Helmanni luovutti. onpassive jää?

Anonyymi

Onpassive-hellmanni taisi luovuttaa, viimeinkin. Kauan se kestikin ennen kuin meni jakeluun, tai mistä sen tietää.

Miekkonen ei jäänyt tänne kommentoimaan "varmaa tietoaan" että onpassiven liittymishinta kallistuu tällä viikolla ja nyt on kiire. Ei kallistunut. Ei kyllä ollut yllätyskään.

Retorinen kysymys: mahtaako hellmannille koskaan mennä jakeluun ettei onpassivea ole tarkoitus julkaista? Ei taida miekkonen koskaan käsittää että sen ainoa tarkoitus oli kerätä rahaa Ash Mufarehille.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sama ilmiö kuin uunokolikoiden kanssa säheltäneillä. Kuinka niin tyhmiä ihmisiä on löytynytkin niin paljon suomesta? Luulisi että sivistysvaltiossa olisi jotain älliä ihmisten päässä mutta ei siltä tunnu. Aikuisia ihmisiä leikkimässä "sijoittajaa" ja uskomassa kaiken maailman tökeröt valheet, joista pitäisi ymmärtää heti etteivät ole totta. Toisaalta suunniteltu niin, että tarpeeksi hölmöt argumentit karkoittavat kauas vähänkin omilla aivoillaan ajattelevat. Ovelaa tavallaan.

    • Anonyymi

      Aina näitä löytyy uusia. Ja kuten hellmanni osoitti, samat tyypit lähtevät aina uudestaan helppoheikkien kusetettavaksi. Hellmanni itse retosteli 25 vuoden kokemuksella verkostomarkkinoinnista. "kumpi meistä tietää paremmin, minä sentään olen ollut jo 25 vuotta mukana verkostomarkkinoinnissa"

    • Anonyymi

      Legendaarisia kommentteja hellmanilta olivat ainakin:
      -Minä olen sentään ollut 3 vuotta yrityksessä. Kumpi meistä tietää enemmän?
      -Liittymishinta nousee tällä viikolla. Liity äkkiä

      • Anonyymi

        -Teillä on väärä asenne
        -Te kuuntelette vääriä asiantuntijoita
        -Paratiisiin ei oteta käärmeitä (vastustajia)
        -internet(maa)järistys


      • Anonyymi

        "Minä olen sentään ollut 3 vuotta yrityksessä. Kumpi meistä tietää enemmän?"

        Tämä kyllä on legendaarinen. Ja sitten kävi ilmi että hemmo ei itsekään tiedä yhtään mitään. :D


    • Anonyymi

      Minun ehdokkaani on:
      "OnPassive aikoo laajentua 7 miljardille ihmiselle, niin ettei tarvitse kenenkään enään tehdä työtä"

      Tämä kuvaa selkeästi lausujansa käsitystä maailmanmenosta. Tai mistä me tiedämme vaikka kysymyksessä oikeasti olisikin pikkupoika?!

      • Anonyymi

        Ei välttämättä pikkulapsi. Tuolla tasolla pitää olla lähteäkseen tällaiseen mukaan.

        Ja vielä kun jäsenten värväyspalkkiokin maksetaan vasta "kun yritys julkaistaan".
        Sen vielä ymmärtäisi jos joku olisi mukana vain värväyspalkkion mukana, mutta tähän lähteäkseen pitää olla todellinen jälkeenjäänyt


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mikä tuo sivu on? Siinä todistetaan että onpassive on huijaus (scam detector). Mutta kyllähän se jo tiedettiin! Ei tuo ole mikään uutinen


    • Anonyymi

      "Yritys ei ole vielä julkaistu"
      "Hyvää kannattaa odottaa"

    • Anonyymi

      "Kaikki käyttää onpassive tuotteet tahtomattomasti"
      "Kaikki käyttää onpassive tuotteet tietämättömästi"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      56
      861
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe