JT avioliittomalli naisille ei ole toimiva kaikkien kohdalla. JT mielestä nainen on tarkoitettu miehen kotiapulaiseksi. Se vaan ei toimi kaikkien naisten kohdalla. Kaikki naiset eivät ole syntyneet taloudenhoitajaksi, eivät istu siihen muottiin. Eivät edes opettelemalla.
JT avioliittomalli naisille
12
73
Vastaukset
- Anonyymi
Jaahas. Vartiotornisovinistisika heräsi koomastaan.
- Anonyymi
Lue vähän tarkemmin teksti. Etkö ymmärtä lukemaasi? Sanallakaannen mainitse, että naisen rooli on olla miehen taloudenhoitaja. Olennitsekin nainen, enkä todellakaan ole tuollainen, mitä Vartiotorni opettaa.
- Anonyymi
Kaikista naisista ei ole miehensä alamaiseksi.
Jehovan todistajilla ja Romaneilla on tällainen Raamatun tulkintaan ja ikiaikaiseen kulttuuriin perustuva käytäntö. - Anonyymi
Virallisesti nainen on alamainen miehelleen, mutta ei se käytännössä aina niin mene.
- Anonyymi
Nainen saa olla päällä uudenkuun aikaan ja antaa runtua miehelleen, epävirallisesti ?
Nainen kotiapulainen? Onhan jt sentään yhdessä asiassa oikeilla linjoilla. Kyllä nainen ehkä siihen pystyy, kun mies pitkämielisesti neuvoo ja opastaa.
- Anonyymi
Ei pysty. Neuvojineen ei auta, jos pölyrätti ja harja eivät pysy kädessä. Siksi onkin hyvä, että pysyy yksin. Omassa asunnossa ei kukaan alista kotiapulaiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pysty. Neuvojineen ei auta, jos pölyrätti ja harja eivät pysy kädessä. Siksi onkin hyvä, että pysyy yksin. Omassa asunnossa ei kukaan alista kotiapulaiseksi.
Meillä nämä asiat on jaettu.
Minä siivoan ja vien roskat.
Vaimo tekee ruoan ja leipoo.
Sitten köörään vaimoa, mihin sitten milloinkin haluaa. Zoppailemaan, kirpputorille tai kampaamoon. Olen hänen James-autokuski.
Minun harrastukseni, mitä teen ilman häntä on piiiiitkät pyörälenkit. 2- 4 tuntia/ kerta.
Yhdessä aamuisin luemme raamattua ( ei vartiotornia. Phyi då.) ja rukoilemme.
Tämä toimii.
- Anonyymi
Puhut soopaa!
Jt vaimo kokee todella olevansa prinsessa JT miehen kanssa.
Ateistille ja lahkolaisille nainen on pelkkä "panopuu"- Anonyymi
Prinsessat tykkää mennä kokoukseen mustansilmän kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Prinsessat tykkää mennä kokoukseen mustansilmän kanssa.
Sellaisesta miehestä pitää erota, se on Raamatun kehoitus!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaisesta miehestä pitää erota, se on Raamatun kehoitus!
Harvoinpa on tälläistä eroamista tapahtunut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051886Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641534Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841173
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023