Eikö vielä ole tullut tarpeeksi kalliiki Iisakin kirkko Olkiluoto #;nen, kun Fennovoiman kimppuun jo kävivät, vaikka niitä maailmalla nähtävinä kymmeni !?
Ei yhtään Venläistä voimalaa tuhoutunut tai suljettu viantakia, vain yksi käyttäjien virheestä ja toimesta Ukrainassa !?
Olikarkkien enemistö omista MTV:tä, onko hyvillään Fennovoima kateudestaan, natseillaan ! !?
13
85
Vastaukset
- Anonyymi
Yhdysvllat on huomannut mainoksenarvon,kuin aikanaan Hitleri ja ottikin oppilaaksi ensi Suomalais upseerin Mannerheimin lähettämänä ja oli Demari !?
- Anonyymi
Mikä on olikarkin vastakohta?
Ei ollu karkkia. xD - Anonyymi
Sinne ei Verottajan hallinhammas yllä, vain pien yrittäjiin ammatti ja poliittisen perustein !?
- Anonyymi
Säteilyturvalaitos ei ole tuntevinaan Loviisankaan voimaloita ja maailmalla, ei muuta kui lisäselvityksiä paskahousut vaatii,vai onko tarkotus estää koko voimala !?
- Anonyymi
Yhtään Venäläistä voimalaa ole hajonnut teknisesti ja se ainoa Ukrainassa meni tumpeloiden harjoitellessa voimalan sulkemista jäähdytyksen sulun ollessa kiinni, jota länsimediat ei halua julkaista !?
- Anonyymi
Onko Säteilyturvalaitoksella niin huono kokemus Loviisan voimaloista, että täytyy pottuilla,vai poliittisella käskyllä !?
- Anonyymi
Suomen epädekraattisten medioiden toimista loppuu heti, jos lopettaa Venäjä vihan, se on kristillinenkin tosi !?
- Anonyymi
Rikkooko Suomi Pariisin rauhansopimusta hävittäjä ostoillaan, ainakin köyhän kansanosaa vastaan ja edessä voi olla leipäkapinakin !?
- Anonyymi
Suomessa ei taida olla sellaista elättilaitosta, joka ei ole politisoitu länsi diktatuuriin !?
- Anonyymi
Mediat onkin pääsääntöisesti olikarkkien ja veroparatiisin käyttäjien pyörittämiä ja poliittisesti oikeiston äänen kannattajia !?
- Anonyymi
MTV saa toimia kuin terrorijärjestöt ja vielä julkisesti tuettunakin !?
- Anonyymi
En ihmettelisi jo ei Yhdysvallat olisi MTV:nkin takana, onhan sillä suunitelma Ylenkinosalta,venäläisille edes vierailua hyväksyttäis !?
- Anonyymi
Epädemokraattiset mediat olikarkki omistuksineen, on kuin laillistettuja terroristeja ja isänmaan vihaajia ja kiväärit ristillä !?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831469Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671255Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2261235Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2031233Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121059Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134946Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 80826
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808