Nään unia susta ja en voi olla ajattelematta sua 🙂 ja kun välillä ajattelen tuntuu kuin säkin ajattelisit mua
kehossa kihelmöi lämpimät aallot
ja jokin ääni sisälläni huutaa että sä se oot, mulle se ainut ja oikee
enkä ketään muuta halua mut sitten taas järki puuttuu peliin ja sanoo
et ei.... ei se nainen mua halua kuitenkaan
miks ihmeessä se tuntis muka samoin😔
tiiän et oot käyny tääl kirjottelee, uskoisin vahvasti niin...
Onko sulla nainen tunteita vieläkin mua kohtaan
105
4511
Vastaukset
- Anonyymi
Jos luet tän ja tajuut vihjeen niin hyvää huomenta sulle ja pidä itsestäsi huolta kaikesta huolimatta ❤
- Anonyymi
Olipa mukavanoloinen kirjoitus verrattuna mitä täällä yleensä kirjoitetaan. Tuli parempi mieli. Kiitos siitä ja huomenta. Pidä sinäkin itsestäsi huolta.
- Anonyymi
Aika hassua kun mulla on ihan samanlaisia ajatuksia yhdestä miehestä.
- Anonyymi
Monella on ties kenestäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta tämä aloitus kuulostaa ihan siltä mieheltä joka on jäänyt mun mieleen asumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta tämä aloitus kuulostaa ihan siltä mieheltä joka on jäänyt mun mieleen asumaan.
Onko pitkä tarina vai tuore?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko pitkä tarina vai tuore?
Pitkä on tarina. Vuosia jo vanha mutta myös aika tuore.😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä näin on 🙂 Hyvää yötä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🍓 :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🍓 :)
🍓??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä näin on 🙂 Hyvää yötä!
Näinkö on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinkö on?
Mansikki 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mansikki 😂
Mansikki???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pappi,lukkari,talonpoika,lukkari.
- Anonyymi
Hyvää huomenta vaan sinnekin. Ehkä se on niin että sydän tietää mutta mieli ei usko.
- Anonyymi
Ja mieltähän ei pidä kuunnella, vaan sydäntä. Se on hermoja raastavaa, se on vaikeeta, se on täynnä tunteita, se on jotain mikä pitää kokea itse.
Mieli ja ego vievät sinua, vai haluatko itse viedä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mieltähän ei pidä kuunnella, vaan sydäntä. Se on hermoja raastavaa, se on vaikeeta, se on täynnä tunteita, se on jotain mikä pitää kokea itse.
Mieli ja ego vievät sinua, vai haluatko itse viedä.Kuuntelen kyllä aina sydäntäni, se tietää totuuden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuntelen kyllä aina sydäntäni, se tietää totuuden.
Monta on jotka kuuntelee egoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monta on jotka kuuntelee egoa.
Mitähän heille tapahtuu?
- Anonyymi
Pitäisikö olla?
- Anonyymi
Kyllä näin on.
Tulet usein mieleen ja jokapäivä mietin mitä sinulle todella kuuluu. Ennen juttelimme enemmän. Jos olet A, laita viestiä tänään. Tikusta asiaa.- Anonyymi
ei minulle kuulu nyt mitaan ihmeempaa ja ainut missa mina olen suuresti kohentunut on se etta mina pystyn taas kirjoittamaan sinulle
- Anonyymi
Milloin ennen? Olen A. Joka päivä mietit ja et oo kysyny multa? Mä tutustun parhaiten olemalla läsnä. Mut ihastuminen ja tunteiden syveneminen on tietty eri. Saisinko sun etukirjaimen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin ennen? Olen A. Joka päivä mietit ja et oo kysyny multa? Mä tutustun parhaiten olemalla läsnä. Mut ihastuminen ja tunteiden syveneminen on tietty eri. Saisinko sun etukirjaimen?
Mitä sinulta olisi pitänyt kysyä?
Turhaan minä täällä itsestäni mitään paljastan.
