En juo alkoholia vaan käytän amfetamiinia säännöllisesti. Kärsin pelkotiloista ja ahdistuksesta usein ja pireissä ollessani katoaa pelot ja en myöskään ahdistu. Voin hoitaa esim. virastoasiat ja uskallan mennä vaikka linja-autoon panikoimatta. En ole väkivaltainen tai herää jonkun oksetuksen vierestä muisti pois. Kämppäkin pysyy siistinä kun tykkään pöhinöissä siivota. Ei morkkista, ei krapulaa, ei yleensä edes laskuja tai vieroitusoireita, nukun ne ohi koska pystyn ja tiedän rajani, tosiaan, sitä känniääliötä ei ole ikävä joka 7 vuotta sitten olin, nyt nautin elämästä näin ja jopa asun miehen kanssa joka ei piriä käytä... Kyllä pitäisi mulle saada amfetamiinia reseptillä, se on mulle lääkettä. Ja alkoholi, kieltolaki mun puolesta..
Amfetamiini
10
1222
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko aiheuttanut muille ongelmia?
- Anonyymi
Mitä tarkoitat? Käytöstäni ei todellakaan ole haittaa kenelläkään muulle, täysin hallinnassa, rahallisesti ja muutenkin...
- Anonyymi
Monelle kuten itselle, jolla aikuisiän adhd epäily ja käytän amfetamiinia ..SE RAUHOITTAA.
Se ei piristä, vaan pystyn seurata tv-tä.
Eli kun aloitin Elvansella mutta liian kallista ja silti huomasin että rauhoittaa niin kyllä..
Lopetin alkoholin ja pysynyt pois ongelmista jo 15 vuotta. Puoliso ,talo, työpaikka kaikki ok.
- Anonyymi
Olet siis normaalisti työtä tekevä suomalainen veronmaksaja
- Anonyymi
Olen sairaseläkkeellä vaik ikää on vain 47, syistä ei sen enempää mutta, pirillä ei ole sen kanssa mitään tekemistä..
- Anonyymi
Normaali rivikansalainen
- Anonyymi
Saisko suhun yhteyden jotenkin? Asutko pääkaupunkiseudulla? Kaipaisin vapaa-ajalle sinunlaista seuraa. Olen siis nainen itsekin.
- Anonyymi
Asun Mikkelissä
Mulla on ihan sama juttu.
- Anonyymi
Oli kivaa hetken kunnes toleranssi nousi. Ensin oli nokitus ja pommit.
Sitten tolet tapissa että mitäs nyt?
Lopulta nokka ei kestä eikö vatsa eikä kukkaro jos vedät vitosen päivässä noin.
Sitten huomaat olevasi noutamassa ilmaisia neuloja ja tarvikkeita.
Hurraa!
Nyt riittää 0.15 vedot iv:nä. Paitsi että taas tolet nousee.. 0.20.. 0.40.. lopulta sulla on niin ohkaiset ja paskotut verisuonet että on mahdottomuus piikittää.
Sitten huomaat, että A-PVP:llä annos on tosi pieni ja vedät jo Peukkua.
Näin
Tämä kävi itselle tuossa melko lyhyessä ajassa. Viinaa en ole ikinä juonut, joten aika kovaa touhua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571588- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231238- 1401054
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338839Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612