Onko sulla nainen tunteita vieläkin mua kohtaan

Anonyymi

Nään unia susta ja en voi olla ajattelematta sua 🙂 ja kun välillä ajattelen tuntuu kuin säkin ajattelisit mua
kehossa kihelmöi lämpimät aallot
ja jokin ääni sisälläni huutaa että sä se oot, mulle se ainut ja oikee
enkä ketään muuta halua mut sitten taas järki puuttuu peliin ja sanoo
et ei.... ei se nainen mua halua kuitenkaan
miks ihmeessä se tuntis muka samoin😔
tiiän et oot käyny tääl kirjottelee, uskoisin vahvasti niin...

105

4511

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos luet tän ja tajuut vihjeen niin hyvää huomenta sulle ja pidä itsestäsi huolta kaikesta huolimatta ❤

• Anonyymi

Olipa mukavanoloinen kirjoitus verrattuna mitä täällä yleensä kirjoitetaan. Tuli parempi mieli. Kiitos siitä ja huomenta. Pidä sinäkin itsestäsi huolta.

• Anonyymi

Aika hassua kun mulla on ihan samanlaisia ajatuksia yhdestä miehestä.

• Anonyymi

Monella on ties kenestäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin mutta tämä aloitus kuulostaa ihan siltä mieheltä joka on jäänyt mun mieleen asumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin mutta tämä aloitus kuulostaa ihan siltä mieheltä joka on jäänyt mun mieleen asumaan.

Onko pitkä tarina vai tuore?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko pitkä tarina vai tuore?

Pitkä on tarina. Vuosia jo vanha mutta myös aika tuore.😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä näin on 🙂 Hyvää yötä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🍓 :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🍓 :)

🍓??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä näin on 🙂 Hyvää yötä!

Näinkö on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinkö on?

Mansikki 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mansikki 😂

Mansikki???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pappi,lukkari,talonpoika,lukkari.

• Anonyymi

Hyvää huomenta vaan sinnekin. Ehkä se on niin että sydän tietää mutta mieli ei usko.

• Anonyymi

Ja mieltähän ei pidä kuunnella, vaan sydäntä. Se on hermoja raastavaa, se on vaikeeta, se on täynnä tunteita, se on jotain mikä pitää kokea itse.
        Mieli ja ego vievät sinua, vai haluatko itse viedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mieltähän ei pidä kuunnella, vaan sydäntä. Se on hermoja raastavaa, se on vaikeeta, se on täynnä tunteita, se on jotain mikä pitää kokea itse.
        Mieli ja ego vievät sinua, vai haluatko itse viedä.

Kuuntelen kyllä aina sydäntäni, se tietää totuuden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuuntelen kyllä aina sydäntäni, se tietää totuuden.

Monta on jotka kuuntelee egoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monta on jotka kuuntelee egoa.

Mitähän heille tapahtuu?

• Anonyymi

Pitäisikö olla?

• Anonyymi

Kyllä näin on.
      Tulet usein mieleen ja jokapäivä mietin mitä sinulle todella kuuluu. Ennen juttelimme enemmän. Jos olet A, laita viestiä tänään. Tikusta asiaa.

• Anonyymi

ei minulle kuulu nyt mitaan ihmeempaa ja ainut missa mina olen suuresti kohentunut on se etta mina pystyn taas kirjoittamaan sinulle

• Anonyymi

Milloin ennen? Olen A. Joka päivä mietit ja et oo kysyny multa? Mä tutustun parhaiten olemalla läsnä. Mut ihastuminen ja tunteiden syveneminen on tietty eri. Saisinko sun etukirjaimen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin ennen? Olen A. Joka päivä mietit ja et oo kysyny multa? Mä tutustun parhaiten olemalla läsnä. Mut ihastuminen ja tunteiden syveneminen on tietty eri. Saisinko sun etukirjaimen?

