Iiiiik! Ennustus kävi toteen

Anonyymi

Toi iiik siks etten tiedä mitä mun nytten pitäis tehdä ?:) :( ???? kävin ennustaja-naomilla jotain vuos sitten, olin ihan totally surkeena, mun elämäs ei ollu ketään erityistä, ja sillain oli ollu siis tosi pitkään. vaan yks pidempi miessuhde ja siitäki oli jo vuosii. No, Naomi sano sillon että ennenko vuos on kulunu, mulla pörrää miehiä ympärilläni enempi kun kerkiin pois hätistellä. Mua nauratti ja sano että no ainakin hälle nousee niin, etten pysty päättään. Että tulee yks josta en pääse yli enkä ympäri ja hälle kova haastaja. No se on nytten sitte tilanne päällä just noin:) mun siskolla meinaa jo mennä hermo kun jahkaan kun en osaa päättää. Sano mulle että miksen mee siltä näkijältä sitten kysyyn, no meen kyllä jos ei tää nyt ala aukeen mutta haluisin osaa itte päättää. Helppiä jos muilla ollu sama tilanne, miten pystyy päättään niin ettei loukkaa toista ja mistä tietää että valittee just oikein.

27

631

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kukaan ei päätä sun puolesta, eikä niin välinpitämätön voi olla, että ulkoistaa elämänsä hallinnan ja päätöksen teon viihteelle…

      • Anonyymi

        Niin juuri eli uskoo itse kaiken mitä joku näkee ja ulkoistaa sielunsa toisen sanojen mukaan-kadottaa itsensä jos ei ala miettimään vaan miesten kautta saa egoa ja elämäänsä väriä. KYSY Naomilta jos olet hukassa miesten takia-olen itse leikkinyt tulella ja kädet paloi ja hermot aikanaan,,pahimmillaan.


    • Anonyymi

      Pitää vaan kuunnella sydämen ääntä. Mieti kumpi kohtelee sinua paremmin ja tee päätös sen mukaan.

    • Anonyymi

      ELI NAISELLINEN ITSETUNTOSI NOUSI PILVIIN-OKEImutta ylpeys käy lankeemuksen eellä alat valikoida luottaen erinomaisuutesi...ja huvittelet miesparkojen kanssa-minkä kuvan annat lopulta itsestäsi? rauhoitu äläkä anna mies sukupuolen määritellä ns erinomaisuuttasi.SAATAT tulla liikaakin itsetuntosi myötä levottomaksi...

      • Anonyymi

        No tää on kyllä rumasti sanottu. Kateelliselts kuulostat…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tää on kyllä rumasti sanottu. Kateelliselts kuulostat…

        Huomasin ihan saman....hmmmm.... tuosta aloituksesta sain kimmoketta ja varasin myös Naomilta ajan, tai paremminkin varattiin, eli Naomin facebookissa luin hänen ystäväpikkujoulusta, ja ollaan mun ystävättären kanssa menossa nyt Naomia tapaamaan, ihanaa!
        Toivottavasti saisin hyviä uutisia omallekin miesrintamalle, on ollut hiukan kanssa jo pidempään jatkunutta kuivaa kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasin ihan saman....hmmmm.... tuosta aloituksesta sain kimmoketta ja varasin myös Naomilta ajan, tai paremminkin varattiin, eli Naomin facebookissa luin hänen ystäväpikkujoulusta, ja ollaan mun ystävättären kanssa menossa nyt Naomia tapaamaan, ihanaa!
        Toivottavasti saisin hyviä uutisia omallekin miesrintamalle, on ollut hiukan kanssa jo pidempään jatkunutta kuivaa kautta.

