Hei,
Suomessa on nyt ihan uusi ilmiö meneillään elikkäs moni 40-70 vuotias kyselee nyt lääkekannabista nuoremmilta.
Moni suunnittelee nyt kasvattavansa tai hankkivansa sitä jollekkin tärkeälle omaiselleen, joka kärsii kivuista.
Ilmeisesti Suomessa on taas vaikeutettu laillisia asioita ja yritetän saada näin lisää rikollisuutta aikaan, sillä moni lääkäri menetti kai reseptin kirjoitus oikeudet lääkekannabikseen ja kipu potilaat menettivät ehkä ainoan keinonsa elää lähes normaalia arkea sairauksiensa kanssa.
Minä en osaa yhtään neuvoa näitä ihmisiä, mistä Kannabista lääkekäyttöön nyt sitten saa ja miten he voivat kotonaan kasvattaa sitä lähiomaisilleen, osaisiko joku neuvoa ?
Onko tässä ongelmassa mitään laillista keinoa, voiko niitä siemeniä tilata netistä vieläkään omaan käyttöön tai voiko niitä hakea esimerkiksi Tallinnasta ?
Ovatko kaikki keinot tällä hetkellä suoraan rikollisuutta ?
Mistä lääkekannabista jatkossa ?
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
MInä luulen ettei aloittajaa kiinnosta pätkääkään omaiset vaan kyselee asioita saadakseen itse päänsä sekaisin. Miksi turvautua rikokseen? Huumet on aina tuhoavia ja myrkyllisiä. Ne vievät elämänilon ja tylsistyttävät. Älä aloittaja edes suunnittele sitä mistä kirjoitit. Käräjät kutsuvat jos kiinni jäät
- Anonyymi
Laillisesti on suomessa melkein mahdotonta saada kannabista. Reseptejä perutaan jopa ms potilailta. Kasvattaminen on aina rikos. Kovemmin rangaistava kuin rikollisilta ostaminen.
Siemeniä saa laillisesti ainakin parista ns. kivijalkamyymälästä. Kasvatustarvikkeita kaninkolo nimisestä liikkeestä. Sitten vaan onnea matkaan ettet jää kiinni. Älä ainakaan laita niin paljoa kasvamaan että se ylittää omaan käyttöön määrät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446