Elokuva hukassa

Anonyymi

Luin tässä juuri Dinosauruspuisto-kirjan ja katsoin Jurassic Park-elokuvan siihen heti perään.

Muistin elokuvan aivan täysin erilaiseksi ja mielessäni on ollut kohtaus, joka ei sovi oikein elokuvassa mihinkään kohtaan sopivaksi.

Tässä minun muistamassani kohtauksessa dinosauruspuisto on enemmän huvipuistomaisemmassa paikassa ja Alan Grant/Sam Neill koittaa olla varuillaan dinosaurusten hyökkäyksiltä.

Näyttelijä Sam Neillin leffalistasta ei oikein löydy muuta sopivaa elokuvaa tähän kohtaukseen, vaikka muistan varmaksi Sam Neillin olevan elokuvassa pakenemassa dinosaurusten hyökkäyksiltä muiden kanssa. Mietin, että joko olen vaan jotenkin itse muodostanut päässä kohtauksen väärin tai sekoitan jonkun muun elokuvan kohtauksen Jurassic Park elokuvaan.

Osaisiko kukaan täälöä ehdottaa elokuvia, joissa olisi mahdollisesti tämän tyyppinen kohtaus?

4

951

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kumman elokuvan katsoit? Alan Grant/Sam Neill on ollut sekä "Jurassic Park" (1993) että "Jurassic Park III" (2001) elokuvissa.

En muista kolmosta kovinkaan hyvin mutta kyllä tuosta alkuperäisestä tuli minulle huvipuistomainen tunnelma, tosin en sitten tiedä mitä tarkasti ottaen tarkoitat tuolla.

• Anonyymi

Katsoin molemmat.

Omassa mielikuvassa ympäristö oli enemmän huvipuistomainen, ei niinkään millään saarella tapahtuva. Elokuvassa ympäristö on molemmissa enemmän viidakkomainen.

Voi olla, että olen vaan jotenkin omassa päässä muodostanut erilaisen kuvan elokuvasta tai sitten sekoitan jonkun muun elokivan kohtauksen tähän.

En kylläkään löytänyt yhtään dinosauruselokuvaa, jossa olisi samantyylinen kohtaus enkä mitään muutakaan elokuva.

Mielikuvitus on jännä :)

• Anonyymi

Mites nämä uudemmat jossa ei oo Sam Neill vaan Chris Pratt, Jurassic World tai jotain? Eikös siinä jotain huvipuisto-tyyppistä viritelmää ollut? Tuli tosin katsottua vähän puolihuolimattomasti, jatko-osat ei tässäkään tapauksessa oo alkuperäisen veroisia.

• Anonyymi

Se voi kyllä olla sekin. Täytyy varmaan katsoa kaikki.

Toisaalta kyllä oon nyy hahmotellut mielessäni olevan elokuvan tapahtumia ja oon jotenkin oudosti onnistunut sekoittamaan eri elokuvien elementtejä toisiina tai jotain sinne päin.

Harmi kun ei on back up nappia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      86
      7983
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      82
      7930
    3. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      171
      6138
    4. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      10
      5370
    5. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      58
      5138
    6. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      22
      4221
    7. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      5
      3950
    8. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      39
      3750
    9. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      37
      3749
    10. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      39
      3586
    Aihe