Okei eli mun pitäis tehdä kurssilla tehtävä ohjeilla:
""
Tee funktio, joka tarkastaa, ovatko annetut kaksi lukua samoja. Jos ovat, funktio tulostaa konsoliin "Samat", muussa tapauksessa "Eri luvut".
""
Onko ketään joka voisi tässä auttaa sillä minä en saa mitään aikaan... Yrittänyt miettiä ja löytää apua netistä mutta ei mitään. Opettaja ei auttanut koska "pitää oppia itse" Kiitos avusta jos sitä saan :)
Apua javascript functiossa!
Anonyymi
4
358
Vastaukset 4
- Anonyymi
Eikö teillä ole mitään oppimateriaaleja? Melkeen minkä tahansa kielen peruskurssi niin tuollasethan käydään ylensä ihan ekana läpi.
- Anonyymi
function samat(a,b){
if (a===b) {
console.log('Samat');
} else {
console.log('Eri luvut');
}
}
samat(5,15)- Anonyymi
miks teet toisten kotitehtäviä mitä siitä kukaan hyötyy että joku toinen tekee ne valmiiksi? ite tuhlaat aikaas ja toinen ei opi asiaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j771118- 42804
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden234684Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga50545Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.34532- 45528
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️75511- 23478
- 23442
Ihan pikku vinkki
Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin52429