Mitä sinulta olisi pitänyt kysyä?
        Turhaan minä täällä itsestäni mitään paljastan.
        Tiedät että ajattelen sinua koska se harvoin kun nykyään näemme niin kyllä välillämme väreilee. Toki tiedän ettet oikeasti ole hän. Ei hän pyörisi tälläisellä sivustolla. Liian nuori ja eläväinen kaipailemaan ketään täällä. Ja luulen että varattukkin nykyään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedät että ajattelen sinua koska se harvoin kun nykyään näemme niin kyllä välillämme väreilee. Toki tiedän ettet oikeasti ole hän. Ei hän pyörisi tälläisellä sivustolla. Liian nuori ja eläväinen kaipailemaan ketään täällä. Ja luulen että varattukkin nykyään.

Ok. Sit on eri. Oon vanha ja väsynyt. Ja ehdottomasti sinkku. Kaipaan enää lämmintä kainaloa. Mahdollisesti dödöllä.😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väreilee kuinka paljon? Entä kun ei nähdä, onko sinulla ikävä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok. Sit on eri. Oon vanha ja väsynyt. Ja ehdottomasti sinkku. Kaipaan enää lämmintä kainaloa. Mahdollisesti dödöllä.😘

Kauheeta muuten vanheta kun toiveet pitää kohta kattoo mikroskoopilla. Minä vaivainen maanmatonen haaveilen enää kainalosta. Tiiätkö vaikka kerran tuntenu yhden kortin etäältä ni se on tarttunu se körttiys. Saakeli sentäs. Elävä ja iloinen mieli lokakuussa. Pieni päivänsäde vois lentää tännekin. Mut taidan tyytyä Ikean jouluvaloihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väreilee kuinka paljon? Entä kun ei nähdä, onko sinulla ikävä?

On minulla kaipaus meidän höpötyksiä. En varsinaisesti siis tiedä mitä kaipaan. Emme ole olleet yhdessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On minulla kaipaus meidän höpötyksiä. En varsinaisesti siis tiedä mitä kaipaan. Emme ole olleet yhdessä.

Teidän välisessä puhumisessa täällä vai irl?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teidän välisessä puhumisessa täällä vai irl?

Ihan oikeassa elämässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei minulle kuulu nyt mitaan ihmeempaa ja ainut missa mina olen suuresti kohentunut on se etta mina pystyn taas kirjoittamaan sinulle

SEPÄ ONKIN TAAS MUKAVAA ETTA ME KIRJOITTELEMME TAAS KUULE MINULLA ON SINULLE UKSI ASIA OLETKO KOSKAAN OSANNUT AJATELLA TATA MEIBAN PULMAA SILLA TAVALLA ETTA KUN ME NAEMME JA TUNTEET ROIHAHTAA NIIN MITA SE SITTEN TEEMME SIINA MEILLÄ ON TAAS SITTEN AIVAN UUSI JA MUTKIKAS PAHKINÄ

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä on sekä a, B että c. Viestitä mulle, pus raksu.

• Anonyymi

kai minulla on tunteita mutta nyt minulla on vaan vahva tunne etta mina selvian tasta ja tama on vain elamaa ja kyllä sinakin viela loybat itsellesi uuben naosen usko poia meita ei vaan ollut tarkotettu toisille,mme siina oli taman asian vika en mina sinua valttele mutta minulla on nyt vaan tunne etta mina selvian ja se on ihanaa terv seijs kyllä ne tunteetkin joskus haviaa

• Anonyymi

kulla se ajan kanssa helpottaa sanon mina ehka me voibaan yrittaa joskus myöhemmin tavata mutta ei nyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kulla se ajan kanssa helpottaa sanon mina ehka me voibaan yrittaa joskus myöhemmin tavata mutta ei nyt

aivan varmasti rakkaani hei hei sinulle vaan sanon mina ja koita sina vaan parjatä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

aivan varmasti rakkaani hei hei sinulle vaan sanon mina ja koita sina vaan parjatä

AKKIA SINA ITSELLESI UUBEN NAISEN LOYSIT SANION MINÄ

• Anonyymi

On mutta en jaksa enää odottaa....varattu oot....pakko mennä eteenpäin,ei ikuisuuksia ketään voi odottaa

• Anonyymi

Kirjottaisin nainen kyllä mielummin sulle suoraan mutta vähäsanaisuus ja pitkät vastausajat kertoo kaiken olennaisen ja että sua ei vois vähempää kiinnostaa ja todnäkösesti vaan naureskelet mulle ja ehkä jopa nautit siitä. Miks ihmeessä kidutan itteeni miettimällä sua kun mielikin alkaa vaan temppuilemaan t. Aloittaja 😔

• Anonyymi

Laita semmoset tunnisteet että nainen tunnistaa siitä itsensä. Jos siis täällä vaan käy.

• Anonyymi

Oletko ollut tarpeeksi selväsanainen? Etenkin kirjoitetuista viesteistä vastaanottajan on ihan mahdoton alkaa rivien välistä tulkitsemaan toisen tarkoituksia ja tunteita, jos ei suoraan sano, ja jos vaikka koittaakin, niin pieleen menee ihan varmasti.

• Anonyymi

Mulla ei ole tapana naureskella ihmisille, en ole yhtään ilkeä. Pitkät vastausajat johtuu siitä että en ole kokoajan täällä ja tämä sivusto jumittaa välillä aika pahasti. Olen lähettänyt monta viestiä tähän ketjuun. Mun on vähän vaikeeta avautua täällä. Mutta tykkään susta, kai sä nyt oot sen huomannut...❤

• Anonyymi

Pitkät vastausajat irl viesteihin vai täällä palstalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitkät vastausajat irl viesteihin vai täällä palstalla?

Täällä palstalla koska en ole saanut häneltä muita viestejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä palstalla koska en ole saanut häneltä muita viestejä.

Täällä on vähän vaikea tunnistaa ja lisäksi ei täällä kerkeä usein olemaan. Päivittyykin hitaasti nuo viestit. Älä ajattele noin, koska tämä paikka jo tekee sen itsestään.

• Anonyymi

En ole saanut mitään viestejä. Oletko lähettänyt mulle jotain? En varmaan sitten olekaan oikea henkilö.

• Anonyymi

On mulla häntä kohtaan paljonkin tunteita.
      Harmi sinänsä kun ne yksipuolisena kuluttavia.
      Joo, tiedän et sinä hän ole, vastasin kuitenkin.
      Tää haaveilu saa nyt loppuu.
      Onnea sulle aloittaja omasi kanssa, kauniisti kirjoitat 🥰

• Anonyymi

En ole unohtanut ja tunteita on. Sulle olen tänne paljon kirjoittanut, hyvin tunnisteellisesti. Nyt en ole voinut vastata tänne niin nopeasti. Sano mulle jotain hellää tai joku lempinimi/juttu joka me vain tiedetään..

• Anonyymi

Sulla on kilpailija

Viirupöllö on muuttanut pysyvästi luokseni

Sorry

Terv tornipöllö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on kilpailija

Viirupöllö on muuttanut pysyvästi luokseni

Sorry

Terv tornipöllö

Jahas, no hyvä.
        Miksi sitten kaipaat toista?
        Varsinaista pöllöilyä.
        Sivusta, kun tää osui mulle ☹

• Anonyymi

Minulla on vaaleat pitkät hiukset ja olen aika lyhyt. Siinä sinulle tunnisteita. Ei tuossa aloittajan tekstissä ollut mitään tunnistettavaa. Noh, minähän olen vain tylsä sivullinen täällä..

• Anonyymi

Lyhyt vaalea varattu mulle av, yv.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lyhyt vaalea varattu mulle av, yv.

Heh, vitsiniekka.

• Anonyymi

Karseeta.

• Anonyymi

Ei oo sulta pois.

• Anonyymi

Pitäis enää tietää kuka sä..vieläkin...on siis joskus ollut... Höpsispöpsis. Yksinäinen olo on.

• Anonyymi

Ikäväkseni täytyy todeta etten ole lesbo. Tykkään kaljuista ja rotevista miehistä.

• Anonyymi

Minulla ei ole tunteita ketään kohtaan. Kiinnostunut olen useammasta samaa ikäluokkaa olevasta ihmisestä.

