi. Rakastan sitä tunnetta kun nainen laukeaa suuta vasten, aivan ihanaa. Tykkään myös suuseksin saamisesta, joka on hyvin intiimiä ja tyydyttävää kun saa vain keskittyä nautintoon. Jos kiinnostaa jutella lisää kanssani, niin löydät minut treffien puolelta. T: seikkailevamies

• Anonyymi

no ota yht.niin päästään asiaan.t.rekkamies

• ota yht.kts

• Anonyymi

voisin nuolla ja leikkiä sauvalla samaan aikaan pepulla jos teet mulle samoin

• Anonyymi

Kyllä löytyy into ja ilo nuolla nuori ihana pillu.
      Kielettää ja imeä klitorista.
      Työntää kieltä kuumaa reikää ja nuolla häpy ja sen huulia.
      Terveisin Teppo pirkanmaalta,

• Anonyymi

Olen 37v mies joka nautin pillun nuolemisesta. Se on niin kaunis ettei voi kun tehdä jotain mitä nainen haluaa tässä tapauksessa mielellään tekisin sut tyytyväiseksi. Jaksan tunninkin yhtä mittaa tehdä sitä.

• Moi! Olen siisti ja nuorekas 50v. Suomalainen mies. Nuolen ja sormetan mielelläni pilluasi niin pitkään että riittää. Nuori nainen kiihottaa kovasti. Jos vielä tykkäät ottaa suihin olisin kiitollinen. Ota yhteyttä [email protected] ja järkätään tapaaminen?

• Anonyymi

Tällä löytyy.. 38v mies Helsingissä kiinnosta

• Anonyymi

nam

• Anonyymi

Laita Kik niso27 viestiä tai s.postiin [email protected]
      Niin sovitaan milloin nuolen sut tyytyväiseksi.

• Anonyymi

Päälle nelikymppinen kaveri nuolisi mielellään kosteaa vakoasi, pk-seutu. [email protected]

• 8.11 tai 9.11 olis tarjolla 38v nuolemista rakastava mies Espoon Tapiolassa. laita viestiä osoitteeseen [email protected] ja jutellaan lisää

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?

Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt
      Tanssii tähtien kanssa
      79
      1975
    2. Taas poistuu ABC, nyt Salossa

Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on
      Maailman menoa
      118
      1859
    3. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      304
      1546
    4. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      253
      1454
    5. Millainen luonne sinä olet?

Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä
      Ikävä
      188
      1290
    6. Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen

kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.
      Ikävä
      45
      1167
    7. Mukavaa maanantai päivää

Hyvää huomenta. 🐺❄️⚜️☕🧡
      Ikävä
      213
      1099
    8. Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...

...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös
      Maailman menoa
      302
      1008
    9. Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?

Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
      Ikävä
      91
      991
    10. Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle

"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm
      Maailman menoa
      225
      978
    Aihe