Miksi persut ovat vejnäjämielisiä?

Suurin syy on tyhmyys. "Tyhmä kuin persu." sanoo suomalainen sananlasku.
Timo Soini tarvitsi itselleen ja populistipuolueelleen sopivan vihollisen ja kun muita hän ei keksinyt, niin Euroopan Unioni kalpasi ihan hyvin.
Tosin heti ministeriksi päästyään sanoi: "EU:ssa on paljon hyvää.", sitä ennen, "Missä EU siellä ongelma"
Timo Soini sai osan ihmisistä vihaaman EU:ta, vaikka itse ei ollut sitä miltä mitä hän näille vähäjärkisille julisti. On aivan selvää, kun vihaa EU:ta ja on vähäjärkinen ja vallia kunnollista koulutusta ja kun ei ota selvää tosiasioista, niin löytyy ystävä EU:n vihollisista, Venäjästä.
Yksi monista keinoista millä Timo Soini levitti ja oikein lietsoi vihaa Euroopan Unionia olivat osatotuudet ja suoranaiset valeet.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Venäjän kanssa ei kannata haastaa riitaa. Boikotti haittaa suomalaisia vientituotteita.

    • Anonyymi

      Kannattaako sinun Osmium tyhmyydestä? Tunnut kuuluvan kohtalaisen loivaan porukkaan noiden toistojesi kanssa. Mutta kaikin mokomin, tee toki itsestäsi entistä suurempi pelle, lähes yhtä suuri pelle, kuin tuo reppana, itseään persuna kauppaava matalaotsa, joka hyökkäilee palstalla sekoilemassa. Varsinainen räksyttäjä.

    • Anonyymi

      Ei ketään tyhmäksi tee se, että kusipää haukkuu tyhmäksi. Tää lusmium mikänyt oli on kusipää ja sillä se on kuitattu. Persut ovat Suomi-mielisiä ja muut ovat kuka mitäkin .

      • "Suomi olisi vapaampi osana Venäjää kuin EU:N jäsenenä."
        Eivät taistolaiskommunistitkaan tällaisia esittäneet, mutta perussuomalaiset esittävät. Miksi?


    • Anonyymi

      Kova on persun pelko muissa puolueissa.
      Onko ne kok vai kepun puoluetoimiston väkeä jotka tänne rustaa jatkuvasti perussuomalaisia halventavia juttuja.
      Saattaa hymy hyytyä, nääs tapaa käydä niin että suuren yleisön myötätunto kääntyy källääjiä vastaan.....

      • En minä persuja halvenna, vaan kirjoitan siitä mitä persut tekevät, puhuvat, mölyävät jne.
        Eikö siitä saa puhua ja kirjoittaa jos ja kun persut saavat oikeudessa rangaistuksia tekemistään rikoksista?
        Pitäisikö minun kehua persuja kirkkojen sakastiin paskantamisesta ja kirkkoviinien ja -hopeiden varastamisesta?


    • Anonyymi

      marine le pen melkein kun meidän marini 🤣

    • Anonyymi

      Tietovuodon mukaan Putin jakaa ruplia Eurooppaa hajottavasta politiikasta populistipuolueille, joten venäjämielisyyden syy lienee ruplat.

    • Anonyymi

      En muuten ota kantaa juttuusi,mutta Soinin osalta olet 100 % .n.oikeassa,luikuri vielä kuppaa veron maksajien rahoja monta vuotta.Top 3.ssa suomen paskimpia poliitikkoja koskaan.Antoi kasvot kieroille poliitikoille.

    • Anonyymi

      Venäjän boikotti purettava suomalaisten osalta muut maat jatkakoon kauppasulkua.

      • Se on hyvä alku päästä osaksi Venäjää. Tyhmyydelläsi ei ole mitään rajaa.


    • Anonyymi

      Osmium 76 osuu aivan naulan kantaan ja uskonpa että suomalaisten suuri enemmis-
      tö on samaa mieltä. <3

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2290
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1771
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      162
      1639
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1392
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1388
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1261
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1119
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1073
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1062
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe