Miten sähköauton lataus aseman toimii
Pystyykö jotenkin hyödyntämään kolmivaisen syöttöjännitteeen.
Autoonhsn menee vaan yksivaiheisena jännitettä koska vaan Kaski jännite nastaa käytössä.
Latausasemna toimintaa
8
112
Vastaukset
- Anonyymi
Latausasemahan on vain pistorasia latausta varten, se mitään itse tee eikä hyödynnä. Varsinainen laturi on aina autossa, ja sen ominaisuuksista riippuu toimiiko se kolmivaihesähköllä vai ei.
Jos sähköautossa on kolmivaihe sähkölläkin toimiva laturi, kannattaa latausasemallekin vetää kolmivaihesähköt. Niin yksinkertaista se on. - Anonyymi
Elikkä mitään lataus asemaa ei tarvii kun vaan nyt Kee vaiheet paikalleen.
Niin auto lataa vai.- Anonyymi
Periaatteesa näin, tosin autossa on tietty "haistelu" piiri joka tutkii millaista sähköä on tarjolla, sille pitää rakentaa sopivan vastauksen antava "huijauskytkentä". Ohjeita kyllä löytyy netistä.
- Anonyymi
Koska tulee seuraava palstan aktivointi tällä aiheella?
- Anonyymi
Älä sitä murehdi, aikuisten asioita joita et ymmärrä kuitenkaan.
- Anonyymi
Latausasemat ovat ryöstäytyneet väärille urille. Tyhmälle kansalle myydään kaiken maailman ledijoulukuusia ja tingeltangelia.
Reilua vain lataamiseen keskittyvää laitetta saa ihan etsimällä etsiä.- Anonyymi
Lataukseen käytettävää laitetta kutsutaan sähköjohdoksi.
Se kaksinapainen on tasavirralle. Kyllä vaihtovirralla voi ladata kolmevaiheisena:
https://en.wikipedia.org/wiki/Type_2_connector
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437