Vieläkö Taha Islam on hengissä?

Anonyymi

vai vaihtoiko keinutuolijihadinsa oikeaan, lähti Syyriaan eikä takaisin tullu?

19

1193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Valtaajalla on monet aseet, koskas nämä riisutaan ja esitellään päivänvalossa

• Anonyymi

Mitä höpäjät? Onko Tahaa näkynyt vai ei?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä höpäjät? Onko Tahaa näkynyt vai ei?

Mitäs näet, kun valtaus on kaikenkattavaa ja monilla nimikeillä rajamme ylittävät kuniakkaasti

• Anonyymi

- >> Mun kotini taivaassa ihana on

Siitä kuuntelemaan
      Mun kotini taivaassa ihana on ja sinne mun mieleni palaa.
      Kun maanpäällä elo niin rauhaton on, niin taivaaseen mieleni halaa.

• Anonyymi

Saksalaislehti kutsuu Ruotsia Euroopan vaarallisimmaksi maaksi: "Muuttunut todelliseksi painajaiseksi"
        Ruotsissa keskustelu kääntyi muuttuneisiin mielikuviin.

TÄMÄ ON NYT SITÄ TUOTUA IHANUUTTA SEKAAMME

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saksalaislehti kutsuu Ruotsia Euroopan vaarallisimmaksi maaksi: "Muuttunut todelliseksi painajaiseksi"
        Ruotsissa keskustelu kääntyi muuttuneisiin mielikuviin.

TÄMÄ ON NYT SITÄ TUOTUA IHANUUTTA SEKAAMME

Ja ilmaisuus elämä, pitävät tätä oikeutenaan allun kumartajat
        - tämähän kuvaa juuri sitä mistä on kirjoitettu näitten oikeutena

SITTEN KUN JATKAMME NÄILLÄ ON OIKEUS MEITÄ HALLITA ....

• Anonyymi

Raatteentie - Korsuorkesteri

Sanoitukset
      Suomeen tuli Raatteentietä kutsumaton sakki,
      Ilman viisumia päässään outo piippalakki.
      Pakkasessa umpihankeen loppui ponnistukset,
      Kotiin oli unohtunut lapaset ja sukset.

• Anonyymi

TALI-IHANTALA TAISTELUT

Uskomatonta , isäni seisoo kuuntelemassa selostusta taistelupaikoista kohdassa 5.36 kuvan oikeassa laidassa. Tiesin , että hän on käynyt tälläisellä reissulla katselemassa taistelupaikkoja joissa on ollut nuorukaisena . Olipa sykähdyttävä hetki huomata jo edesmennyt isäni tällä filmillä .

• Anonyymi

-- >Tali-Ihantala

Keskitetyt iskun repivät hyökkääjät pilven reunalle

• Anonyymi

Huh, mitä "vastauksia". No, ei ihme, että keskustelu on kuollut.

• Anonyymi

Hyviä ketjuja poistattavat missä oli kerrotu asiat NIINKUIN NE ON
        - eikä rumaasanaa sanottu niinkuin se on

• Anonyymi

Yhteenaikaan huusivat jot kaikki moite otetaan talteen, elikkä sillä pelotelivat
      - onkos nytkin näillä kaikki muistis vaikos misäs lie paikas

• Anonyymi

Koulutusjärestelmän ovat nyt ainakin saaneet sekasin ja suomen lapsien tulevaisuus

VOI TAIVAS

• Anonyymi

Kysynkin vain että miksi 600-luku annetaan vyöryä sekaamme tapoineen
      - ja ne tavat siloin olivat näillä mitäs raakinmaisesta päästäh, mut sehän on näiten ihannetta, näin vääristymää sit vetävät muassaan lapi iankaikisuuven

• Anonyymi

Muslimi miehet väittävät ”kannattavansa tasa-arvoa” ja usein jopa katsovat ”tasa-arvon toteutuneen jo ihan tarpeeksi hyvin” yhteiskunnassa.

Muslimimiesten henkilökohtaiset asenteet ja niiden ohjaama toiminta ja kielenkäyttö ovat kuitenkin räikeästi ristiriidassa heidän koreilevien ja kaunistellujen puheidensa kanssa ”jo toteutuneesta tasa-arvosta” ja ”tasa-arvon ehdottomasta kannattamisesta”.

Ei riitä, että laissa ja säännöksissä kielletään syrjintä sukupuolen perusteella ja taataan tasa-arvo, vaan näin pitäisi tapahtua myös käytännössä. Muslimiyhteisöjen eriarvoistavien asenteiden on muututtava, vasta silloin voidaan puhua tasa-arvon todellisesta toteutumisesta.

• Anonyymi

Mitäs suurta teitin touhuissa oikein on, kertokaas se selvin ja yksinkertaisuuksin selväsanaisesti ja mikäs teitin kuniassa pitää,
      - mitäs peliä te oikein vehestätte kaiken aikaa

• Anonyymi
    • Anonyymi

Voi kun sais suolesa käänetyy nurinpäin, kun noiten moninaista tempuilua valloituksisa kahteloipi, saattaapi luonon moninaisuudetkin jäähä toiseksi mihin pystyvät keksimisille valoituksisaan muuntautumaan

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe