Mitä saan vastineeksi pilluni nuolemisesta?
Vastaukset 13
- Anonyymi
En tiedä paljonko haluat? En maksa ihan tajuttomia summia
- Anonyymi
Ehkä se 5€ olis ihan riittävä!!
Orgasmin
Mitä haluaisit?
- Anonyymi
Maksan kyllä 500 jos saan panna myös.
- Anonyymi
Hyvän mielen itsellesi😜
- Anonyymi
Tulehdus ja nuolija saa tulehduksen suuhun ja nieluun! Ehkä saat myöhemmin jotain solumuutoksia jotka aiheuttaa esim kohdunkaulansylpää! Loppupeleissä itse olet maksunpuolella.
- Anonyymi
Sunhan se kuuluu maksaa jos sun pillua nuollaan!
20 € heti
- Anonyymi
Pääset köysiin ja viiden kimppakivaksi.
- Anonyymi
Kovan munan anukseen
- Anonyymi
Saat kalun syvälle suuhusi imettäväksesi ja siemenet nieltäväksesi.
- Anonyymi
Mun koneen mainokset lupaa ainakin merkonomin tutkinnon, talvirenkaat, jotain itä-saksalaisia vaatteita. Valitse niistä ja pidä hauskaa.
Ketjusta on poistettu 51 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t69910Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227813Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️67748- 49654
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien59558Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh26533- 46507
Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞25497Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä29489- 35489