Luin tässä juuri Dinosauruspuisto-kirjan ja katsoin Jurassic Park-elokuvan siihen heti perään.
Muistin elokuvan aivan täysin erilaiseksi ja mielessäni on ollut kohtaus, joka ei sovi oikein elokuvassa mihinkään kohtaan sopivaksi.
Tässä minun muistamassani kohtauksessa dinosauruspuisto on enemmän huvipuistomaisemmassa paikassa ja Alan Grant/Sam Neill koittaa olla varuillaan dinosaurusten hyökkäyksiltä.
Näyttelijä Sam Neillin leffalistasta ei oikein löydy muuta sopivaa elokuvaa tähän kohtaukseen, vaikka muistan varmaksi Sam Neillin olevan elokuvassa pakenemassa dinosaurusten hyökkäyksiltä muiden kanssa. Mietin, että joko olen vaan jotenkin itse muodostanut päässä kohtauksen väärin tai sekoitan jonkun muun elokuvan kohtauksen Jurassic Park elokuvaan.
Osaisiko kukaan täälöä ehdottaa elokuvia, joissa olisi mahdollisesti tämän tyyppinen kohtaus?
Elokuva hukassa
4
910
Vastaukset
- Anonyymi
Kumman elokuvan katsoit? Alan Grant/Sam Neill on ollut sekä "Jurassic Park" (1993) että "Jurassic Park III" (2001) elokuvissa.
En muista kolmosta kovinkaan hyvin mutta kyllä tuosta alkuperäisestä tuli minulle huvipuistomainen tunnelma, tosin en sitten tiedä mitä tarkasti ottaen tarkoitat tuolla.- Anonyymi
Katsoin molemmat.
Omassa mielikuvassa ympäristö oli enemmän huvipuistomainen, ei niinkään millään saarella tapahtuva. Elokuvassa ympäristö on molemmissa enemmän viidakkomainen.
Voi olla, että olen vaan jotenkin omassa päässä muodostanut erilaisen kuvan elokuvasta tai sitten sekoitan jonkun muun elokivan kohtauksen tähän.
En kylläkään löytänyt yhtään dinosauruselokuvaa, jossa olisi samantyylinen kohtaus enkä mitään muutakaan elokuva.
Mielikuvitus on jännä :)
- Anonyymi
Mites nämä uudemmat jossa ei oo Sam Neill vaan Chris Pratt, Jurassic World tai jotain? Eikös siinä jotain huvipuisto-tyyppistä viritelmää ollut? Tuli tosin katsottua vähän puolihuolimattomasti, jatko-osat ei tässäkään tapauksessa oo alkuperäisen veroisia.
- Anonyymi
Se voi kyllä olla sekin. Täytyy varmaan katsoa kaikki.
Toisaalta kyllä oon nyy hahmotellut mielessäni olevan elokuvan tapahtumia ja oon jotenkin oudosti onnistunut sekoittamaan eri elokuvien elementtejä toisiina tai jotain sinne päin.
Harmi kun ei on back up nappia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113465MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768