Jokos ravintola lähtenyt nousukiitoon kuppilat kuntoon ohjelman jälkeen.Entrecotee vain 32 ecee.
Luna ravintola.
30
10731
Vastaukset
- Anonyymi
Kiuruvedelle pitäis saada perinteinen grilli josta saa lihapiirakan kahella nakilla ja munalla.
- Anonyymi
Fine dining@k-vesi. Designed by Välimäki. Kaikki hinnat buustattu.
- Anonyymi
Luna laadukkain ja halvin
- Anonyymi
Kyllä luna on hyvä paikka, Ystävällinen henkilökunta ja hyvä ruoka. Vikisijät voi mennä aakkosasemalle keburaneja napsimaan.
- Anonyymi
Kallis paikka
- Anonyymi
Suoli24 on täynnä köyhiä kitisijöitä
- Anonyymi
Asiakas tuli kaupasta ja harmitteli:
- Ostin korin kaljaa ja näkkileipäpaketin. Maksoi melkein 70 euroa.
On saakeli ruoka kallista! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suoli24 on täynnä köyhiä kitisijöitä
Kaikki Suomen varakkaat asuvat Kiuruveden takametsässä. Ihme kuitenkin että veroäyri on niinkin korkea kuin on.
- Anonyymi
Pers'aukisille kaikki on kallista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiakas tuli kaupasta ja harmitteli:
- Ostin korin kaljaa ja näkkileipäpaketin. Maksoi melkein 70 euroa.
On saakeli ruoka kallista!Tuo on taas sitä kokoomuslaisen mollausta, että kaikki pienituloiset ovat muka päihteiden käyttäjiä. Ei todella pidä paikkaansa!
- Anonyymi
Juoma ukkojen paikka ei oo!!! Ee siellä saatana viihy!!
- Anonyymi
No onpahan muille viihtysämpi :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onpahan muille viihtysämpi :D
Juomaukot voi ryömiä vaikka kellariin. Ei teitä kukaan halua katella.
- Anonyymi
On toas puheenaeheet! Eikö ou muuta...
- Anonyymi
Tässä sen tuas näkköö että kun joku paikallinen saa vähä näkyvyyttä jossai mediassa nii heti on kateelliset jauhamassa paskaa :D
- Anonyymi
Ei siinä kateudesta ole kyse. Olen jauhanut paskaa hyvästä ruuasta kohta 20 vuotta.
- Anonyymi
Tv-ohjelmassa Lunan henkilökunta olivat niin järkyttävän epäkohteliaita ja koppavia alkuun itselleen avuksi pyytämälleen henkilölle, että väkisin tuli mieleen ajatus, että tuolla tavallako siellä muualta tulleisiin ihmisiin suhtaudutaan. No, toivottavasti osaavat kohdella ihmisiä paremmin jatkossa.
- Anonyymi
Eipä ollut pyydetty vaan tuotantoyhtiöstä oli otettu yhteyttä Lunaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ollut pyydetty vaan tuotantoyhtiöstä oli otettu yhteyttä Lunaan.
Ehkä joku vinkannut tuon surkean paikan. Onko noilla naisilla ruokapuolen koulutusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä joku vinkannut tuon surkean paikan. Onko noilla naisilla ruokapuolen koulutusta.
Parempi koulutus ku sulla. Itestäs ei oo ruuan laittajaks
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185161- 472809
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302468Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭221770- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101610Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231324Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101268- 961197