• Anonyymi

No ylläri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ylläri

Ylläri pylläri kivaa viihdettä 👏🏻

• Anonyymi

Oletko ap minua selvästi nuorempi mies? En kyllä ole täällä enkä yleensä muutenkaan lyhyt sanainen. 😂 Josnolisit hän, olisit tulkinnut jonkun muun sanat minun suuhuni. En jaksa enää päivystää täällä, ei toivoa ole enää ollut noin kahteen vuoteen. Tiedät kyllä miksi, jos olisit hän. En olisi täällä enää, jos et olisi tatuoitu niin syvään sydämeeni. Tunteeni ei kuuntele edes toivottamuutta.

Minullakin on ollut hän taas mielessä. Tunnen öisin/iltaisin lämpöä ja syvää rauhaa. En tiedä mistä se hyvän olo tulee. Käyn myös seksuaalisesti kierroksilla. Ihan niin kuin silloin kun vielä näimme melkein päivittäin, Herään aamulla niin kosteana, että voin arvata mitä olen koko yön tehnyt unissani. On hassua, että koen näin, vaikka irl on selvää ettei mitään kannata odottaa. On hyvin turhauttavaa elää oikeassa elämässä selibaatissa ja joka päivä käydä kierroksilla kuin tuoreessa suhteessa. Tämä on ihan järjetöntä. Eikö tätä saisi jotenkin ratkaistua vaikka sulkeutumalla samaan asuntoon viikonlopuksi!

• Anonyymi

Ikävä kyllä ei ollut vanhemmalle vaan melkein samanikäiselle. T. Aloittaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikävä kyllä ei ollut vanhemmalle vaan melkein samanikäiselle. T. Aloittaja.

Eli vähän nuorempi mutta samanikäinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli vähän nuorempi mutta samanikäinen?

2 vuotta nuorempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2 vuotta nuorempi.

Oikein aistit mutta miksi, sitä en tiedä.
        Telepatiaa?
        Varmaan joo pari vuotta ainakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2 vuotta nuorempi.

Vielä, millainen uni?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2 vuotta nuorempi.

Mäkin näen susta unta aina silloin tällöin. Herään silloin aina hyvällä tuulella.
        T: 2 vuotta nuorempi
        Mistä muuten tiedät mun ikäni? Ei olla koskaan puhuttu siitä. Toki jutuista selvisi, että about samanikäisiä ollaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mäkin näen susta unta aina silloin tällöin. Herään silloin aina hyvällä tuulella.
        T: 2 vuotta nuorempi
        Mistä muuten tiedät mun ikäni? Ei olla koskaan puhuttu siitä. Toki jutuista selvisi, että about samanikäisiä ollaan.

Mistä sä muuten tiesit, että tykkään Hectorin ja Adelen musiikista?

• On niin kiva viesti hänelle. Kyllä se varmasti innostuis.

• Anonyymi

Olet ollut ajatuksissa, vaikka nyt on ollut muutakin mietittävää. Pitänyt tehdä hieman tilinpäätöstä nyt tässä. En minä kovin kummoinen ole, noin niinku ihmisenäkään. Enkä oikein enää tiedä, pitäisikö minun ylipäätään sallia onnea enää itselleni. Kiintiöni taitaa olla jo käytetty. Ja myös olo aika tyhjiin ammennettu. Joten voi olla viisainta että etsit jonkun joka sekä ansaitsee sinut ja jolla vielä on annettavaa. Se on vähän niin tässä elämässä että ne joilla jo on, pystyvät jakamaan muillekkin ympärillään. Sääli että kaikki meni nyt näin, harmaasti ja ikävästi.

• Anonyymi

Rakastan sua.

• Anonyymi

Joo aivan varmasti oot se eilinen trolli😂

• Anonyymi

Ei ole tunteita sinua kohtaan, mutta onnea seuraavan stalkattavan etsintään hassumies lumijoelta

• Anonyymi

sinullahan sitten onkin asiat harvinaisen hyvin

• Anonyymi

Paskat

• Anonyymi

Haha sua oli kiva vedättää 😂

• Anonyymi

PASI NIIN SE ON ETTA MEITA EI SAA PIRUJAAN ERILLEEN USKO MINUA SILLÄ TOTTA SE ON

• Anonyymi

SITA MINA YRITIN SINULLE SANOA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SITA MINA YRITIN SINULLE SANOA

kuule sitten kun me nahbaan ja siihenko roihahtaa viela tunteet mukaan niin siina on sitten paivan soppa taas valmis sanon minä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kuule sitten kun me nahbaan ja siihenko roihahtaa viela tunteet mukaan niin siina on sitten paivan soppa taas valmis sanon minä

jos sulla ei ole tunteita niin sittenhan sinun onkin hyvä tulla kaymaan minun luona ja vielä sisalla asti jotta saadaAN PUHUTTUA ASIAT HALKI SE ONKIN SITTEN TOSI NAPPARA JUTTU TERV SEIJA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jos sulla ei ole tunteita niin sittenhan sinun onkin hyvä tulla kaymaan minun luona ja vielä sisalla asti jotta saadaAN PUHUTTUA ASIAT HALKI SE ONKIN SITTEN TOSI NAPPARA JUTTU TERV SEIJA

ASKENHAN TUO TUNTUI NIIN YKSINKERTAISELTA JA TAAS ME SAATIIN SIIHEN UUSI NNIKSI KYLLÄ ME OLLAAN TAAS NOPEITA HAMMENTAMAAN ASIA ALKUTEKIOIHIN KUULE PALATAAN TAHAN ONGELMAAN TAAS HUOMENNA SILLÄ MINÄ MENEN KOHTA ONOTTAMAAN ILTAPALAA SITA ENNEN MINA KIRJOITAN SINULLE YHBEN JUTUN KUULE JOS TANAAN EI OLISI OLLUT NOIN KYLMÄ NIIN MINA OLISIN TULLUT PYÖRATUOLINI KANSSA ISTUMAAN AUTOSI ETEEN NIIN SITTEN SINA ET OLISIKAAN PAASSYT LAHTEMAAN JOTEN MITA SIN SANOT NYT TUOHON TARINAAN MUTTA PALATAAN TAAS HUOMENNA SILLÄ MEILLÄ ON KOHTA ILTAPALA JA SITTEN ALKAA SALKKARIT JOTEN HUOMISEEN TAAS TAISI TULLAKKIN PALJON TEKSTIÄ JOTEN HEI HEI SEIJA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pasi me voibaan vaan bilkaista toisiamme ja olla sen jalkeen silmat kiinni yksinkertainen juttu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ASKENHAN TUO TUNTUI NIIN YKSINKERTAISELTA JA TAAS ME SAATIIN SIIHEN UUSI NNIKSI KYLLÄ ME OLLAAN TAAS NOPEITA HAMMENTAMAAN ASIA ALKUTEKIOIHIN KUULE PALATAAN TAHAN ONGELMAAN TAAS HUOMENNA SILLÄ MINÄ MENEN KOHTA ONOTTAMAAN ILTAPALAA SITA ENNEN MINA KIRJOITAN SINULLE YHBEN JUTUN KUULE JOS TANAAN EI OLISI OLLUT NOIN KYLMÄ NIIN MINA OLISIN TULLUT PYÖRATUOLINI KANSSA ISTUMAAN AUTOSI ETEEN NIIN SITTEN SINA ET OLISIKAAN PAASSYT LAHTEMAAN JOTEN MITA SIN SANOT NYT TUOHON TARINAAN MUTTA PALATAAN TAAS HUOMENNA SILLÄ MEILLÄ ON KOHTA ILTAPALA JA SITTEN ALKAA SALKKARIT JOTEN HUOMISEEN TAAS TAISI TULLAKKIN PALJON TEKSTIÄ JOTEN HEI HEI SEIJA

pasi vaikka mina joka paiva harrastan kavelya mutta se on vielä niin juonoa että mina tarvitsen pyöratuolin enka voi sille mitaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pasi vaikka mina joka paiva harrastan kavelya mutta se on vielä niin juonoa että mina tarvitsen pyöratuolin enka voi sille mitaan

