noniin noniin

Anonyymi

tänään aamu TV"hiilipäästöille olisi saatava selkeä hinnoittelu", sitähän einstein on koko kesän s-24 tuputtanut, jopahan meni ytimiin, eikä siinä kaikki, turpeelle myös hiilen-jälki-lasku, no kaikille jotka siitä on rahansa saaneet, siin on mukana olleet,,

27

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ,, niiiih ja mullit ja puulämmitys,,, siinäpäne maaseudun suurimmata saastemaksajat ,meinas aivan ,,unohtua,,

      niih ja einsteiniile korvausta, kun eiole saastuttanut, päinvastoin, siis käänteinen korvauslasku kuin saastuttajille, 40 v ajalta saastuttamisen jättämisestä,,

      em voep olla liian korkiaa matematiikkaa "kärsille?

      • Anonyymi

        nniin se oli einsteinillekkin turvetuottaja gryndäreitten miljoonien rosvous Vapo ´a!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nniin se oli einsteinillekkin turvetuottaja gryndäreitten miljoonien rosvous Vapo ´a!

        edl, tarkennus; Valtion Vapoa, siis minun veronmaksajain rahoista!

        "ikäni mä muista sen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        edl, tarkennus; Valtion Vapoa, siis minun veronmaksajain rahoista!

        "ikäni mä muista sen!

        otetaanpa ne rahat takaisin "saastemaksulla,,

        hihi,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        otetaanpa ne rahat takaisin "saastemaksulla,,

        hihi,,

        ,,,jostainhan ne rahat on löydyttävä ja "vanhakansa sanoo "se maksaa joka tilaa", ilmaston- saastuttajat oli,on poikasia ja herroja", oli neliveto maastureita ja viimmestä huutoo Merrssuja, 1/2 kuormilla aumaan turve-kärryt kippasivat ja täydet veloittivat,, "minun rahoistani,,,, "minun. Isällänihän ei ollu turveurakoitsijaille maksaa, ne rahat meni tulevia poikas-"urakoitsijoita 4-vuotta puollustaissa"ryssiä vastaan,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ,,,jostainhan ne rahat on löydyttävä ja "vanhakansa sanoo "se maksaa joka tilaa", ilmaston- saastuttajat oli,on poikasia ja herroja", oli neliveto maastureita ja viimmestä huutoo Merrssuja, 1/2 kuormilla aumaan turve-kärryt kippasivat ja täydet veloittivat,, "minun rahoistani,,,, "minun. Isällänihän ei ollu turveurakoitsijaille maksaa, ne rahat meni tulevia poikas-"urakoitsijoita 4-vuotta puollustaissa"ryssiä vastaan,,

        "räkytykset on vapaat,,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "räkytykset on vapaat,,,

        ja prebaird-kortilla kotiani soittelut, vastaan ,, 7,62, la.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja prebaird-kortilla kotiani soittelut, vastaan ,, 7,62, la.

        ,, sillä eläkkeeni saan linnaan´kin!, vaan teille ei tuu hautaankaan,,

        huomioksi vaan,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ,, sillä eläkkeeni saan linnaan´kin!, vaan teille ei tuu hautaankaan,,

        huomioksi vaan,,

        # siihen vyön korkeudelle", niin opin sain ja jämät,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        # siihen vyön korkeudelle", niin opin sain ja jämät,,

        ,, sentäs 190 vuotta verovuosia "jämälläni maksanut, mut en 60 vierasta av-liitossani nainnut, kuin parhaat grynnärit on,,

        temmotta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ,, sentäs 190 vuotta verovuosia "jämälläni maksanut, mut en 60 vierasta av-liitossani nainnut, kuin parhaat grynnärit on,,

        temmotta

        tosin; Raamattu sanoo; "Kirottu se joka puuteista ei auta"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tosin; Raamattu sanoo; "Kirottu se joka puuteista ei auta"

        ,, mut jos syytön olet, mene Kirkkoon ja ota Öylätti ja Wiini..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ,, mut jos syytön olet, mene Kirkkoon ja ota Öylätti ja Wiini..

        ,, uskoisin, että kaikki kmäen grrynnärit siihen on oikeutettu, niin kiire heillä oli aumalle kippaamaan,,siin ei jouda "vieraisiin turpeisiin,,

        kevyet kuormat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nniin se oli einsteinillekkin turvetuottaja gryndäreitten miljoonien rosvous Vapo ´a!

        siinä meni jonkin-aikaa, mutta sitten minulle vihjattiin, et käyppä katsomassa sitä piispan touhua, menin ja puoli-päivää siellä kuseksin ja alakopa se kirkastua, kyselin miss työvastaava mahtaa olla joku vastasi, et "paikallisessa,,


    • Anonyymi

      Kärsämäestä löytyy jarrutustehostukset!

      • Anonyymi

        totta, kun tulin kmäkeen töihin, niin en pystynyt kekittymään töihini, kun piti millon mihinkin antamaan sielustani lausuntoa, sekai olisi Jumalan arsinoinnin pietiä,. mut ei kärsässä jumalan lausuntoa ooteta, se halutaan muotoutua kärsän sablyynalla,, ja se siitä minullekkin tuli, tais siis Sigriinin sablyynaalla ja tulos oli Ojalehtosen suulla; sinua ei arvosteta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        totta, kun tulin kmäkeen töihin, niin en pystynyt kekittymään töihini, kun piti millon mihinkin antamaan sielustani lausuntoa, sekai olisi Jumalan arsinoinnin pietiä,. mut ei kärsässä jumalan lausuntoa ooteta, se halutaan muotoutua kärsän sablyynalla,, ja se siitä minullekkin tuli, tais siis Sigriinin sablyynaalla ja tulos oli Ojalehtosen suulla; sinua ei arvosteta!

        alakaapi olemaan lähellä, etten "röhkinää kärsä karsinasta enää kuuntele , olen kärssää lobsauttanut ohtaan ennenkin,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        alakaapi olemaan lähellä, etten "röhkinää kärsä karsinasta enää kuuntele , olen kärssää lobsauttanut ohtaan ennenkin,,

        em koskee myös kahta selekistä,,
        hihitykset on kuultu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        em koskee myös kahta selekistä,,
        hihitykset on kuultu

        ,, myös lähi-naapurini,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ,, myös lähi-naapurini,,

        siis samassa pihassa asuvat,,jotka ei maksa osuuttani asumastaan talosta,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis samassa pihassa asuvat,,jotka ei maksa osuuttani asumastaan talosta,,

        siis meinaan et lähetään kerta humauksella tuomiolle,,


      • Anonyymi

        ostin eile Pirkka munia, kaikki seiso..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ostin eile Pirkka munia, kaikki seiso..

        kuten kärsä-muna kts minua pahalla pietun rollaamisen tuloksena, sok voin minäkin kiuruveen tokmannilla vihjata riippuien mistä roikkuu, sitten <ajan pyhännälle sielloo uudet k- kaupan omistajat,, sanonko niille ett pietun munat on vanhat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuten kärsä-muna kts minua pahalla pietun rollaamisen tuloksena, sok voin minäkin kiuruveen tokmannilla vihjata riippuien mistä roikkuu, sitten <ajan pyhännälle sielloo uudet k- kaupan omistajat,, sanonko niille ett pietun munat on vanhat

        päätellen siittä ettei--jäläkeläisiä ei ole alulle saannut paitsi yksi, hyvä hän, anteeksi että mainitsin. syy on kieliopin johdannaisessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuten kärsä-muna kts minua pahalla pietun rollaamisen tuloksena, sok voin minäkin kiuruveen tokmannilla vihjata riippuien mistä roikkuu, sitten <ajan pyhännälle sielloo uudet k- kaupan omistajat,, sanonko niille ett pietun munat on vanhat

        eikä tartte käräjöija, tulen vesi-ämpäri kanssa johon munat upotetaan jos ne ei seiso ne ei ole tuoreita,,
        haluaako kärsän pahasilmä virkistää katsettaan neikäläiseen,,?, niin ja pietu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikä tartte käräjöija, tulen vesi-ämpäri kanssa johon munat upotetaan jos ne ei seiso ne ei ole tuoreita,,
        haluaako kärsän pahasilmä virkistää katsettaan neikäläiseen,,?, niin ja pietu?

        "Pietusta puheen ollen olemme työsidonaisia ollet vsta -74,nyt viime vuosina HÄN on tullut meikäläisen Hoseen kuin # euroopan omistaja ja tuonnut mauassaan "kavereita, he on istuneet parhaimmille plyyshi sovalleni vetäneet suursillin sikareitaan leuka pystyss savua puhallellen ja merkitsevästi "silmää iskien kysynee t; "miten meneeeee, he he he,siitä net vihjanneet kun meneväsä Ouluun antaviin,,


    • Anonyymi

      ,, ja tänä-aamuna aamu-utisissda; tulossa "katatsrofaarallinen ilmaston keskilämpötilan nousu 2,7 asteella, tietää äärimmäisen kuumaa ilmastoa, myrskyjä, sateita,ukkosta salamointia,sähkökatkoja, tulipaloja, konkursseja ynm,
      esm. nälänhätää..kun elintarvikkeet loppuu,,myös roskisdyykkareilta,,

      petäjäistä pöytään, jälleen metsää tarvitaan, tosin "pettua ei annetaa muille kuin kenellä metsää on,,vo- kärsäthän ei tykkää metsästä?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      435
      3151
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      109
      2569
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      381
      2477
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2065
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1887
    6. 172
      1309
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1297
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1121
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      980
    Aihe