Huh.......

Voiko olla edes mahdollista.....
<3

Kyllä...
Ihana tuli pitämään teille seuraa ja haaveilemaan alkoholista....
Koska hän on alkoholisti...
Ja...
Ja alkoholisti löytää tunnetusti aina syytä juomiselleen....

23

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onneksi olet IHANA elossa.

      • Vaikka Risto tiedät miltä näytän ja tiedän miltä näytät .ei sinun pitäisi olla niin etäinen tällä minulle. Olethan ystäväni vuosien ajan ollut.


      • valtakunta kirjoitti:

        Vaikka Risto tiedät miltä näytän ja tiedän miltä näytät .ei sinun pitäisi olla niin etäinen tällä minulle. Olethan ystäväni vuosien ajan ollut.

        Asumme eri alueilla että meillä on jokin 3-4 tuntia matkaa toisillemme.🥰 emme kyllä ihan heti törmää.


      • valtakunta kirjoitti:

        Asumme eri alueilla että meillä on jokin 3-4 tuntia matkaa toisillemme.🥰 emme kyllä ihan heti törmää.

        Eli ihan turvallisen välimatkan päässä😁
        Muutenkin sinulla Risto on nainen mielessä se varmasti ei voi olla nettiystävyyden välissä vielä.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Asumme eri alueilla että meillä on jokin 3-4 tuntia matkaa toisillemme.🥰 emme kyllä ihan heti törmää.

        Juu, kävellen toi 3-4 tuntia, jos lapset ei mukana.🙁😓 🤤


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, kävellen toi 3-4 tuntia, jos lapset ei mukana.🙁😓 🤤

        Ei kävellen 😅vaan autolla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, kävellen toi 3-4 tuntia, jos lapset ei mukana.🙁😓 🤤

        Eläs pelottele😵‍💫


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, kävellen toi 3-4 tuntia, jos lapset ei mukana.🙁😓 🤤

        Mutta jos sinulla on ristolle noin lyhyt matka🥳
        Sihullahan voi olla kekkerit pian .


    • Tarvitsin vaihtaa ajatuksia ystävien kanssa muita ystäviä ei ole kuin palstoilla olevat mies ei taas ei tahdo kuunnella jos puhun voin suuttuttaa hänet.
      Se teki reiän hyllyykin kun suutukin hänet kielsin viemästä minun kotihommia koska tunnen itsekin ihan huonoksi. En pysty tai en jaksa korona ajattelu vie voimat. Saan vaan kuulla hakuntaa kuinka huonosti kirjoitan.😵‍💫

      • Siis netissä saan haukuntaa.
        Ihmiset eivät voi tukea mutta haukkua voivat.


      • Kotona epäsuoraa hakuntaa kun kuinka hän kertoo lapsille mitä tekee ja en viitti kertoa, mitä ikävää sanoi minusta.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Kotona epäsuoraa hakuntaa kun kuinka hän kertoo lapsille mitä tekee ja en viitti kertoa, mitä ikävää sanoi minusta.

        Ja hänen kanssaan olet sitten 5 lasta tehnyt. Onko miehesi missään töissä, jos hän kerkiää viedä sinun kotityösi. Jos ei ole töissä, niin hae itse töitä ja anna päällemäsmärimiehen jäädä kotiin pätemään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja hänen kanssaan olet sitten 5 lasta tehnyt. Onko miehesi missään töissä, jos hän kerkiää viedä sinun kotityösi. Jos ei ole töissä, niin hae itse töitä ja anna päällemäsmärimiehen jäädä kotiin pätemään.

        Ei kaikki on yhteisiä, 8 lasta olemme ydinperhe.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja hänen kanssaan olet sitten 5 lasta tehnyt. Onko miehesi missään töissä, jos hän kerkiää viedä sinun kotityösi. Jos ei ole töissä, niin hae itse töitä ja anna päällemäsmärimiehen jäädä kotiin pätemään.

        Sen vuoksi hän suuttui minulle kun sanoin lopettaa muiden töitten vieminen. Lapsetkaa ei opi mitään jos kaikki tehdään heidän puolestaan.
        Olin niin suuttunut ärsyttää kun pyrin lapsien itse osaavan asiat kuin itsensä pukemiset. Meidän 3 vuotiaskin osaa pukea itse. Ärsyttää kun toinen tekee toisen puolesta ettei taidot kartu vain sen vuoksi että tekee nopeammin asian.


        En jaksanut tuota ja sitten ollaan tilanteessa että haluan muuttaa meneen voi hoitaa tilanteen yksin koska minusta saadaan tyranni. En halua sitä osaa. En ole koskaan halunnut sitä osaa, joudun komentaa.

        Isukki antaa kaiken periksi niin joudun sitten sen eestä viemään kaikki eteenpäin saan sen henkisen raskaan osuuden ja kiukkuttelevat lapset.

        Mitä muistoja minusta jää lopulta. 😩😞


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja hänen kanssaan olet sitten 5 lasta tehnyt. Onko miehesi missään töissä, jos hän kerkiää viedä sinun kotityösi. Jos ei ole töissä, niin hae itse töitä ja anna päällemäsmärimiehen jäädä kotiin pätemään.

        Sen jälkeen se hermostu minuun kun sanoin hänelle moitittavaa työn jäljestä koska minua ärsyttää että saan ylipursuvan pussin kiinni laiton.
        Noh en tiedä. En ole eroamassa koska asioita joita ei voi sanoa, mutta olemme niin erilaiset mutta hän silti viemässä naimisiin. En halua erota enkä aio kunhan nyt hoitaisi omansa osansa hyvin ja antaa minun hoitaa edes omani.

        Hänen pitäisi keskittyä opiskeluun sanoin siitä, lopettaa mun työn viemisen en tykkää kilpailla kumpi kerkeää aiemmin minulta vie korona yöunetkin. En jaksa ja olen väsynyt antaisi minun tehdä noita helpompiakin töitä pitää eikä vain henkisesti raskaampia.


        Enkä halua väkivaltaa elämään, joten roolini osani pysyy.


    • Anonyymi

      Sinähän sen parhaiten tiedät. Laivalahdenkaaren kolli. Miten se nyt olikaan, "paita pos*

      • Ammattiini kuuluu menettää healttii päivittäin....
        <3


      • Risto_ kirjoitti:

        Ammattiini kuuluu menettää healttii päivittäin....
        <3

        Mekin pelattiin lasten kansaa kahtenä päivänä pöytäroolipelikirjaa😁 siinäkin menetettiin healttia kun voitettiin peikkoja, vuoripeikkoja, yhden peikkoshamaani ja myös peikkopäälikön.

        Eilen oli pakko lopettaa meni niin pitkäksi päivä.
        Tänään talvivaatteet varastosta.


      • valtakunta kirjoitti:

        Mekin pelattiin lasten kansaa kahtenä päivänä pöytäroolipelikirjaa😁 siinäkin menetettiin healttia kun voitettiin peikkoja, vuoripeikkoja, yhden peikkoshamaani ja myös peikkopäälikön.

        Eilen oli pakko lopettaa meni niin pitkäksi päivä.
        Tänään talvivaatteet varastosta.

        Kiva kuulla...........
        <3


      • Risto_ kirjoitti:

        Kiva kuulla...........
        <3

        Mikäs sinun ammatti on?


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Mikäs sinun ammatti on?

        Panomies


      • Anonyymi kirjoitti:

        Panomies

        Panot sit asiakkaille, ei ystäville.🤔


    • Anonyymi

      Vhgv xxzzsdgc nilkkaan älä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Merikarvian nuoriso

      taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D
      Yleistä Satakunnasta
      66
      4865
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      72
      3486
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      101
      3075
    4. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      42
      2811
    5. Aitolais-kirkkoherran rippileirille tyly loppu

      Merikarvian rippileiriä vetänyt kirkkoherra Tom Broberg ajautui törmäyskurssille rippileiriläisten kanssa ja ylempi taho
      Luterilaisuus
      170
      2594
    6. Kuvaile kaivattusi ulkonäköä?

      Asiallista keskustelua kiitos! Itse vastaan, naisella on isot rinnat.
      Ikävä
      111
      1815
    7. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      618
      1758
    8. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      150
      1590
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1304
    10. Ihanaa Juhannusviikkoa kaikille

      Erityisesti eräälle erityiselle Pupuselle🥹😍🐇🌿🌼 Tämä varmaan taas poistetaan kuitenkin, mutta kokeilen onneani✌🏻
      Sinkut
      138
      1181
    Aihe