JOO ORPO SANOI KAIKISTA PIDEDÄÄN HUOLTA VARMASTI KUTEN SIPILÄN AIKAAN KAI TULEE MUSTA AUTO JA ISOJA KORSTOJA JA HÄVIÄN MAAN ALLE.??
Helvetti jos ORPO ON SEURAAVA PM
3
206
Vastaukset
- Anonyymi
Suomen köyhät saa painua hiiteen. Näkihän sen tossa kun satanen lisää pieniin työeläkkeisiin. Monet rupesivat heti sanomaan ei missään tapauksessa. Vihreät, rkp, kokoomus ovat ainakin sitä vastaan.
- Anonyymi
Harjanne, Sarkomaa, Atlerkruitsi sanoi että köyhälle ei saa antaa satasta.
- Anonyymi
Orpo näyttää olevan kuin tuuliviiri .
Milloin mitäkin mieltä.
Kova usko näyttää olevan että itse seuraava Pääministeri kun hallitusta taas muodostaa ,kuvitelmissaan .
Ainut vakaa puolue joka oikeasti puolustaa Suomalaisia sekä Suomea teoissaan ,on Perussuomalaiset .
Äänestäjät tarvitsevat puolueen johon voi luottaa ja uskoa tulevaisuuteen .
Ymmärtävät ja osaavat matematiikan sekä rahan käytön vastuullisuuden .
Nythän on tilanne se että Suomalainen ei voi tehdä edes suunnitelmia tulevaisuuteen .
Koska hallitus keikkuu päätöksissään ,sinne ja tänne.
Nykyhallituksella on myös kieroutunut ajatelma veronmaksajien rahoista .
Kun sanotaan että omasta pussista maksoi kulut !Vaikka todellisuudessa veronmaksajien rahoista .
Näin härskiä valehtelua ,ei tule sallia .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374876- 823476
- 302943
- 612905
- 72689
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552260- 371742
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91680- 181671
- 161574