Saksalaisen luopiomunkin seuraajat palaavat aivan lähivuosina Taivaan Kuningattaren alamaisuuteen virallisesti.
Teillä on jo nyt virallisena lippuna EU-lippu. Siinä on jo Marian väri ja toinen tärkeä symboli tähdet. Ristilippunne ja sen sinivalkeat värit loukkaa meitä jotka haluamme noudattaa oppiamme tarkoin.
Neuvottelut luopiomunkin seuraajien kanssa johtaa jo muutamassa vuodessa seremonioitten yhdistymiseen.
Luopiomunkin seuraajat luopuu omistaan.
Miksi luulette muuten valitun saksalaista paavia kuin juuri teidän paluunne helpottamiseksi.
Me tulemme pian julkisuuteen myös Suomessa.
Te kumarratte vielä paavia halusitte tai ette. Miksi ei olisi järkevaa tulla mukaan heti.
Luopiomunkin seuraajat tulkaa mukaan alusta ja vapaaehtoisesti. Tulkaa mukaan auttamaan noitten pienien ryhmien lannistamisessa.
Niitähän tekin vihaatte. Katsokaa kuinka olemme pitäneet katoliset maat puhtaina niistä.
Kitkemme pienet vapaat suunnat juurinen ja ne luopiomunkin seuraajat jotka ei liity meihin.
Älkää uhmatko paavia.
Muutos tulossa
3
316
Vastaukset
ja raamattu itse siitä kertoo ja te olette se pahin kristittyjen vainooja kuten olette aina olleet ja te tulette kerran niittämään siitä, kun tulee Jumalan vihan aika ja se aika on lähellä.
kehoitan teitä ottamaan Jeesus sydämeen niin hän tulee teille todelliseksi vapahtajaksi ja turvaksi ja iankaikkisen elämän takaajaksi. kuollut usko on kauheinta mitä ajatella saattaa ja se on saatanan hämäys, kun sillä sydämen tilalla ei taivaaseen ole asiaa, kuten ei fariseuksillakaan Jeesuksen aikana.- maant.omu
"Te kumarratte vielä paavia halusitte tai ette. Miksi ei olisi järkevaa tulla mukaan heti.
Luopiomunkin seuraajat tulkaa mukaan alusta ja vapaaehtoisesti. Tulkaa mukaan auttamaan noitten pienien ryhmien lannistamisessa.
Niitähän tekin vihaatte."
Jos lähdetään siitä, että olisit jopa tosissasi (voin hyvin kuvitella, että on olemassa ihmisiä, jotka ajattelevat juuri näin), niin tuo ei yksinkertaisesti kuulosta terveeltä. En kumartaisi paaville, vaikka henki menisi. - Sivulainen
Luuletteko tuolla peitellyllä uhalla ja samalla peitellyillä lupauksilla pettävänne tai pelottelevanne ketään todella uskovaa.
Ehkä joitain menestystä ja jotain erikoista hakevia saattaa joukkoonne eksyä.
Lupasitte tulla lähiaikoina julkisuuteen. vai oletteko jo hieman. Oliko teistä ja toiminnastanne hieman valotettu (kerrottu) talvella Hesarissa? En muuta kysy jos vastaisitte tähän olkaa hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625