Laina yksityiseltä

Anonyymi

Olen omillani teen tuleva mutta luottotiedoton. 2010 avioeron myötä minulle jäi 25000 e velat mutta olen niistä selvinny ja jäljellä on enää 400e. Elämässäni tuli yllättävä meno, koiran lääkäri. Tiedän että tähän olisi pitänyt varautua mutta minulla ei ole ollut siihen mahdollisuutta. Tarvitsisin 500e lainan vuoden 5kk lyhennys ajalla. Ota rohkeasti yhteys. Voin maksaa 100e korkoa. [email protected]

11

715

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huijari.

• Anonyymi

Mitä annat lainan vakuudeksi?

• Anonyymi

Ei ole muuta antaa kuin kirjallinen sopimus ja satasen korko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole muuta antaa kuin kirjallinen sopimus ja satasen korko.

"Ei ole muuta antaa kuin kirjallinen sopimus ja satasen korko."

Kannattaa siinä tapauksessa mennä pyytämään lainaa paikasta, josta lainan saa vakuudetta.

• Anonyymi

Lainaneuvottelut käydään face to face tunnistautuneena ns vanhan ajan pankin kanssa eikä anonyymisti sosiaalisessa mediassa. Jos olet töissä niin saat varmasti tonnin kortin jossa 1. Kk nostosta on koroton ja kuluton. Ei taida 500€ 5kk olla mahdollinen.

• Anonyymi

Niin, oletuksia, tuomitsemista. Kaikki ihmiset eivät ole pahoja. Olen kyllästynyt tyhmiin ihmisiin joilla ymmärrys ei riitä elämään. Toki tajuan kaiken mikä liittyy jos joku minulle lainaa, syyni ei kuulu kellekään miksi tähän päädyin. Jätin myös yhteystietoni joten enköhän ota vastuun kasvoista ikinä.

• Anonyymi

Rahapyynnöt ovat Suomi24:n sääntöjen mukaan kiellettyjä näillä palstoilla.

• Anonyymi

”Kaikki ihmiset ei ole pahoja”

Ei tätä palstaa tai edes suomi24 lue ne joilla on varaa perustaa ”rahasto” josta jaetaan suoraa rahaa ja takauksia pahasti kusessa oleville ja ollaan kyvykkäitä ottamaan riski esim 10k pääomatappioon.

Suora lainaaminen on kielletty ja se vasta on riski! Suomi24 ketjujen aloittajat ovat saaneet vastaukset jo pankilta ja kuntien sosiaalitoimistolta ettei lainaa annetta tai tukea jos syy on velkaantuminen.

• Anonyymi

Vajaa 50v ikäinen nainen istuu pankin päällä ja omistaa kolme reikää joilla saa 500€ ilman korkoa mustassa viikossa!

Ei muuta kuin tuonne seksi ryhmään tekemään aloitus. ”En olisi koskaan uskonut että…. ”.

On monta eri tapaa ja itse siitä suosta on noustava mihin on itse mennyt.

• Anonyymi

Reikiä on kyllä viisi.

• Anonyymi

Ei etukäteismaksua lainaa! Tarvitsetko kiireellistä lainaa? Tarvitsetko lainaa laskujen maksamiseen tai lapsesi koulutukseen? Tarvitsetko lainaa kiinteistön hankintaan tai projektin perustamiseen? Tarvitsetko lainaa maatalouskäyttöön tai rakentamiseen? Tarvitsetko lainaa liiketoiminnan laajentamiseen tai käynnistämiseen? Onko pankkisi tai muut lainanantajat hylänneet sinut luottomahdollisuutesi vuoksi? sähköpostitse: [email protected]

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      255
      961
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      195
      948
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      830
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe