Miehen piiskaaminen

Anonyymi

En ole ennen harrastanut piiskaamista tms, mutta nyt tuli pöhnässä puheeksi miehen kanssa, että hän haluaisi piiska. Olen asiaa pyöritellyt mielessä ja ajatus tuntuu koko ajan paremmalta ja paremmalta. Vinkkejä kaipailisin kuitenkin ja kysymykset ovat varmasti vähän tyhmiä. Kävin jo ostamassa näin alkuun pehmeän hapsupiiskan, aika ”pehmeästi” ajatuksena lähteä kokeilemaan. Etenkin miehiltä vastauksia, kiitos!

Kuinka lujaa kuuluu piiskata? Mistä tiedän onko lujuus sopiva?
Kuinka kauan? Toivotko piiskamisen jälkeen yhdyntää vai jotain muuta? Onko asentotoiveita ? Mitä muuta olisi hyvä huomioida ?

10

1774

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Piiskaajalla kuuluu pillu näkyä, siitä kuuluu lähteä. Ja välillä kuuluu vähän nuolettaa sitä piiskattavalla. Toinen hyvä rekvisiitta on korkeakorkoiset pitkävartiset saappaat. Muut on sitten enemmän mieltymysasioita. Pehmeä piiska sopii kevyesti käytettynä etuosastolle, takapuolelle Sinipiian mattopiiska on ihan hyvä.

• Anonyymi

Ajattelin että hän nuolisi mut ennen piiskaussessiota. Mitä mieltä siitä, että piiskauksen välissä runkkaisi miestä ilman ettei anna hänen laueta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelin että hän nuolisi mut ennen piiskaussessiota. Mitä mieltä siitä, että piiskauksen välissä runkkaisi miestä ilman ettei anna hänen laueta?

Joo, tuo on hyvä! Kiiman pitkittäminen tekee laukeamisesta vielä ihanampaa. Sitten sellainen pari kullin upotusta pilluun ja piiskaa, muutama runkkausliike ja lyhyt suuhoito, sitten taas piiskaa. Tuota kun jatkaa muutaman kierroksen, niin hyvä tulee.

• Anonyymi

Oletko koskaan miettinyt elämäsi tarkoitusta ja sisältöä? Vastaako ne mielestäsi toisiaan? Vai kannattaisiko ehkä pitää taukoa näiden juttujen lukemisesta ja kommentoinnista?

• Anonyymi

Hieman toinen versio.
      Vapauduin köysistä parikymmentä vuotta sitten ja otin ohjat omiin käsiini.
      Itse asiassa vaihto oli mieheni ehdottama ja sopi minullekin.
      Sub vuosistani oli kokemusperäistä hyötyä.

Subina ollessani eräs ehtoni oli, ettei jälkiä saa jäädä mutta komentamisen on oltava todella tuntuvaa. Mieheni valitsi teräksisen paistinlastan jota minäkin olen käyttänyt.
      Alkulämmittelyn jälkeen, samaan kohtaan lätkittynä sillä voi tuottaa tarvittaessa sietämätöntäkin tuskaa ilman muuta jälkimaininkia kuin muutaman tunnin punoitus.

Toimin silloin kun minua huvittaa. Laitan kaulaliekaan. Vuoteen viereen tallottavaksi.
      Kädet kiinni kyynärpäistä selän taakse. Imetän varpaita. Tietenkin olen pessyt jalkani. Ylemmäksi jalkoväliin saakka. Sidon vuoteelle pakettiin. Nuoletan ja tai ratsastan. Jos on tarvis niin laitan pallokapulan suuhun ja pehmitän lisää lastalla.
      Mieheni osoittaa ikääntymisen merkkejä joten tarvittaessa sidon hänen kiveksensä ja siittimen tyven takaamaan kestoseisokin.
      Annan joskus laueta sisääni. Vaihtoehtoisesti pakotan nuolemaan minut valmiiksi. Joskus käytän käsipeliä itseeni ja mieheeni tai sitten irroitan mieheni ranteet ja pakotan hänet hoitelemaan itsensä kun itse naureskelen vieressä tyytyväisenä.
      Joskus vapautan hänet paketista ja annan hyväillä itseäni. Joskus jätän paketin vuoteelle ja menen laittamaan kahvin valumaan ennen paketin purkamista.

• Anonyymi

Minulle tuo olisi liian rajua, en tykkäisi.

• Anonyymi

Kuulostaa ihanalta. Mutta kun kieliopit ei mee jakeluun muuten, tai se on kelvottomasti tehty, niin piiskaa. Piiskata saa niin että muistaa kieliopit, säännöt, kuten: ei saa purra pimppiä, ei ainakaan kovasti, ei imemistä tai imua ei saa olla liikaa tai liian vähän, miten kieltä liikutetaan, mistä ja kuin nopeasti / hitaasti. Ja kaikki tietenkin niin totaalisesti väärin, joten .. Ja kun tähän yhdistää märemmät jutut, niin, yli tai ohi ei saa päästää, kaikki on nieltävä, tästä syystä suu niin auki kuin voi ja tiiviisti ja tiukasti pimppiä vasten ja ehkä paras asento on istua naamalla rennosti koko painolla ja antaa pidätellen pisua kuin imuakin on ja niellä ehtii. Mutta kun pisua kumminkin menee vähänkin yli lattialle, niin ..

• Anonyymi

Meillä pitkä avioliitto on kestänyt siksi, että olemme löytäneet oman tapamme seksissä.
      Vaimo on käynyt vieraissa koko suhteemme ajan. Hän nai vieraitten kanssa minun toiveesta. Se sekä ahdistaa että kiihottaa valtavasti. Koska kuitenkin rakastamme toisiamme, tapahtuu piiskaaminen rakkaudella.
      Minä siis saan remmiä aina kun vaimoa on naitu. Remmi on minun punosvyöni. Se sattuu riittävästi. Normi on 10 lyöntiä ja sen jälkeen halausta suukottelua, joskus vaimo hellästi muistuttaa että pillussaan käy muitakin. Tätä jatkuu 10 sarjaa. Sen jälkeen naimme kiihkeästi. Sen jälkeen on molemmilla pitkään hyvä olo.

• Anonyymi

Vaimoni purkaa paineitaa piiskaamalla minua noin 3 kk välein. Välillä myös minä purkaan paineita mutta huomattavasti suuremmalla väliajalla ehkä noin kerran vuodessa muuten meillä on ihan normaali perhe elämä 3 lapset teini iässä. Kummallakin meillä on työpaikka. vaimoni väitää tienaavan minua enemmän mutta myös tuhlaa omiin turhuuksiin enemmän. Eli minulla on enemmän käyttörahaa. Olemme rakentaneet oman olohuoneen puutalon kellariin. Lapsemme eivät viitsi enää edes tulla sinne. En si syksynä kaksi lastamme muutta opiskelia asuntolaan. Ja nuorin lähtee vaihto oppilaaksi Ahvenanmaalle. Eli olemme myymässä tai oikeasti jo vaihtamassa sitä pienempää rivitalo asuntoon pieneen kaupunkiin.

• Anonyymi

ihanaahan se on kun vaimo antaa piiskaa, meillä on noin 70cm pitkä raippa missä nahkalätkä päässä. tykkään olla sängyllä peppu pystyssä että vaimolla hyvä korkeus antaa kunnolla.
      itse käyttää samaan aikaan masturpaattoria ja voitte kuvitella että kun orkku lähestyy niin lyönnit kovenee ja osuu välillä jalkoväliin ja silloin kyllä pallit vetäytyy sisään

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe