Marinin hallituksen työnhakumalli eli ”aktiivimalli kakkonen” yllätti Työttömien keskusjärjestön toiminnanjohtajan, joka latoi siitä heti suorat sanat julkisuuteen. Näin hän ajattelee mallista nyt. Hallituksen puheet kevennyksistä eivät ole tuulesta temmattuja, mutta mallissa on yhä myös ”ikuinen karenssi” ja muita merkittäviä ongelmia.
-työttömilläkin oikein järjestöjohtaja joka valvoo ettei menisi työtön töihin..
Marinin hallituksen pohjoismaisen työnhaun mallin on määrä tulla voimaan toukokuussa 2022. Työttömien keskusjärjestö näkee siinä useita samoja ongelmia kuin Sipilän hallituksen ”aktiivimalli kakkosessa”.
Työttömien keskusjärjestö arvostelee kovin sanoin pääministeri Sanna Marinin (sd) hallituksen uutta työnhaun mallia. Toiminnanjohtaja Jukka Haapakoski.
Marinin hallituksen aktiivimalli 2 yllätti työttömien järjestöjohtajan
3
53
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, varmaan luuli että sosialistihallitus ei saa aikan tuonkaan vertaa.
- Anonyymi
´Mikä kumman flafka se tuokin, painuisivat töihin, kun työvoima pulaa.
Kaikkea niitä onkin. - Anonyymi
Voiko turhempaa olla kuin työttmien yhdistys.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622967
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742209
- 962046
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361843- 121636
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301460