Miten sähköauton lataus aseman toimii
Pystyykö jotenkin hyödyntämään kolmivaisen syöttöjännitteeen.
Autoonhsn menee vaan yksivaiheisena jännitettä koska vaan Kaski jännite nastaa käytössä.
Latausasemna toimintaa
8
57
Vastaukset
- Anonyymi
Latausasemahan on vain pistorasia latausta varten, se mitään itse tee eikä hyödynnä. Varsinainen laturi on aina autossa, ja sen ominaisuuksista riippuu toimiiko se kolmivaihesähköllä vai ei.
Jos sähköautossa on kolmivaihe sähkölläkin toimiva laturi, kannattaa latausasemallekin vetää kolmivaihesähköt. Niin yksinkertaista se on. - Anonyymi
Elikkä mitään lataus asemaa ei tarvii kun vaan nyt Kee vaiheet paikalleen.
Niin auto lataa vai.- Anonyymi
Periaatteesa näin, tosin autossa on tietty "haistelu" piiri joka tutkii millaista sähköä on tarjolla, sille pitää rakentaa sopivan vastauksen antava "huijauskytkentä". Ohjeita kyllä löytyy netistä.
- Anonyymi
Koska tulee seuraava palstan aktivointi tällä aiheella?
- Anonyymi
Älä sitä murehdi, aikuisten asioita joita et ymmärrä kuitenkaan.
- Anonyymi
Latausasemat ovat ryöstäytyneet väärille urille. Tyhmälle kansalle myydään kaiken maailman ledijoulukuusia ja tingeltangelia.
Reilua vain lataamiseen keskittyvää laitetta saa ihan etsimällä etsiä.- Anonyymi
Lataukseen käytettävää laitetta kutsutaan sähköjohdoksi.
Se kaksinapainen on tasavirralle. Kyllä vaihtovirralla voi ladata kolmevaiheisena:
https://en.wikipedia.org/wiki/Type_2_connector
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594683
- 653798
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2113208- 1133061
- 482884
- 232548
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192216Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2471977- 1081872
- 361865