Tiedät että ajattelen sinua koska se harvoin kun nykyään näemme niin kyllä välillämme väreilee. Toki tiedän ettet oikeasti ole hän. Ei hän pyörisi tälläisellä sivustolla. Liian nuori ja eläväinen kaipailemaan ketään täällä. Ja luulen että varattukkin nykyään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät että ajattelen sinua koska se harvoin kun nykyään näemme niin kyllä välillämme väreilee. Toki tiedän ettet oikeasti ole hän. Ei hän pyörisi tälläisellä sivustolla. Liian nuori ja eläväinen kaipailemaan ketään täällä. Ja luulen että varattukkin nykyään.Ok. Sit on eri. Oon vanha ja väsynyt. Ja ehdottomasti sinkku. Kaipaan enää lämmintä kainaloa. Mahdollisesti dödöllä.😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät että ajattelen sinua koska se harvoin kun nykyään näemme niin kyllä välillämme väreilee. Toki tiedän ettet oikeasti ole hän. Ei hän pyörisi tälläisellä sivustolla. Liian nuori ja eläväinen kaipailemaan ketään täällä. Ja luulen että varattukkin nykyään.Väreilee kuinka paljon? Entä kun ei nähdä, onko sinulla ikävä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Sit on eri. Oon vanha ja väsynyt. Ja ehdottomasti sinkku. Kaipaan enää lämmintä kainaloa. Mahdollisesti dödöllä.😘
Kauheeta muuten vanheta kun toiveet pitää kohta kattoo mikroskoopilla. Minä vaivainen maanmatonen haaveilen enää kainalosta. Tiiätkö vaikka kerran tuntenu yhden kortin etäältä ni se on tarttunu se körttiys. Saakeli sentäs. Elävä ja iloinen mieli lokakuussa. Pieni päivänsäde vois lentää tännekin. Mut taidan tyytyä Ikean jouluvaloihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väreilee kuinka paljon? Entä kun ei nähdä, onko sinulla ikävä?
On minulla kaipaus meidän höpötyksiä. En varsinaisesti siis tiedä mitä kaipaan. Emme ole olleet yhdessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On minulla kaipaus meidän höpötyksiä. En varsinaisesti siis tiedä mitä kaipaan. Emme ole olleet yhdessä.
Teidän välisessä puhumisessa täällä vai irl?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teidän välisessä puhumisessa täällä vai irl?
Ihan oikeassa elämässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei minulle kuulu nyt mitaan ihmeempaa ja ainut missa mina olen suuresti kohentunut on se etta mina pystyn taas kirjoittamaan sinulle
SEPÄ ONKIN TAAS MUKAVAA ETTA ME KIRJOITTELEMME TAAS KUULE MINULLA ON SINULLE UKSI ASIA OLETKO KOSKAAN OSANNUT AJATELLA TATA MEIBAN PULMAA SILLA TAVALLA ETTA KUN ME NAEMME JA TUNTEET ROIHAHTAA NIIN MITA SE SITTEN TEEMME SIINA MEILLÄ ON TAAS SITTEN AIVAN UUSI JA MUTKIKAS PAHKINÄ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä on sekä a, B että c. Viestitä mulle, pus raksu.
- Anonyymi
kai minulla on tunteita mutta nyt minulla on vaan vahva tunne etta mina selvian tasta ja tama on vain elamaa ja kyllä sinakin viela loybat itsellesi uuben naosen usko poia meita ei vaan ollut tarkotettu toisille,mme siina oli taman asian vika en mina sinua valttele mutta minulla on nyt vaan tunne etta mina selvian ja se on ihanaa terv seijs kyllä ne tunteetkin joskus haviaa
- Anonyymi
kulla se ajan kanssa helpottaa sanon mina ehka me voibaan yrittaa joskus myöhemmin tavata mutta ei nyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kulla se ajan kanssa helpottaa sanon mina ehka me voibaan yrittaa joskus myöhemmin tavata mutta ei nyt
aivan varmasti rakkaani hei hei sinulle vaan sanon mina ja koita sina vaan parjatä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aivan varmasti rakkaani hei hei sinulle vaan sanon mina ja koita sina vaan parjatä
AKKIA SINA ITSELLESI UUBEN NAISEN LOYSIT SANION MINÄ
- Anonyymi
On mutta en jaksa enää odottaa....varattu oot....pakko mennä eteenpäin,ei ikuisuuksia ketään voi odottaa
- Anonyymi
Kirjottaisin nainen kyllä mielummin sulle suoraan mutta vähäsanaisuus ja pitkät vastausajat kertoo kaiken olennaisen ja että sua ei vois vähempää kiinnostaa ja todnäkösesti vaan naureskelet mulle ja ehkä jopa nautit siitä. Miks ihmeessä kidutan itteeni miettimällä sua kun mielikin alkaa vaan temppuilemaan t. Aloittaja 😔
- Anonyymi
Laita semmoset tunnisteet että nainen tunnistaa siitä itsensä. Jos siis täällä vaan käy.
- Anonyymi
Oletko ollut tarpeeksi selväsanainen? Etenkin kirjoitetuista viesteistä vastaanottajan on ihan mahdoton alkaa rivien välistä tulkitsemaan toisen tarkoituksia ja tunteita, jos ei suoraan sano, ja jos vaikka koittaakin, niin pieleen menee ihan varmasti.
- Anonyymi
Mulla ei ole tapana naureskella ihmisille, en ole yhtään ilkeä. Pitkät vastausajat johtuu siitä että en ole kokoajan täällä ja tämä sivusto jumittaa välillä aika pahasti. Olen lähettänyt monta viestiä tähän ketjuun. Mun on vähän vaikeeta avautua täällä. Mutta tykkään susta, kai sä nyt oot sen huomannut...❤
- Anonyymi
Pitkät vastausajat irl viesteihin vai täällä palstalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkät vastausajat irl viesteihin vai täällä palstalla?
Täällä palstalla koska en ole saanut häneltä muita viestejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä palstalla koska en ole saanut häneltä muita viestejä.
Täällä on vähän vaikea tunnistaa ja lisäksi ei täällä kerkeä usein olemaan. Päivittyykin hitaasti nuo viestit. Älä ajattele noin, koska tämä paikka jo tekee sen itsestään.
- Anonyymi
En ole saanut mitään viestejä. Oletko lähettänyt mulle jotain? En varmaan sitten olekaan oikea henkilö.
- Anonyymi
On mulla häntä kohtaan paljonkin tunteita.
Harmi sinänsä kun ne yksipuolisena kuluttavia.
Joo, tiedän et sinä hän ole, vastasin kuitenkin.
Tää haaveilu saa nyt loppuu.
Onnea sulle aloittaja omasi kanssa, kauniisti kirjoitat 🥰 - Anonyymi
En ole unohtanut ja tunteita on. Sulle olen tänne paljon kirjoittanut, hyvin tunnisteellisesti. Nyt en ole voinut vastata tänne niin nopeasti. Sano mulle jotain hellää tai joku lempinimi/juttu joka me vain tiedetään..
- Anonyymi
Sulla on kilpailija
Viirupöllö on muuttanut pysyvästi luokseni
Sorry
Terv tornipöllö - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on kilpailija
Viirupöllö on muuttanut pysyvästi luokseni
Sorry
Terv tornipöllöJahas, no hyvä.
Miksi sitten kaipaat toista?
Varsinaista pöllöilyä.
Sivusta, kun tää osui mulle ☹
- Anonyymi
Minulla on vaaleat pitkät hiukset ja olen aika lyhyt. Siinä sinulle tunnisteita. Ei tuossa aloittajan tekstissä ollut mitään tunnistettavaa. Noh, minähän olen vain tylsä sivullinen täällä..
- Anonyymi
Lyhyt vaalea varattu mulle av, yv.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lyhyt vaalea varattu mulle av, yv.
Heh, vitsiniekka.
- Anonyymi
Karseeta.
- Anonyymi
Ei oo sulta pois.
- Anonyymi
Pitäis enää tietää kuka sä..vieläkin...on siis joskus ollut... Höpsispöpsis. Yksinäinen olo on.
- Anonyymi
Ikäväkseni täytyy todeta etten ole lesbo. Tykkään kaljuista ja rotevista miehistä.
- Anonyymi
Minulla ei ole tunteita ketään kohtaan. Kiinnostunut olen useammasta samaa ikäluokkaa olevasta ihmisestä.
- Anonyymi
No ylläri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ylläri
Ylläri pylläri kivaa viihdettä 👏🏻
- Anonyymi
Oletko ap minua selvästi nuorempi mies? En kyllä ole täällä enkä yleensä muutenkaan lyhyt sanainen. 😂 Josnolisit hän, olisit tulkinnut jonkun muun sanat minun suuhuni. En jaksa enää päivystää täällä, ei toivoa ole enää ollut noin kahteen vuoteen. Tiedät kyllä miksi, jos olisit hän. En olisi täällä enää, jos et olisi tatuoitu niin syvään sydämeeni. Tunteeni ei kuuntele edes toivottamuutta.
Minullakin on ollut hän taas mielessä. Tunnen öisin/iltaisin lämpöä ja syvää rauhaa. En tiedä mistä se hyvän olo tulee. Käyn myös seksuaalisesti kierroksilla. Ihan niin kuin silloin kun vielä näimme melkein päivittäin, Herään aamulla niin kosteana, että voin arvata mitä olen koko yön tehnyt unissani. On hassua, että koen näin, vaikka irl on selvää ettei mitään kannata odottaa. On hyvin turhauttavaa elää oikeassa elämässä selibaatissa ja joka päivä käydä kierroksilla kuin tuoreessa suhteessa. Tämä on ihan järjetöntä. Eikö tätä saisi jotenkin ratkaistua vaikka sulkeutumalla samaan asuntoon viikonlopuksi!- Anonyymi
Ikävä kyllä ei ollut vanhemmalle vaan melkein samanikäiselle. T. Aloittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävä kyllä ei ollut vanhemmalle vaan melkein samanikäiselle. T. Aloittaja.
Eli vähän nuorempi mutta samanikäinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli vähän nuorempi mutta samanikäinen?
2 vuotta nuorempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2 vuotta nuorempi.
Oikein aistit mutta miksi, sitä en tiedä.
Telepatiaa?
Varmaan joo pari vuotta ainakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2 vuotta nuorempi.
Vielä, millainen uni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2 vuotta nuorempi.
Mäkin näen susta unta aina silloin tällöin. Herään silloin aina hyvällä tuulella.
T: 2 vuotta nuorempi
Mistä muuten tiedät mun ikäni? Ei olla koskaan puhuttu siitä. Toki jutuista selvisi, että about samanikäisiä ollaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäkin näen susta unta aina silloin tällöin. Herään silloin aina hyvällä tuulella.
T: 2 vuotta nuorempi
Mistä muuten tiedät mun ikäni? Ei olla koskaan puhuttu siitä. Toki jutuista selvisi, että about samanikäisiä ollaan.Mistä sä muuten tiesit, että tykkään Hectorin ja Adelen musiikista?
On niin kiva viesti hänelle. Kyllä se varmasti innostuis.
- Anonyymi
Olet ollut ajatuksissa, vaikka nyt on ollut muutakin mietittävää. Pitänyt tehdä hieman tilinpäätöstä nyt tässä. En minä kovin kummoinen ole, noin niinku ihmisenäkään. Enkä oikein enää tiedä, pitäisikö minun ylipäätään sallia onnea enää itselleni. Kiintiöni taitaa olla jo käytetty. Ja myös olo aika tyhjiin ammennettu. Joten voi olla viisainta että etsit jonkun joka sekä ansaitsee sinut ja jolla vielä on annettavaa. Se on vähän niin tässä elämässä että ne joilla jo on, pystyvät jakamaan muillekkin ympärillään. Sääli että kaikki meni nyt näin, harmaasti ja ikävästi.
- Anonyymi
Rakastan sua.
