Elokuva hukassa

Anonyymi

Luin tässä juuri Dinosauruspuisto-kirjan ja katsoin Jurassic Park-elokuvan siihen heti perään.

Muistin elokuvan aivan täysin erilaiseksi ja mielessäni on ollut kohtaus, joka ei sovi oikein elokuvassa mihinkään kohtaan sopivaksi.

Tässä minun muistamassani kohtauksessa dinosauruspuisto on enemmän huvipuistomaisemmassa paikassa ja Alan Grant/Sam Neill koittaa olla varuillaan dinosaurusten hyökkäyksiltä.

Näyttelijä Sam Neillin leffalistasta ei oikein löydy muuta sopivaa elokuvaa tähän kohtaukseen, vaikka muistan varmaksi Sam Neillin olevan elokuvassa pakenemassa dinosaurusten hyökkäyksiltä muiden kanssa. Mietin, että joko olen vaan jotenkin itse muodostanut päässä kohtauksen väärin tai sekoitan jonkun muun elokuvan kohtauksen Jurassic Park elokuvaan.

Osaisiko kukaan täälöä ehdottaa elokuvia, joissa olisi mahdollisesti tämän tyyppinen kohtaus?

4

888

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kumman elokuvan katsoit? Alan Grant/Sam Neill on ollut sekä "Jurassic Park" (1993) että "Jurassic Park III" (2001) elokuvissa.

      En muista kolmosta kovinkaan hyvin mutta kyllä tuosta alkuperäisestä tuli minulle huvipuistomainen tunnelma, tosin en sitten tiedä mitä tarkasti ottaen tarkoitat tuolla.

      • Anonyymi

        Katsoin molemmat.

        Omassa mielikuvassa ympäristö oli enemmän huvipuistomainen, ei niinkään millään saarella tapahtuva. Elokuvassa ympäristö on molemmissa enemmän viidakkomainen.

        Voi olla, että olen vaan jotenkin omassa päässä muodostanut erilaisen kuvan elokuvasta tai sitten sekoitan jonkun muun elokivan kohtauksen tähän.

        En kylläkään löytänyt yhtään dinosauruselokuvaa, jossa olisi samantyylinen kohtaus enkä mitään muutakaan elokuva.

        Mielikuvitus on jännä :)


    • Anonyymi

      Mites nämä uudemmat jossa ei oo Sam Neill vaan Chris Pratt, Jurassic World tai jotain? Eikös siinä jotain huvipuisto-tyyppistä viritelmää ollut? Tuli tosin katsottua vähän puolihuolimattomasti, jatko-osat ei tässäkään tapauksessa oo alkuperäisen veroisia.

    • Anonyymi

      Se voi kyllä olla sekin. Täytyy varmaan katsoa kaikki.

      Toisaalta kyllä oon nyy hahmotellut mielessäni olevan elokuvan tapahtumia ja oon jotenkin oudosti onnistunut sekoittamaan eri elokuvien elementtejä toisiina tai jotain sinne päin.

      Harmi kun ei on back up nappia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1017
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe