Missä se Prisma viipyy?

Anonyymi

Menikö Prismakin jäihin kun persut pääsi johtamaan kaupunkia? Niin kävi myös Hennalle kun ei sielläkkään tapahdu ennää mitään. Koko Orimattila on nytten seis.

28

875

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tsisi hyytyy koko rojekti kun vanhempi väki meinas saaha sydärin jos Erkkontie katkastaan.

• Anonyymi

Joku jarrutus taktiikka on kaupunkin talolla menossa kun Kuivannon tuuli puistokin hylättiin. Ja Kontto lähtee lätkiin.

• Anonyymi

Persut laittaneet talon sekaisin

• Anonyymi

Kuulin Marenkissa että Hameenmaa vetäytyy toistaseks hankkeesta. Liian paljon vanhoja jääriä tiellä.

• Anonyymi

Orimattilalle olisi paras se 80-luvun Toukola tai Siltamarketti.
      Siltamarketissa oli hyvä asiakaspalvelu. Ihan hyvä fiilis jäi ainakun kävi siellä.

• Anonyymi

Prisma on kuulemma jäissä kun kaupunki ei osaa päättää Erkontiestä. Tehdäänkös mutka vai ei kas siinäpä hirvee n vaikia asia. Nyt kannattas otytaa järki parka käyttöön ettei käy kuin Nastolalle.

• Anonyymi

Siihen parkkipaikan keskelle pystytetään perinteinen ulkohuussin tyylinen kierrätetyistä laudoista rakennettu koppi.. 😁 Katolle valomainos jossa lukee PRISMA..
      Yhden luukun palvelu josta voi ostaa olutta ja kondomeja…😁

Aika turha pitää älytöntä valikoimaa suuren maailman tyyliin kun kahdella tuotteella voi kääriä hilloa..

• Anonyymi

Orimattila on ollut seis aina, ei siis mitään uutisoitavaa siellä.

• Anonyymi

Näyttäsi siltä ettei Hämeenmaa investoi Orimattilaan ja Prismaa ei rakenneta. Junttilassa siis kaikki hyvin.

• Anonyymi

Taitaa nyt Hämeenmaata kiinnostaa kenkäkaupan kiinteistö ja alue. Se varmaan olisi helppo nakki mutta taitaa olla jonkun museon viraston suojelussa. Pitäsi kaataa koko rakennus jotta saataisiin jotain muuta tilalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa nyt Hämeenmaata kiinnostaa kenkäkaupan kiinteistö ja alue. Se varmaan olisi helppo nakki mutta taitaa olla jonkun museon viraston suojelussa. Pitäsi kaataa koko rakennus jotta saataisiin jotain muuta tilalle.

Kenkäkaupan puolelle pitäisi laajentaa, neliöitä saataisiin rutkasti ja pieni parkkipaikkakin jäisi jäljelle kaupan kulmalle. Erkontien ( Nordean ) puolen voi myydä. Ostajia riittää tänne kehittyvään kaupunkiin. Hämeenmaa tekee hyvän tilin. Toisaalta laajennuksen aika ei ole nyt, mutta tulevaisuudessa .

• Anonyymi

Juu niin pitäisi työntää koko höskä Palojokeen, samalla se "ostoskeskus" Orimatti mikä pilaa kaupunkimiljöön välittömästi sen nähtyään. Niin nolo rakennus, et ei mitään rajaa

• Anonyymi

Kaupunkin pitäs ostaa se kenkäkaupan rumilus ja tehä siihen virkistyspaikka Palojoen rantaan. Leventää jokea jotta siihen saahaan vesipuisto ja vaikka kesäkahvila joen rantaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaupunkin pitäs ostaa se kenkäkaupan rumilus ja tehä siihen virkistyspaikka Palojoen rantaan. Leventää jokea jotta siihen saahaan vesipuisto ja vaikka kesäkahvila joen rantaan.

Hyvä idea ja sitten jokilaiva kulkemaan lemmensillan ja koskipuiston väliä.

• Anonyymi

Orimattilaan ei tarvita mitään Prismaa. Tänne tarvitaan uusi K-Supermarket.

• Anonyymi

K-Supparihan tulee siihen vanhan elokuvatetterin paikalle.

• Anonyymi

Ei tuu. Ei ole riittävästi parkki paikkatilaa. Ei sillä suunnalla menestyny edes Kallen kauppa.

• Anonyymi

Seuraava Hämeenmaa Prisma menee Heinolaan, kunhan saavat laskettua lento-oravan paskat? Heinolassa ostovoima hakee nyt kanaviaan ja osa suuntautuu Lahteen, jossa on ottavaa kättä. Heinolassa on ainakin yksinäinen nurisija, joka tekee omia m-perätutkimuksiaan, tai ainakin väittää. Ja yrittää kampittaa kaikkia hankkeita. Tuskin osuuskauppaväki tästä pelästyy.

• Anonyymi

OLisi hyvä jos joku laittaisi T-ryhmän kaupan sinne Hilskalle

• Anonyymi

K-kaupat ovat nykyisin myös teekauppiaita (T_)!

• Anonyymi

Prisma tuli eikä mikään toimi.

Taputtelen itseäni olkapäälle siitä että sen jo tietää etukäteen. Niinhän sitä kaikki muutkin. Eihän se TIETENKÄÄN toimi :D Sellaista se on.

Se auttaa täällä Orimattilassa elämisessä tietää ettei mitään ikinä korjata, siitä tulee huonompi, jos siinä mainitsee ja aivan varmasti saat ongelmia!!!

• Anonyymi

...Meikällä on todellakin kotiinkuljetussysteemi, mutta se noutopalvelu poistettiin käytöstä tossa vaihtumisvaiheessa. Ok, normiaikani siirrettiin ja sain ekaksi päiväksi sen ekan päivän kun Prisma aukeaa. Kuulosti jo heti pahaa enteilevältä eikä mikään sitten todellakaan toiminut.

Onneksi... kiitos itselleni, sen silti jo tiesin ja onnistuin välttää kaikki sudenkuopat. Sain asiat onnistumaan. Mitään vikoja ei silti suostuttu korjata ja nää ois todellakin jättänyt (ilolla) minut taas ilman ruokaa, jos vain olisivat löytäneet siihen keinon. Yritin siis viestitellä S-kanavalle, mutteivät he suostuneet ongelmaa korjata.

...Ongelmaa, jonka jo tiesin tulevan, joten onneksi olin jo varautunut ja oli muutoinkin onnea matkassa <3 Jes. Nää oli jättämässä minut ilman ruokaa, mutten jäänyt. Hyvä niin, mulla arki luistaa kuten ennenkin.

En tiedä saanko mä jonkun stipending tai kunniamitalin? Mä olen käsittääkseni Prisman ensimmäinen asiakas nimittäin. Mä en päässyt varaamaan aikaa, joten se siirrettiin sinne ekaan mahdolliseen eli heti 27.03. ja aamun aikaisin. Oliko muita Noutopalvelun käyttäjiä? Meinaan vaan että lafka avattiin käsittääkseni vasta aamu-9. Mun ostokset oli siis tehty jo ennen tämä ja olin PRISMAN EKA ASIAKAS.

Kiitäs itseäni ja onnittelen serpentiinien kera <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Meikällä on todellakin kotiinkuljetussysteemi, mutta se noutopalvelu poistettiin käytöstä tossa vaihtumisvaiheessa. Ok, normiaikani siirrettiin ja sain ekaksi päiväksi sen ekan päivän kun Prisma aukeaa. Kuulosti jo heti pahaa enteilevältä eikä mikään sitten todellakaan toiminut.

Onneksi... kiitos itselleni, sen silti jo tiesin ja onnistuin välttää kaikki sudenkuopat. Sain asiat onnistumaan. Mitään vikoja ei silti suostuttu korjata ja nää ois todellakin jättänyt (ilolla) minut taas ilman ruokaa, jos vain olisivat löytäneet siihen keinon. Yritin siis viestitellä S-kanavalle, mutteivät he suostuneet ongelmaa korjata.

...Ongelmaa, jonka jo tiesin tulevan, joten onneksi olin jo varautunut ja oli muutoinkin onnea matkassa <3 Jes. Nää oli jättämässä minut ilman ruokaa, mutten jäänyt. Hyvä niin, mulla arki luistaa kuten ennenkin.

En tiedä saanko mä jonkun stipending tai kunniamitalin? Mä olen käsittääkseni Prisman ensimmäinen asiakas nimittäin. Mä en päässyt varaamaan aikaa, joten se siirrettiin sinne ekaan mahdolliseen eli heti 27.03. ja aamun aikaisin. Oliko muita Noutopalvelun käyttäjiä? Meinaan vaan että lafka avattiin käsittääkseni vasta aamu-9. Mun ostokset oli siis tehty jo ennen tämä ja olin PRISMAN EKA ASIAKAS.

Kiitäs itseäni ja onnittelen serpentiinien kera <3

"Yritin siis viestitellä S-kanavalle, mutteivät he suostuneet ongelmaa korjata."

...Otin kaksikin kertaa yhteyttä, mutta vikaa ei suostuttu korjata. Ihan diipadaapaa ne vain molemmat siellä selitti. Ymmärsin yskän. Mitään ei aiota tehdä.

Sama oli KAIKKIEN kauppojen kanssa aiemminkin, kun näitä kotiinkuljetusasioita on selvitellyt. Ja muistatteko enää MIKSI mä näihin kotiinkuljetuksiin siirryin??? Jep, siksi koska nää paikallset kaupat eivät suostuneet minua palvella. Aika karua!!

Vieläkään en tiedä edes että mikä mahtoi olla se ongelma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Yritin siis viestitellä S-kanavalle, mutteivät he suostuneet ongelmaa korjata."

...Otin kaksikin kertaa yhteyttä, mutta vikaa ei suostuttu korjata. Ihan diipadaapaa ne vain molemmat siellä selitti. Ymmärsin yskän. Mitään ei aiota tehdä.

Sama oli KAIKKIEN kauppojen kanssa aiemminkin, kun näitä kotiinkuljetusasioita on selvitellyt. Ja muistatteko enää MIKSI mä näihin kotiinkuljetuksiin siirryin??? Jep, siksi koska nää paikallset kaupat eivät suostuneet minua palvella. Aika karua!!

...Nää viestit meni johonkin ikivanhaan Prisma-ketjuun nyt, mutta ihan sama. Aihe on silti sama. Mä vain otin linkkilistasta jonkun ja tää nyt valikoitui :)

Ehkä toi aloituksen "Koko Orimattila on nytten seis." sopii silti tunnelmaa. Mikään ei todellakaan toimi, muttei ne toimineet koskaan. Ihan turha syyttää nykyongelmista. Mikään ei koskaan täällä toiminut. IKINÄ.

Olen paikallinen ja kaikkeen tottuu. Asuin 10 vuotta Lahdessa ja siellä tottui vuorostaan siihen että asiat yllättäen toimiikin. Sitten palasin vuonna 2016 ja ihan heti kaikki lävähti suoraan seinään. MIKÄÄN ei missään vaiheessa ole täällä toiminut. Heti minua oksetti sen "huolto"systeemin persoonallisuus eli kaikki tehdään vain naamakertoimella. Kaikenlaista sieti ja osan ongelmista jopa kuvitteli johtuvan itsestäni, mutta kun menee monta vuotta eikä mikään ole missään toiminut, niin ymmärsin vian olevan VAIN Orimattila itse.

Sitten aloin asioita selvitellä ja ilmeisesti nämä aktiiviset selvittelyt on sitten aiheuttaneet sen että minut gyneraiskattiin, läppärini varastettiin ja minut häädettiin pois KAIKISTA kaupoista. Tosin... ei minua suostuttu palvella Pankissa silloin vuonna 2017 myöskään eli mikähän siellä nyt sitten SILLOIN oli muka vialla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Nää viestit meni johonkin ikivanhaan Prisma-ketjuun nyt, mutta ihan sama. Aihe on silti sama. Mä vain otin linkkilistasta jonkun ja tää nyt valikoitui :)

Ehkä toi aloituksen "Koko Orimattila on nytten seis." sopii silti tunnelmaa. Mikään ei todellakaan toimi, muttei ne toimineet koskaan. Ihan turha syyttää nykyongelmista. Mikään ei koskaan täällä toiminut. IKINÄ.

Olen paikallinen ja kaikkeen tottuu. Asuin 10 vuotta Lahdessa ja siellä tottui vuorostaan siihen että asiat yllättäen toimiikin. Sitten palasin vuonna 2016 ja ihan heti kaikki lävähti suoraan seinään. MIKÄÄN ei missään vaiheessa ole täällä toiminut. Heti minua oksetti sen "huolto"systeemin persoonallisuus eli kaikki tehdään vain naamakertoimella. Kaikenlaista sieti ja osan ongelmista jopa kuvitteli johtuvan itsestäni, mutta kun menee monta vuotta eikä mikään ole missään toiminut, niin ymmärsin vian olevan VAIN Orimattila itse.

Sitten aloin asioita selvitellä ja ilmeisesti nämä aktiiviset selvittelyt on sitten aiheuttaneet sen että minut gyneraiskattiin, läppärini varastettiin ja minut häädettiin pois KAIKISTA kaupoista. Tosin... ei minua suostuttu palvella Pankissa silloin vuonna 2017 myöskään eli mikähän siellä nyt sitten SILLOIN oli muka vialla?

"Koko Orimattila on nytten seis."

...Hyvä että se VeikonKone lopettaa. Mitäpä täällä pitämään yritystä, joka ei halua asiakkaita. Minua ei siellä suostuttu palvella. Miksi ne siis täällä ovat?

Paikallinen Pankki säilytettiin, mutten kyllä ymmärrä miksi. Minua ei siellä ole ikinä suostuttu palvella. Miksi ne on siellä??? Mitään, ei yhtään mitään iloa ole ollut koko lafkasta.

Vakuutusasioiden takia siellä kerran kävin ja sekin reissu vain koska ne oli ensin puhelimitse asiani sotkeneet. Jankattiin ja sitten VALEHDELTIIN että sillä että menisin siellä itse käymään, asia selviäisi. Mulle oikeasti luvattiin, muttei se h* ikinä mitään suostunut kertoa. Mulle oli siis myyty vakuutus, jota en tarvinnutkaan, muttei sitä suostuttu silti poistaa. Menin sinne lafkaan siis poistattamaan sitä, muttei se suostunut sitäkään tehdä. Sain tapella kauan, se yritti vain myydä sitten mulla kaikkea muuta p*. Mä en tullut sinne muuta tekemään kuin peruuttamaan sen just harhautetusti ottamani vakuutuksen, mutta jouduin tapella siitä. Uskomatonta että se edes kinasi vastaan!!! Tulin sen poistamaan, joten poistin. Mulle oli väitetty että mulle kerrottaisiin syy siihen ettei se joku osa siitä olisi mulla toiminut, muttei sitä todellakaan minun monista tenttaamisistani huolimatta SUOSTUTTU KERTOA.

Mitään syytä minun siellä oloon ei siis ollut... minulla. Ymmärsin silti että minut oli sinne PAKOTETTU valehdellen vain yrittääkseen myydä mulle lisää jotain p*. Mulle valehdeltiin. Ne ei suostuneet sitä peruuttaa puhelimitse, mutta olivat silti olleet valmiita sen vakuutuksen mulla antaa PUHELIMITSE.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ja muistatteko enää MIKSI mä näihin kotiinkuljetuksiin siirryin???"

...Meillä on kiva valtio. Johan siellä enemmänkin puhelee ihmiset sellaista... no sisällissodan oloista. Ootteko rakkaat kaupat koskaan ajatelleet tätä asiaa eli että sota tulisi? Meille ei ole missään vaiheessa jäänyt epäselväksi että te rikotte lakia ettekä välitä ihmisen hengestä. Se on kiva paikka teillä. Rakkautta ja onnea teille. Hienon sopan olette keittäneet... toi on teidän oma siis. Sopat, joita myytte on ihan muiden tekemiä.

Asioita voi aina pahentaa ja hallitus pahentaa. Se voi kurjistaa, kuten ikinä kukistaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ja muistatteko enää MIKSI mä näihin kotiinkuljetuksiin siirryin???"

...Meillä on kiva valtio. Johan siellä enemmänkin puhelee ihmiset sellaista... no sisällissodan oloista. Ootteko rakkaat kaupat koskaan ajatelleet tätä asiaa eli että sota tulisi? Meille ei ole missään vaiheessa jäänyt epäselväksi että te rikotte lakia ettekä välitä ihmisen hengestä. Se on kiva paikka teillä. Rakkautta ja onnea teille. Hienon sopan olette keittäneet... toi on teidän oma siis. Sopat, joita myytte on ihan muiden tekemiä.

Asioita voi aina pahentaa ja hallitus pahentaa. Se voi kurjistaa, kuten ikinä kukistaa.

"kuten ikinä kukistaa." >> muttei* ikinä kukistaa.

...Siellä siis tämän kurjistamisen jäljiltä ei ole kansallistunne noussut. Kaupatkin hommaa vain lisää niitä nutipää vartijoita hakkaamaan ihmisiä. Ei niillä siellä muuta virkaa ole. Kaupat leveilee sillä ettei ne ole mikään paikka... no kenellekään. Vessoja ei saa käyttää edes asiakkaat.

Jatkuvasti uutisissa teinit valittaa ettei niille ole MITÄÄN paikkaa. Jossain ne sitten hengailee busseissa. Mä ihmettelen tätä kauppojen toimintaa. Lahdessakin on menty ihan päinvastaiseen suuntaan (nykyään).

Onhan tästä nyt jo puhuttu, mutta te todellakin AIHEUTATTE kaiken sen väkivallan ja te tulette... eiku te jo täysin tarvitsette todellakin ihan aseistautunutta turvakaarttia sinne. Et oisko niinku aika hahmottaa että ehkä te ansaitselle sen? Kuten tuolla toisaalla sanoin, niin kun te pakotatte/painostatte työntekijänne syrjimään, niin hyvät lähtee ja teille jää jäljelle VAIN lakiarikkovia työntekijöitä. Ei siis ihme että teillä alkaa päässä heittää siellä, kun teidän KOKO henkilökunta on rikollisista koottu.

Se syö jo teidän tuottoja. Vartijat vaatii lisää palkkaa ja myöskin sen itselleen järjestävät :DDDDDDDDDD Teidän pussin pohja näkyy. Se ei näy ihan heti, kun katsoo, mutta ne näkyy kun katsoo mihin kaikkeen teillä palaa rahaa.... esim. vartijointiin. Ja se tulee maksamaan lisää ja lisää ja lisää ja teillä tulee olemaan lisää ja lisää ongelmia... oman rikollisen henkilökuntanne kanssa. Asiakkaat ei ole ongelma.

Kuten ne minua lukiossa kiusanneet tytöt. Ne tykkäsi (?) kuunnella mun vessatoimituksia, joka on outoa jos se meistä kenellekään oli miellyttävää. Muttei siellä puolen itse uskallettu NORMAALISTI olla vessassa. Ei sentään kädestä pitänyt kaverin pitää, kun toinen oli tarpeillaan. Ehkä aikuisena sitten jonkun täytyykin olla auttamassa... tuollaiset ongelmat, kun tuppaavat vain pahentua entisestään.

Eli... te ette suostu antaa mulle ruokaa. Teidän tekosyitä on tullut kuunneltua, muttei mitään järkevää ole kuulunut. No... mutta huomaan että teidän ongelmat on silti isommat kuin minulla. Teidän kassatyöntekijöiden mielenterveys on ollut koetuksella, minulla se ei enää mene tästä mihinkään. Se mitä te ette nyt jotenkin tajunneet on että mä jo-olen mitä olen. En mä tästä enää mihinkään muutu. En tartte lääkitystä enkä ole ennenkään. Mikään ei tässä elämässänikään muutu. Ruuat tulon rytmitys on muuttunut, mutta sekin on vain tapa asia. Hyötyjä ja haittoja on molemmissa. Vain kaupassa työskentelevät ottavat sieltä hyllystä ruokansa suuhun :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"kuten ikinä kukistaa." >> muttei* ikinä kukistaa.

...Siellä siis tämän kurjistamisen jäljiltä ei ole kansallistunne noussut. Kaupatkin hommaa vain lisää niitä nutipää vartijoita hakkaamaan ihmisiä. Ei niillä siellä muuta virkaa ole. Kaupat leveilee sillä ettei ne ole mikään paikka... no kenellekään. Vessoja ei saa käyttää edes asiakkaat.

Jatkuvasti uutisissa teinit valittaa ettei niille ole MITÄÄN paikkaa. Jossain ne sitten hengailee busseissa. Mä ihmettelen tätä kauppojen toimintaa. Lahdessakin on menty ihan päinvastaiseen suuntaan (nykyään).

Onhan tästä nyt jo puhuttu, mutta te todellakin AIHEUTATTE kaiken sen väkivallan ja te tulette... eiku te jo täysin tarvitsette todellakin ihan aseistautunutta turvakaarttia sinne. Et oisko niinku aika hahmottaa että ehkä te ansaitselle sen? Kuten tuolla toisaalla sanoin, niin kun te pakotatte/painostatte työntekijänne syrjimään, niin hyvät lähtee ja teille jää jäljelle VAIN lakiarikkovia työntekijöitä. Ei siis ihme että teillä alkaa päässä heittää siellä, kun teidän KOKO henkilökunta on rikollisista koottu.

Se syö jo teidän tuottoja. Vartijat vaatii lisää palkkaa ja myöskin sen itselleen järjestävät :DDDDDDDDDD Teidän pussin pohja näkyy. Se ei näy ihan heti, kun katsoo, mutta ne näkyy kun katsoo mihin kaikkeen teillä palaa rahaa.... esim. vartijointiin. Ja se tulee maksamaan lisää ja lisää ja lisää ja teillä tulee olemaan lisää ja lisää ongelmia... oman rikollisen henkilökuntanne kanssa. Asiakkaat ei ole ongelma.

Kuten ne minua lukiossa kiusanneet tytöt. Ne tykkäsi (?) kuunnella mun vessatoimituksia, joka on outoa jos se meistä kenellekään oli miellyttävää. Muttei siellä puolen itse uskallettu NORMAALISTI olla vessassa. Ei sentään kädestä pitänyt kaverin pitää, kun toinen oli tarpeillaan. Ehkä aikuisena sitten jonkun täytyykin olla auttamassa... tuollaiset ongelmat, kun tuppaavat vain pahentua entisestään.

Eli... te ette suostu antaa mulle ruokaa. Teidän tekosyitä on tullut kuunneltua, muttei mitään järkevää ole kuulunut. No... mutta huomaan että teidän ongelmat on silti isommat kuin minulla. Teidän kassatyöntekijöiden mielenterveys on ollut koetuksella, minulla se ei enää mene tästä mihinkään. Se mitä te ette nyt jotenkin tajunneet on että mä jo-olen mitä olen. En mä tästä enää mihinkään muutu. En tartte lääkitystä enkä ole ennenkään. Mikään ei tässä elämässänikään muutu. Ruuat tulon rytmitys on muuttunut, mutta sekin on vain tapa asia. Hyötyjä ja haittoja on molemmissa. Vain kaupassa työskentelevät ottavat sieltä hyllystä ruokansa suuhun :D

"En mä tästä enää mihinkään muutu. En tartte lääkitystä enkä ole ennenkään."

...Teidän touhu on kuin hakata pyörätuolissa olevan jalkoja. En voi ymmärtää että mikä ihmeen idea tossa voi olla. En mä oikein niinku tunne mitään, mutta kyllähän se nyt periaatesyistä ärsyttää. Sitten jos jalkoihin tulee just vammoja eikä ne toivu, niin siitä voi tulla vaikeuksia. Sehän just joillain pyörätuolissa olevilla on ongelma, ei se kipu.

Mutta kun... te jotenkin tunnutte iskevän VAIN jalkoihin, niin sitä mä ihmettelen. Miten toi teidän logiikka nyt on? Koska joku on invaliidi, niin SIKSI nimenomaan niitä jalkoja hakkaatte? Joku visio vissiin siinä että jos niitä jalkoja hakkaisi, niin se ihminen lähtisi siitä kävelemään, muttei se invaliidi siitä todellakaan lähde. Outo juttu.

Joko ne feikkas (miksi näyttelisi?) tai ne muutamat kassatyypit oli ihan p*skana. Sitä just ihmettelin että mitä ne nyt siihen hajoo. Missä on se ongelma? Te vainoatte minua ja te itse siihen hajoatte. Runollista, mutten ymmärrä miksi te olitte sellaisia. Mulla on ollut se teoria just tuon jalkojen hakkaamisen tapainen eli te nyt sitten kiusasitte jo aiemmin muo jollain tavallan jota en edes tajunnut. Aika hissukseenhan mä aloin siihen enemmän kiinnittää huomiota. Siinä vaiheessa sitä oli jo kaikkialla. Aika pian myös siellä alkoi olla niillä hermoromahduksia. Ne oli vihaisia etten osta heiltä mitään ja kassarouva on menettää tajuntansa vain sen takia että seison siinä tiskin edessä.

Mä olen tulkinnut tän näin että te jo sen lähes 10 vuotta yrititte "tappaa" minua. En mä muuta keksi. Just kuten se KELA:n tyyppi Lahdessa (kerroin 2023-07-06 19:16:29 orimattilan-postikuljetukset -ketjuun), niin se eka itse pilkkaa ja se paniikki iskee siinä vaiheessa, kun tajuaakin olleensa väärässä. En mä siis siinä mitään tehnyt, en aiemmin enkä siinä hetkellä kun se sai sen p*-halvauksensa. Se VAIN tajusi olleensa väärässä, hätääntyi ja alkoi heti uhkailla muo vartijalla! Ihan seko.

Ja nyt on tää sama ollut täällä Orimattilassa. Eli siinä vaiheessa, kun nää vartijat alkoi käydä mun päälle... niin te olitte jo tajunneet olevanne väärässä. Eikö? Siellä syksyllä 2019 Supermarketin rouveliini mulla ilmeisestikin tarkoitti sanansa "Siperia opettaa". Se oli syksy 2019. Kaikenlaista joo sattui sen jälkeen, mutta tuli se koronakin ja loppujen lopuksi (ihme kyllä?) vasta tammikuussa 2022 KKV-riitojen keskellä alan ihmetellä että onpa muuten h*lkkaristi mulla ongelmia jotenkin.

Sitten aloin tehdä niitä valituksia.

Teillä siis meni hermo muhun,koska ja miksi? No, syksyllä 2019 mut ilmeisesti päätettiin nistiä, muttei moista koskaan tapahtunut ja rehellisesti en edes muista huomanneeni mitään. Keväällä 2020 oli hässäkkää, mutta ne vielä sivuutin. Palasin niihin vasta myöhemmin etsiessäni perimmäistä syytä ongelmilleni.

Tosissaan... syksyllä 2021 kaupat alkoi ilmiselvästi vainota minua, niin että ihan huomasin sen selkeästi. Mulla ei ole hirveästi mitään dataa edes otettu ylös ennen sitä, joten en osaa sanoa oliko siellä paljon ennen tuota. Keväällä 2022 aloin tehdä valituksia kaupoille, kun tajusin että nää nyt ihan tarkoituksella vainoo minua. Mä nyt siis jotenkin tulkitsen sen toukokuun 2022 sirkusshown Supermarketissa olleen sellainen käänteentekevä kohta teille (ei mulle). Tein aina vaan virallisempia ja laajempia valituksia ja sitten te sekositte. Joku nappi naksahti?

Jatkoin silti valitusten tekemistä, vaino loppunut, mutta kassat alkoi saada sydänkohtauksia. Syksyä kohti homma oli jo mennyt ihan psykoottiseksi kaikkialla eli ette te kyllä mitenkään hyvin voinut. Marraskuussa 2022 teinit alkoi käydä aggressiiviseksi. Siellä oli silti vastaavaa muuallakin, mm. Lahdessa eli en tiedä oliko mulla just siinä kohtaa vain huonoa tuuria. Ei se vartija silti asiaan puuttunut. Outoa sinänsä. Hmmm? Eikö se nyt tajua vain vaan välitä siitä että teinilauma kiusasi minua siellä kaupassa? Noin muutoin joku vartijanhyypiö jopa seuraili mua siellä kaupassa, joten miksei nyt voinut siellä olla? Ainahan muo seurailtiin siellä. Se vanha haudanpartaalla oleva mummeli ainakin tuli aina maanisesti perässäni varsinkin taco- ja kahvihyllyille. Useamman kuin kerran se on kiilusilmineen siellä perässäni. Voin vain kuvitella! S-marketissa siis.

No, mutta ne niinku sekos täysin. Ne on kuin se KELA:n asiakasta pilkkaava rouveliini. Mikä lie ongelma hänelläkin elämässään, kun ei osaa käyttäytyä. Ei minkäänlaisia vähimmäisiäkään käytöstapoja! Siinä tulee joo vartijaa ikävä silloin :D Mutta mitäpä ne tekisi? MITÄ? Mummeli mietipä sitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      4390
    2. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      26
      2670
    3. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      106
      2275
    4. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      34
      1900
    5. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      184
      1656
    6. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      29
      1592
    7. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      111
      1313
    8. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      1256
    9. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      39
      1212
    10. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      138
      1204
    Aihe