- Anonyymi
Joo aivan varmasti oot se eilinen trolli😂
- Anonyymi
Ei ole tunteita sinua kohtaan, mutta onnea seuraavan stalkattavan etsintään hassumies lumijoelta
- Anonyymi
sinullahan sitten onkin asiat harvinaisen hyvin
- Anonyymi
Paskat
- Anonyymi
Haha sua oli kiva vedättää 😂
- Anonyymi
PASI NIIN SE ON ETTA MEITA EI SAA PIRUJAAN ERILLEEN USKO MINUA SILLÄ TOTTA SE ON
- Anonyymi
SITA MINA YRITIN SINULLE SANOA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SITA MINA YRITIN SINULLE SANOA
kuule sitten kun me nahbaan ja siihenko roihahtaa viela tunteet mukaan niin siina on sitten paivan soppa taas valmis sanon minä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuule sitten kun me nahbaan ja siihenko roihahtaa viela tunteet mukaan niin siina on sitten paivan soppa taas valmis sanon minä
jos sulla ei ole tunteita niin sittenhan sinun onkin hyvä tulla kaymaan minun luona ja vielä sisalla asti jotta saadaAN PUHUTTUA ASIAT HALKI SE ONKIN SITTEN TOSI NAPPARA JUTTU TERV SEIJA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos sulla ei ole tunteita niin sittenhan sinun onkin hyvä tulla kaymaan minun luona ja vielä sisalla asti jotta saadaAN PUHUTTUA ASIAT HALKI SE ONKIN SITTEN TOSI NAPPARA JUTTU TERV SEIJA
ASKENHAN TUO TUNTUI NIIN YKSINKERTAISELTA JA TAAS ME SAATIIN SIIHEN UUSI NNIKSI KYLLÄ ME OLLAAN TAAS NOPEITA HAMMENTAMAAN ASIA ALKUTEKIOIHIN KUULE PALATAAN TAHAN ONGELMAAN TAAS HUOMENNA SILLÄ MINÄ MENEN KOHTA ONOTTAMAAN ILTAPALAA SITA ENNEN MINA KIRJOITAN SINULLE YHBEN JUTUN KUULE JOS TANAAN EI OLISI OLLUT NOIN KYLMÄ NIIN MINA OLISIN TULLUT PYÖRATUOLINI KANSSA ISTUMAAN AUTOSI ETEEN NIIN SITTEN SINA ET OLISIKAAN PAASSYT LAHTEMAAN JOTEN MITA SIN SANOT NYT TUOHON TARINAAN MUTTA PALATAAN TAAS HUOMENNA SILLÄ MEILLÄ ON KOHTA ILTAPALA JA SITTEN ALKAA SALKKARIT JOTEN HUOMISEEN TAAS TAISI TULLAKKIN PALJON TEKSTIÄ JOTEN HEI HEI SEIJA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pasi me voibaan vaan bilkaista toisiamme ja olla sen jalkeen silmat kiinni yksinkertainen juttu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ASKENHAN TUO TUNTUI NIIN YKSINKERTAISELTA JA TAAS ME SAATIIN SIIHEN UUSI NNIKSI KYLLÄ ME OLLAAN TAAS NOPEITA HAMMENTAMAAN ASIA ALKUTEKIOIHIN KUULE PALATAAN TAHAN ONGELMAAN TAAS HUOMENNA SILLÄ MINÄ MENEN KOHTA ONOTTAMAAN ILTAPALAA SITA ENNEN MINA KIRJOITAN SINULLE YHBEN JUTUN KUULE JOS TANAAN EI OLISI OLLUT NOIN KYLMÄ NIIN MINA OLISIN TULLUT PYÖRATUOLINI KANSSA ISTUMAAN AUTOSI ETEEN NIIN SITTEN SINA ET OLISIKAAN PAASSYT LAHTEMAAN JOTEN MITA SIN SANOT NYT TUOHON TARINAAN MUTTA PALATAAN TAAS HUOMENNA SILLÄ MEILLÄ ON KOHTA ILTAPALA JA SITTEN ALKAA SALKKARIT JOTEN HUOMISEEN TAAS TAISI TULLAKKIN PALJON TEKSTIÄ JOTEN HEI HEI SEIJA
pasi vaikka mina joka paiva harrastan kavelya mutta se on vielä niin juonoa että mina tarvitsen pyöratuolin enka voi sille mitaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pasi vaikka mina joka paiva harrastan kavelya mutta se on vielä niin juonoa että mina tarvitsen pyöratuolin enka voi sille mitaan
kuulehan sinamina rupean nyt paasemaan jaloilleni joten hei hei vaan sinulle ja koita parjata ilman minua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuulehan sinamina rupean nyt paasemaan jaloilleni joten hei hei vaan sinulle ja koita parjata ilman minua
mina en sinun luoksesi paase sina olisit paassut utta lahbet pois joten fei hei vaan ja koita parjata jai me voibaan kirjoitella valillä ja kylläminulla sinua ikava tulee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mina en sinun luoksesi paase sina olisit paassut utta lahbet pois joten fei hei vaan ja koita parjata jai me voibaan kirjoitella valillä ja kylläminulla sinua ikava tulee
soitan varmasti kun mina paasen sinne kaupunkiin joskus sita puhelinta hommaamaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
soitan varmasti kun mina paasen sinne kaupunkiin joskus sita puhelinta hommaamaan
anna puhelinnumerosi niin voin soittaa heti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
anna puhelinnumerosi niin voin soittaa heti
kokeillaan taas joku paiva uubestaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei minulla ole puhelinta tule sina katoksen alle niin paaset sisalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siina se on meiban pahkina mutta minkas teet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en mina saa tulla sinne kun kukaan ei ole sinua nahnyt sinun pitaa ensin soittaa siihen numeroon ja kysyä henkilokunnalta lupa muuta vaihtoehtoa ei nyt valitettavasti kakkaani ole terv seija
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pasi ei kai tassa muu auta kuin lopettaa tama sotku vahaksi aikaa sitten otan sinuun taas yhteyttä kun minulla on puhelin
- Anonyymi
Nyt oli ihania sanoja😊
- Anonyymi
Minä kyllästyin baareissa juoksemiseen ja ostin vuohen.
Siltä saa myös maitoa ja juustoa. - Anonyymi
Hyvä että kaipaat ja tunnet isosti.
Olin ihastunut yhteen mieheen melkei vuoden, viimeisellä kerralla kun näin sen niin ajattelin että miks ihmeessä. mahtavaa kun ukko ei pyöri koko ajan mielessä ja sotke ajatuksia. ihana toki olisi ollut mutta liian paljonikäeroo ja 20 vuotta melkein vanhempi kuin mä. onneks järki palasi päähän ja joskus taas ihastun johonkin sopivampaan. - Anonyymi
Onko sulla vaihdevuodet kenties alkaneet jo? Koska ei täällä miehet mitään mukavia viestejä kirjoita
- Anonyymi
Totisesti on ja siksi toivonkin ettet vain pelleisis mun kanssa 🤔🥺💘
- Anonyymi
Miehen käytös saa ne kyllä viilenemään.
- Anonyymi
Minäkin näin viime yönä unta hänestä. Hän vain leikki minulla siinä unessa ja lupaili ihan jotain muuta, mutta lupaus petettiin. Hän nauroi minun pettymykselle siinä unessa. Huh! Onneksi valveilla olo korvaa pahan unen, kun tietää oman todellisuutensa. Aaa että.
- Anonyymi
Ehkä mulla on mut varattuun mieheen en koske.
- Anonyymi
On mulla tunteita yhtä miestä kohtaan. Ja nää tunteet ei niin vaan katoa. A kirjaimella alkaa miehen nimi. Nimessä 4 kirjainta. Tämä mies kyllä katosi näköpiiristä jokin aika sitten ja minulle suuri ikävä jäi.
- Anonyymi
ei minun tunteet havia vaikka kuinka yritan
- Anonyymi
Yhden asian takaan: en ole koskaan pitänyt sinusta.
- Anonyymi
No se tiedettiin jo vuonna 2012.
- Anonyymi
no toi sinua auttaakin eroamaan joten hei hei muista etta ala enaan vaan rakasta minua
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15010909
- 525210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452423- 302113
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131681Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421524Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301221Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351166Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317882