Huh.......

Voiko olla edes mahdollista.....
<3

Kyllä...
Ihana tuli pitämään teille seuraa ja haaveilemaan alkoholista....
Koska hän on alkoholisti...
Ja...
Ja alkoholisti löytää tunnetusti aina syytä juomiselleen....

23

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onneksi olet IHANA elossa.

      • Vaikka Risto tiedät miltä näytän ja tiedän miltä näytät .ei sinun pitäisi olla niin etäinen tällä minulle. Olethan ystäväni vuosien ajan ollut.


      • valtakunta kirjoitti:

        Vaikka Risto tiedät miltä näytän ja tiedän miltä näytät .ei sinun pitäisi olla niin etäinen tällä minulle. Olethan ystäväni vuosien ajan ollut.

        Asumme eri alueilla että meillä on jokin 3-4 tuntia matkaa toisillemme.🥰 emme kyllä ihan heti törmää.


      • valtakunta kirjoitti:

        Asumme eri alueilla että meillä on jokin 3-4 tuntia matkaa toisillemme.🥰 emme kyllä ihan heti törmää.

        Eli ihan turvallisen välimatkan päässä😁
        Muutenkin sinulla Risto on nainen mielessä se varmasti ei voi olla nettiystävyyden välissä vielä.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Asumme eri alueilla että meillä on jokin 3-4 tuntia matkaa toisillemme.🥰 emme kyllä ihan heti törmää.

        Juu, kävellen toi 3-4 tuntia, jos lapset ei mukana.🙁😓 🤤


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, kävellen toi 3-4 tuntia, jos lapset ei mukana.🙁😓 🤤

        Ei kävellen 😅vaan autolla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, kävellen toi 3-4 tuntia, jos lapset ei mukana.🙁😓 🤤

        Eläs pelottele😵‍💫


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, kävellen toi 3-4 tuntia, jos lapset ei mukana.🙁😓 🤤

        Mutta jos sinulla on ristolle noin lyhyt matka🥳
        Sihullahan voi olla kekkerit pian .


    • Tarvitsin vaihtaa ajatuksia ystävien kanssa muita ystäviä ei ole kuin palstoilla olevat mies ei taas ei tahdo kuunnella jos puhun voin suuttuttaa hänet.
      Se teki reiän hyllyykin kun suutukin hänet kielsin viemästä minun kotihommia koska tunnen itsekin ihan huonoksi. En pysty tai en jaksa korona ajattelu vie voimat. Saan vaan kuulla hakuntaa kuinka huonosti kirjoitan.😵‍💫

      • Siis netissä saan haukuntaa.
        Ihmiset eivät voi tukea mutta haukkua voivat.


      • Kotona epäsuoraa hakuntaa kun kuinka hän kertoo lapsille mitä tekee ja en viitti kertoa, mitä ikävää sanoi minusta.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Kotona epäsuoraa hakuntaa kun kuinka hän kertoo lapsille mitä tekee ja en viitti kertoa, mitä ikävää sanoi minusta.

        Ja hänen kanssaan olet sitten 5 lasta tehnyt. Onko miehesi missään töissä, jos hän kerkiää viedä sinun kotityösi. Jos ei ole töissä, niin hae itse töitä ja anna päällemäsmärimiehen jäädä kotiin pätemään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja hänen kanssaan olet sitten 5 lasta tehnyt. Onko miehesi missään töissä, jos hän kerkiää viedä sinun kotityösi. Jos ei ole töissä, niin hae itse töitä ja anna päällemäsmärimiehen jäädä kotiin pätemään.

        Ei kaikki on yhteisiä, 8 lasta olemme ydinperhe.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja hänen kanssaan olet sitten 5 lasta tehnyt. Onko miehesi missään töissä, jos hän kerkiää viedä sinun kotityösi. Jos ei ole töissä, niin hae itse töitä ja anna päällemäsmärimiehen jäädä kotiin pätemään.

        Sen vuoksi hän suuttui minulle kun sanoin lopettaa muiden töitten vieminen. Lapsetkaa ei opi mitään jos kaikki tehdään heidän puolestaan.
        Olin niin suuttunut ärsyttää kun pyrin lapsien itse osaavan asiat kuin itsensä pukemiset. Meidän 3 vuotiaskin osaa pukea itse. Ärsyttää kun toinen tekee toisen puolesta ettei taidot kartu vain sen vuoksi että tekee nopeammin asian.


        En jaksanut tuota ja sitten ollaan tilanteessa että haluan muuttaa meneen voi hoitaa tilanteen yksin koska minusta saadaan tyranni. En halua sitä osaa. En ole koskaan halunnut sitä osaa, joudun komentaa.

        Isukki antaa kaiken periksi niin joudun sitten sen eestä viemään kaikki eteenpäin saan sen henkisen raskaan osuuden ja kiukkuttelevat lapset.

        Mitä muistoja minusta jää lopulta. 😩😞


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja hänen kanssaan olet sitten 5 lasta tehnyt. Onko miehesi missään töissä, jos hän kerkiää viedä sinun kotityösi. Jos ei ole töissä, niin hae itse töitä ja anna päällemäsmärimiehen jäädä kotiin pätemään.

        Sen jälkeen se hermostu minuun kun sanoin hänelle moitittavaa työn jäljestä koska minua ärsyttää että saan ylipursuvan pussin kiinni laiton.
        Noh en tiedä. En ole eroamassa koska asioita joita ei voi sanoa, mutta olemme niin erilaiset mutta hän silti viemässä naimisiin. En halua erota enkä aio kunhan nyt hoitaisi omansa osansa hyvin ja antaa minun hoitaa edes omani.

        Hänen pitäisi keskittyä opiskeluun sanoin siitä, lopettaa mun työn viemisen en tykkää kilpailla kumpi kerkeää aiemmin minulta vie korona yöunetkin. En jaksa ja olen väsynyt antaisi minun tehdä noita helpompiakin töitä pitää eikä vain henkisesti raskaampia.


        Enkä halua väkivaltaa elämään, joten roolini osani pysyy.


    • Anonyymi

      Sinähän sen parhaiten tiedät. Laivalahdenkaaren kolli. Miten se nyt olikaan, "paita pos*

      • Ammattiini kuuluu menettää healttii päivittäin....
        <3


      • Risto_ kirjoitti:

        Ammattiini kuuluu menettää healttii päivittäin....
        <3

        Mekin pelattiin lasten kansaa kahtenä päivänä pöytäroolipelikirjaa😁 siinäkin menetettiin healttia kun voitettiin peikkoja, vuoripeikkoja, yhden peikkoshamaani ja myös peikkopäälikön.

        Eilen oli pakko lopettaa meni niin pitkäksi päivä.
        Tänään talvivaatteet varastosta.


      • valtakunta kirjoitti:

        Mekin pelattiin lasten kansaa kahtenä päivänä pöytäroolipelikirjaa😁 siinäkin menetettiin healttia kun voitettiin peikkoja, vuoripeikkoja, yhden peikkoshamaani ja myös peikkopäälikön.

        Eilen oli pakko lopettaa meni niin pitkäksi päivä.
        Tänään talvivaatteet varastosta.

        Kiva kuulla...........
        <3


      • Risto_ kirjoitti:

        Kiva kuulla...........
        <3

        Mikäs sinun ammatti on?


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Mikäs sinun ammatti on?

        Panomies


      • Anonyymi kirjoitti:

        Panomies

        Panot sit asiakkaille, ei ystäville.🤔


    • Anonyymi

      Vhgv xxzzsdgc nilkkaan älä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe