Sanna Marin sanoi haluavansa ravistelella pääministeri- instituutiota

Minäkin haluan. Marinin syytä erota, koska loukkaa syvästi ikääntyneempiä Suomen kansalaisia.

? Pääministeriltä odotetaan jotain muuta kuin mihin Sanna Marinin kompetenssi yltää.
Se on juuri sitä, kun on nuori, kokematon ja lapsellinenkin ja substanssiosaaminen puuttuu. Huono ja vaarallinen yhtälö, kun kyseessä on Suomen valtion, hyvinvoinnin ja turvallisuuden johtaminen.

Kaikki kutina ei lähde raapimalla. -BB Nurminen.

4

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Minä myös haluan hän eroaa virasta. Ensin hakee ääniä,ilmanen mainos tulevalle vaalikaudelle vanhoilta: Yö-kylässä ohjelmassa. Tietää nuoret ei katso,joten möläytää F.B. vitsinsä.Kohtena vanhat imiset ja nuoret aikuiset innossaan nuorekas politikko.Häntä äänestän seuraavalle kaudelle.Pekää äänten kalastelua. Puhuu paljon asian vierestä,mutta ei koskaan mitän asiaa!

• Anonyymi

Pääministerin on oltava esikuva ja uskottava myös vapaa-ajallaan julkisuudessa. Kommentit leviävät pitkin maailmaa. Suomi ei tarvitse henkisesti keskenkasvuista pääministeriä joka näyttää keskisormea vanhemmalle väestölle. Marin on meille häpeäksi.

• Anonyymi

Suomi tarvitsee juuri Marinin kaltaisen pääministerin. Sehän näkyy täällä urpelomiesten jatkuvassa nälvinnässä.

Kun mies on heikko niin jälki on tällaista.

Laoselliset lippalakkimiehet tuntevat häviön. Se näkyy juuri näin.

Marin on liian vahva liian älykäs liian kyvykäs. Miehelle jää vain haukkuminen, joka on tietenkin pikkupiskien räksytystä.

Marinille ie vaan voi mitään.

Upeaa katsottavaa tämä on näin naisena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Raimo laamanen

Onko Raimo siirtynyt yläkerran orkesteriin ? Jos on niin jaksamista Seijalle.
      Puolanka
      23
      3143
    2. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      196
      2844
    3. Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa

Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      1831
    4. Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista

Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah
      Maailman menoa
      258
      1494
    5. Aloitko pelätä siis

Että otan suhun oikeasti yhteyttä
      Ikävä
      110
      1273
    6. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      45
      1155
    7. Olet ollut aika törkeä minua kohtaan

Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta
      Ikävä
      46
      1037
    8. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      149
      985
    9. Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin

maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises
      Ikävä
      32
      934
    10. Voi ei kuvitteletkohan sä

Nyt etten ookaan susta kiinnostunut 😿😿 ethän ajattele niin 🥺
      Ikävä
      43
      824
    Aihe