        Eikai se näkijä voi sulle miesonnea povata jos ei sellasta ole. Mulla tuommonen "kuivakausi" jatku melkein neljä vuotta. Se on paljon itsestäki kinni, mulla lopahti kiinnostus vaikeen eroprosessin jälkeen pitkäksi aikaa. . Onnkeksi sattui kohdalle sellainen mies joka ei ihan vähästä antanut periksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tää on kyllä rumasti sanottu. Kateelliselts kuulostat…

        Jotkut voi olla kateellisia, jos ei ole ketään. Voin silti kokemuksesta sanoa, että se on tosi vaikea tilanne, kun pitäisi pystyä tekemään päätös kahden välillä, kun kummassakin on tosi paljon hyviä puolia.
        Varsinkin, jos ei ole mitään selkeästi sellaista, minkä voisi kokea isoksi miinukseksi, niin kuin vaikka liiallisen alkoholin käytön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasin ihan saman....hmmmm.... tuosta aloituksesta sain kimmoketta ja varasin myös Naomilta ajan, tai paremminkin varattiin, eli Naomin facebookissa luin hänen ystäväpikkujoulusta, ja ollaan mun ystävättären kanssa menossa nyt Naomia tapaamaan, ihanaa!
        Toivottavasti saisin hyviä uutisia omallekin miesrintamalle, on ollut hiukan kanssa jo pidempään jatkunutta kuivaa kautta.

        Niin luuletko sä et näkijältä voi tilata miehen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin luuletko sä et näkijältä voi tilata miehen?

        Varmaan luulee-elämässä on paljon kivoja asioita,mihin ei miehiä kannata sotkea vakavaan suhteeseen...ne vie vapauden ja alkaa nillittää asioista jossain vaiheessa.ONNI EI tule toisesta ihmisestä-vaan itsetunto haetaan muissa jutuissa-ei miesten kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikai se näkijä voi sulle miesonnea povata jos ei sellasta ole. Mulla tuommonen "kuivakausi" jatku melkein neljä vuotta. Se on paljon itsestäki kinni, mulla lopahti kiinnostus vaikeen eroprosessin jälkeen pitkäksi aikaa. . Onnkeksi sattui kohdalle sellainen mies joka ei ihan vähästä antanut periksi.

        Onhan se 4v aika pitkä aika olla läheisyyttä-mutta kaikki aikanaan,huonon suhteen jälkeen ei edes halua kaksi lahkeista iholleen-t narsistin uhri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut voi olla kateellisia, jos ei ole ketään. Voin silti kokemuksesta sanoa, että se on tosi vaikea tilanne, kun pitäisi pystyä tekemään päätös kahden välillä, kun kummassakin on tosi paljon hyviä puolia.
        Varsinkin, jos ei ole mitään selkeästi sellaista, minkä voisi kokea isoksi miinukseksi, niin kuin vaikka liiallisen alkoholin käytön.

        Hehkutat suotta kateuskorttia edelleenkin-on useita ihmisiä ketkä ei haekaan parisuhteita vaan on muunlaisia tyydyttäviä asioista elämässä. KATEUSKORTTIA turhaa yliarviontia.


    • Anonyymi

      Kyllä on niiiin läpinäkyvää...

      • Anonyymi

        Ai meinaatko että joku vihjailee täällä jonkun liiallisesta alkoholinkäytöstä?


      • Anonyymi

        Mies ei ongelmaas ratkaise-vaan itse.


      • Anonyymi

        Kärsrikö aloittaja traumoista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kärsrikö aloittaja traumoista?

        Aloittaja lienee huonon itsetunnon omaava-koska olettaa että miesasiat aiheuttaa kateutta-pikkutytön haaveita ja oletuksia, fiksut naiset ei anna miesten määrittää onko muka paitsi jostain-höpöhöpö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja lienee huonon itsetunnon omaava-koska olettaa että miesasiat aiheuttaa kateutta-pikkutytön haaveita ja oletuksia, fiksut naiset ei anna miesten määrittää onko muka paitsi jostain-höpöhöpö.

        Miksi sä palaat kerta toisensa jälkeen arvostelemaan muita? Siihen kun on tuommonen tarve kuin sulla, kertoo sun itsetunnon puutteesta ja kateudesta selvästi. Pysy poissa, jollet osaa kun kiusata muita.


    • Anonyymi

      Jos kahdesta vapaasta miehestä pitäisi valita,menisi vaikeaksi. Itse olen kiinnostunut NAaomin tulkinnasta,mutta en tiedä että haluanko oikeasti kuulla....Kateudesta ei ole puhetta ,vaan että kahta miestä on hankala pitää langoissa pidempään,olen sen itse kokenut ja ei hyvä heilu...varsinkin jos miehillä on tunteita ja itse valkkaa kumpi olis parempi...minä taas haluan suhteesta kevyttä,ns tapailusuhdetta koska en vaan kykene sitomaan ja lupaamaan kellekään kun olen vapaasielu, en jaa itseäni kellekään kuin hetkeksi-mulla toimii.

      • Anonyymi

        No kivat sulle mutta kaikki ei ole samanlaisia. Jollain toimii joku ja toisella joku muu.


    • Anonyymi

      Kivat vaan joo,ehkä kun huomannut miten paljon luonnevikaisia miehiä on ei tahdo riippakiveä-tai liimaata itseään elämänvankilaan,,,minun kokemuksin-kivat kivat ja iää on?

    • Anonyymi

      Aloittaja on naivi-olettaa aina että kaikki mielipiteet joista ei pidä,johtuu vain kateudesta. ns mies ei anna aihetta kateuteen,koska niitä riittää ihan jokaiselle ,mutta ongema taisikin aloittajalla olla mieseasia, kaikki ei käy ennustajilla mistä kyselemässä,niitä riittää iolman näkijöitäkin ihan tarpeeksi jokaiselle naiselle.

      • Anonyymi

        korjaan miestä kyselemässä,,miehiä riittää ilman näkijöitäkin ilmaisena.


      • Anonyymi

        Kyynisyydeltä suojelemista, sitä paljolti toivoisi.


    • Anonyymi

      Tosiasia on -maailma toimii ja parsisuhteita kertyy ilman näkijöitäkin-ymmärrän jos elämä potkii asioilla,-kysytään ratkaisuja.MUTTA älkää pahoitelko mieliä,nämä ovat erilaisten ihmisten mielipiteitä. Yksikään selvänäkijä ei ole sataprosenttinen miesasioissa,ei miestä kannata näkijän mukaan ottaa ja odotella,aika tuo jos on tullakseen,mutta epävarmuutta haetaan näkijältä,minäkin voin kysyä suuriin asioihin jos askarruttaa,mutta en mieheen perusta elämääni vaan omaan itseeni ja ympärillä oleviin muihin asioihin. MISE EI OLE maailman juttua,ainakaan mulle,niitä tulee ja menee ja en ole edes parisuhde ihminenkään vaan vapaasielu-joten kyynisyys ja kateus ovat yliedustettua luulemista.

      • Anonyymi

        Okei, että angsti ei nyt kohdistu pelkästään selvänäkijöihin vaan myös miehiin. Selväksi tuli mutta ketä kiinnostaa. Minuu ainakin kiinnostaa niin miehet kuin selvänäkijöillä käynti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, että angsti ei nyt kohdistu pelkästään selvänäkijöihin vaan myös miehiin. Selväksi tuli mutta ketä kiinnostaa. Minuu ainakin kiinnostaa niin miehet kuin selvänäkijöillä käynti.

        Jep :D sama täällä. Koko aihe kiinnostelee, siksi hengaan palstalla toisiaan.

        Mä en välttämättä edes halua tietää kuka näkijä ties. En tartte nimiä. Enkä niitä itse edes jaa. Mut haluan kuulla kokemuksia mitä nähtiin, miten kauan meni kunnes osu kohdalle jne. Se on mielenkiintoista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6510
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2624
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2200
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1876
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1447
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe