Yksinäisyys

Anonyymi

Hei. Olen 15 vuotias tyttö ja koen todella paljon yksinäisyyttä. Vanhempani ovat varakkaita ja meillä on kaikki asiat hyvin mutta silti en saa ostaa/vanhemapani eivät osta minulle minkäänlaista menopeliä, olisin ajatellut mopoautoa tai koppimönkijää, koska niillä olisi talvellakin hyvä mennä ja pääsisin sitten niillä ammattikouluunkin kun sen aika on. Kaikilla ystävilläni on mopoautot ja he aina ”leuhkivat” kuinka he menevät sinne ja tänne mutta minä aina yksin kotona. Ystävilläni on aina joku muu kyydissä joten en ikinä pääse mukaan. Vanhemapani miettivät miksi olen niin yksinäinen mutta tässä yksi syy siihen.. Minun kaverini sanovat aina vain ”ostasit säki jonku mauto tms nii voisit tylla mukaanki” jos he oikeasti haluaisi minut edes mukaan kai he edes joskus järjestäisi minulle tilaa. Olisi mukavaa päästä ajelemaan ja nauttimaan nuoruudesta. Olisi kiva edes vaikka mopon saada mutta eivät vanhempani edes sitä suostu ostamaan/että itse ostaisin. He eivät halua edes että ajan mitään muuta korttia kuin autokorttia nyt. Ei mitään pointtia. T korttikin olisi todella hyödyllinen mutta eei. Minä kyllä puhun tästä heille nyt koska asia alkaa todella ärysttämään että olen aina yksin kotona. (En halua sitten ketään valittamaan kuinka mopoauto on todella vaarallinen, i know) (vanhempani ei ostaisi/antaisi minun hankkia edes skootteria) joten se että en saa mautoa ei ole siitä kiinni että se olisi liian vaarallinen.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tää on jonkinlainen provo.
      Mitä sinä kurja tällä provolla oikein hyödyt?

      Sairasta.

    • Anonyymi

      Trolollolloooo....

    • Anonyymi

      Jos tämä on todellinen kirjoitus, vanhempasi halauavat vain suojella sinua. Minulla on myös tytär, tosin vasta 13v, mutta pelkään aina hänen puolestaan, kun hän lähtee sähköspotkulaudallaan kavereidensa kanssa kaupungille. Lohduttaudun sillä, että tämä on normaalia vanhemmuutta.

    • Anonyymi

      Vanhempasi saattavat näytellä olevansa rikkaita, mutta todellisuudessa heillä ei ole rahaa säästössä.
      Ja toinen asia on että jos vanhempasi eivät itse ajaneet nuoruudessa mopolla, niin he ajattelevat ettet sinäkään tarvitse.
      Ikävä asia on, ettei teidän kommunikointi suju:(

    • Anonyymi

      Et taatusti ole tyttö tai naispuolinen.

    • Anonyymi

      Mopo auto on turha ostos koska muutaman vuoden päästä pitää tytön ajaa ajokortti ja ostaa kunnon auto. Niin minä sanoin tyttärelleni. Sillä on hyvä fillari ja sillä pääsee ja kuskaan autollani pitempia matkoja. Sitä mopo autoa ei sitten saa kaupaksi tai jää kunnolla tappipolle kuitenkin niin se on rahan haaskausta. Sanoin että 17.5 vuotiaana saat sitten ajokortin kuitenkin, Siihen on vuosi aikaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1857
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1553
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1256
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      8
      1139
    Aihe