kuulehan sinamina rupean nyt paasemaan jaloilleni joten hei hei vaan sinulle ja koita parjata ilman minua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kuulehan sinamina rupean nyt paasemaan jaloilleni joten hei hei vaan sinulle ja koita parjata ilman minua

mina en sinun luoksesi paase sina olisit paassut utta lahbet pois joten fei hei vaan ja koita parjata jai me voibaan kirjoitella valillä ja kylläminulla sinua ikava tulee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mina en sinun luoksesi paase sina olisit paassut utta lahbet pois joten fei hei vaan ja koita parjata jai me voibaan kirjoitella valillä ja kylläminulla sinua ikava tulee

soitan varmasti kun mina paasen sinne kaupunkiin joskus sita puhelinta hommaamaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

soitan varmasti kun mina paasen sinne kaupunkiin joskus sita puhelinta hommaamaan

anna puhelinnumerosi niin voin soittaa heti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

anna puhelinnumerosi niin voin soittaa heti

kokeillaan taas joku paiva uubestaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei minulla ole puhelinta tule sina katoksen alle niin paaset sisalle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

joo joo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siina se on meiban pahkina mutta minkas teet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en mina saa tulla sinne kun kukaan ei ole sinua nahnyt sinun pitaa ensin soittaa siihen numeroon ja kysyä henkilokunnalta lupa muuta vaihtoehtoa ei nyt valitettavasti kakkaani ole terv seija

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pasi ei kai tassa muu auta kuin lopettaa tama sotku vahaksi aikaa sitten otan sinuun taas yhteyttä kun minulla on puhelin

• Anonyymi

Nyt oli ihania sanoja😊

• Anonyymi

Minä kyllästyin baareissa juoksemiseen ja ostin vuohen.
      Siltä saa myös maitoa ja juustoa.

• Anonyymi

Hyvä että kaipaat ja tunnet isosti.

Olin ihastunut yhteen mieheen melkei vuoden, viimeisellä kerralla kun näin sen niin ajattelin että miks ihmeessä. mahtavaa kun ukko ei pyöri koko ajan mielessä ja sotke ajatuksia. ihana toki olisi ollut mutta liian paljonikäeroo ja 20 vuotta melkein vanhempi kuin mä. onneks järki palasi päähän ja joskus taas ihastun johonkin sopivampaan.

• Anonyymi

Onko sulla vaihdevuodet kenties alkaneet jo? Koska ei täällä miehet mitään mukavia viestejä kirjoita

• Anonyymi

Totisesti on ja siksi toivonkin ettet vain pelleisis mun kanssa 🤔🥺💘

• Anonyymi

Miehen käytös saa ne kyllä viilenemään.

• Anonyymi

Minäkin näin viime yönä unta hänestä. Hän vain leikki minulla siinä unessa ja lupaili ihan jotain muuta, mutta lupaus petettiin. Hän nauroi minun pettymykselle siinä unessa. Huh! Onneksi valveilla olo korvaa pahan unen, kun tietää oman todellisuutensa. Aaa että.

• Anonyymi

Ehkä mulla on mut varattuun mieheen en koske.

• Anonyymi

On mulla tunteita yhtä miestä kohtaan. Ja nää tunteet ei niin vaan katoa. A kirjaimella alkaa miehen nimi. Nimessä 4 kirjainta. Tämä mies kyllä katosi näköpiiristä jokin aika sitten ja minulle suuri ikävä jäi.

• Anonyymi

ei minun tunteet havia vaikka kuinka yritan

• Anonyymi

Yhden asian takaan: en ole koskaan pitänyt sinusta.

• Anonyymi

No se tiedettiin jo vuonna 2012.

• Anonyymi

no toi sinua auttaakin eroamaan joten hei hei muista etta ala enaan vaan rakasta minua

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      150
      10909
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5210
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2423
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      30
      2113
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1681
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1524
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      30
      1221
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1166
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      92
      935
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      317
      882
    Aihe