Mitä aikoo demarijohto tehdä pääministerin vaihtamiseksi ?

19

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kyllä syömishäiriö vähitellen hoitaa tämän tapauksenkin. työuupuja tai muuten epävakaa?

• Anonyymi

Vihreä Touko Aalto voisi toimia Sannan vertaistukena.

• Anonyymi

Kirjoitin joskus, että tuosta naisesta saattaa tulla Halostakin pahempi riesa suomalaisille ja oikeassa olin.

• Anonyymi

Pääministeriä ja hallitusta ei tarvitse vaihtaa! Hyvää työtä tehneet! Toivon jatkoa tälle hallitukselle!

• Anonyymi

Nykyinen pääministeri ja hallitus ovat tehneet huonoa työtä ja joutaa vaihtoon.

• Anonyymi

Sannankin pitäisi sulloa kannattajansa takakonttiin kuten sipilä teki.

• Anonyymi

Persu viedä Venäjälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persu viedä Venäjälle.

Demari viedä Siperiaan.

• Anonyymi

Ennen SDP oli orkesteri. Nykyisin artisti maksattaa.

• Anonyymi

Ensi vaalien jälkeen on mielenkiintoinen tilanne, jos vaalivoittaja Kokoomus ei olekaan valmis alkaa siivoamaan nykyhallituksen jälkiä. Kokoomus tunnetaan vastuullisena puolueena, mutta ovatko valitut edustajat valmiita siihen, että isänmaan pelastaminen aiheuttaa seuraavissa vaaleissa rökäletappion.

• Anonyymi

Ihan oikeasti... kuka nyt uskoo jonkun juorulehden jorinoihin joissa ei ole totuuden häivääkään, todennäköisesti keksitty juttu koko Sannan virka-auto biletaksina!

• Anonyymi

Olet tosi uuno, jos Suomessa media niin tekisi, olisi pian rosiksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet tosi uuno, jos Suomessa media niin tekisi, olisi pian rosiksessa.

Demarit sanoin Ylen haastattelussa, että Marin suuttuu nopeasit ja leppyy nopeasti.
        Hermot pinnalla?

• Anonyymi

Lähinnä tällä palstalla demareiden esittämät syytökset Keskustaa ja Sipilää vastaan perustuvat Seiskan artikkeleihin, joita tarjotaan auliisti todisteiksi väitteille.

• Anonyymi

No kuka tulisi tilalle? Rinne on jo kusettajana kerran pois potkittu, kiuru = demokratian tuho, kotkan ihme jo kerran pois potkittu ja avustajakin paska, harakka polttoaineen hinta ei nouse, haatainen julkisten menojen kasvattaja, skinnari? Kuka se on? Joku afrikkalainen? Mariinin jo kaikki tietää!

• Anonyymi

Onhan demareilla talousguru Matias Mäkynen, joka ei tosin ole sitä muiden kuin omasta mielestään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan demareilla talousguru Matias Mäkynen, joka ei tosin ole sitä muiden kuin omasta mielestään.

Kuuntelin eilen Antti Lindtmania hetken ja sanon suoraan etten ole eläissäni kuullut sellaista lässytystä ja olen sentään kuunnellut monen poliitikon puheita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuuntelin eilen Antti Lindtmania hetken ja sanon suoraan etten ole eläissäni kuullut sellaista lässytystä ja olen sentään kuunnellut monen poliitikon puheita.

Krista Kiuru kuulosti kyselytunnilla tomeralta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Krista Kiuru kuulosti kyselytunnilla tomeralta.

Kuulosti boomerilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      64
      5160
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      2347
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      262
      2342
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2339
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1574
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      219
      1438
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      49
      1028
    8. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      996
    9. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      929
    10. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      927
    Aihe