Entisistä kansanedustajista tuli kansaelättejä. Näistä noloin on kyllä

Anonyymi

sininen Soini. Sama tyyppi, joka lupaili ääestäjilleen valituksissi tulleessaan aikanaan lopettavansa poliittiset virkanimitykset, puoluetuet ja väärinkäytökset. Sama tyyppi on nyt köyhien veronmaksajien elättinä.

14

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo,kyllä suomi on jännä maa.Kansa on tyytymätön satoihin asiohin ja täysin syystä raivoissaan.Ja vaaliiltana klo. 8.00 TV. Ruutuihin pamahtaa lukemat kok.20% , sdp. 19%. Kesk.18%. Pers. 17 .% vihr. 15% jne. Taas kaikki OK.

    • Anonyymi

      Soini pyrkii nyt KD palleille. Saa nähdä pääseekö pesälle asti. Luulisi, että noin matelevalle henkilölle joku paikka löytyisi, eteti tarvitse veronmaksajien piikkin elellä. Itse asiassa hän on kirjailija ja kirjoittanut jo kaksi "minä, minä" kirjaa. Sen perusteella entisen kansanedustajan elatusapu pitäisi perua, Vai onko niin, että kirjailijoita ei katsota työntekijöiksi ja itsensä työllistjiksi?

      • Anonyymi

        Soinia pyydettiin puhujaksi KD:n johtajiston tilaisuuteen. Minä en pitäisi tuota pyrkimisenä KD:n palleille.


    • Anonyymi

      Kaikki poliitikot, joka ainoa, ovat periaatteessa kansan elättejä. Joskin osa on niin varakkaita muutenkin, etteivät tukea tarvitsisi.

    • Anonyymi

      Soini on aito perussuomalainen.

      Nykypersut ovat laitaoikeistolaisia.

    • Anonyymi

      Kaikkein noloin entinen kansaedustaja, nykyinen kansanelätti on Kokoomuksen Suvi Lindén.

      • Anonyymi

        Tanja karpela on kaikista suurin pelle. Nyt keräilee liitooravan paskaa ja on paskasta saanut yli 10000 entministeri nykyinen paskankerääjä salli mun nauraa. Ja monesta paikasta hakee avustuksia. En ymmärrä mistä keksii kaikki paikat mistä kerjätä rahaa


    • Anonyymi

      Soini on eniten myynyt tai ainakin yrittänyt myydä ns. "poliittista persettään". Sitähän hän nimenomaan kielsi tekevänsä. "Myymättä persettä". Soini myy persensä vaikka vihervasemmiston vasemmille siivelle tai oikeiston siiven äärioikeistoimalle kokoomus siivelle, jos nee vain lupaa kehua kuinka hyvä "Minä, minä Soini olin." ja kelpuuttavat listoilleen. Soinin moraali on rajoja tuntematon.

    • Anonyymi

      Minusta kaikki entiset kansanedustajat ,jotka nauttivat sopeutumisrahhaa ovat korruption edustajia suomen eduskunnan mallin mukaisesti - eli suomen eduskuntalaitos on korrupption koti pesäpaikka joka tulee lopettaa.

    • Anonyymi

      Soinin PS:lla tuo oli kyllä tavoite, mutta arvatkaapa vaan, suostuuko yksikään muu eduskuntapuolue noihin...

    • Anonyymi

      Kuka nyt soinia haluaa palkata. Kaikkien aikojen surkein ministeri. Vieläkin ihmettelen soinin käytöstä. Eräässäkin haastattelussa soini ihmetteli miksi ei häntä ole kutsuttu haastatteluun kaupungin johtsjan paikalle. Jo oli tyhmä haastattelu. Jo sanoo järkikin että soini joutaa romukoppaan

    • Anonyymi

      VOI KAUHEETA, SIINÄ SE ON NYT SITTEN ISOJYTKY KANSALAISILLE ELÄTETTÄVÄNÄ.

      • Anonyymi

        ULKONINISTERI, ULKOMINISTERIHÄN SE OLI JA TOI MUINAMIEHINÄ VIELÄ LISÄKSI 35000 PAKOLAISTA ELÄTETTÄVÄKSI. SANOIPA VIELÄ IHMISIÄ ON AUTETTAVA.
        NO EI OLE KYLLÄ MIKÄÄN IHME JOS VÄHÄN PIEKSÄSIVÄTKIN. KUTEN TYNKYNEN KEHUI SAANEENSA VÄHÄN TURPAANSA. Sieltähän ne tulee paskapuheet.


    • Anonyymi

      Soini on kaikista aikojen suurin valehtilija eduskunnassa. Ja vielä uskovainen. Mutta mihin uskoo. Ehkä ahneuteen. Sipilä oli toinen valehtelija.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2711
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1165
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      94
      1151
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1094
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1021
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      943
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      42
      845
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      38
      817
    Aihe