Okei eli mun pitäis tehdä kurssilla tehtävä ohjeilla:
""
Tee funktio, joka tarkastaa, ovatko annetut kaksi lukua samoja. Jos ovat, funktio tulostaa konsoliin "Samat", muussa tapauksessa "Eri luvut".
""
Onko ketään joka voisi tässä auttaa sillä minä en saa mitään aikaan... Yrittänyt miettiä ja löytää apua netistä mutta ei mitään. Opettaja ei auttanut koska "pitää oppia itse" Kiitos avusta jos sitä saan :)
Apua javascript functiossa!
Anonyymi
4
86
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö teillä ole mitään oppimateriaaleja? Melkeen minkä tahansa kielen peruskurssi niin tuollasethan käydään ylensä ihan ekana läpi.
- Anonyymi
function samat(a,b){
if (a===b) {
console.log('Samat');
} else {
console.log('Eri luvut');
}
}
samat(5,15)- Anonyymi
miks teet toisten kotitehtäviä mitä siitä kukaan hyötyy että joku toinen tekee ne valmiiksi? ite tuhlaat aikaas ja toinen ei opi asiaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666154Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583063- 312223
- 131827
- 201808
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191793Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131542- 181529
- 501504
- 91463