Missä vika kun viikkolehden mukaan väkiluku kasvaa, mutta kunnan virkamiehet ja työntekijät irtisanoutuu yksi toisensa jälkeen?
Joukkopako Aurasta
6
1166
Vastaukset
- Anonyymi
Lahkolaisissa.
- Anonyymi
Kunnan ylimmissä viranhaltijoissa. Sivistystoimen alaisuudesta katoaa kaikki järjestelmällisesti, vakituiset irtisanoutuu ja määräaikaiset ei jatka sopimuksiaan. Toivottavasti nyt uuden kunnanjohtajan kanssa saatais viranhaktijalle kurinpalautus ja mm. vapaa-aikatoimeen työntekijöitä, kun vapaa-aikasihteeri siirtyy kunnanjohtajan alaisuuteen... Tää kunta on muuten aika kusess, jos sivistystoimen palvelut pienenee, koska ketään ei saada töihin
- Anonyymi
Sama peli jatkuu,,, ihmiset lähtee vaikka uusi kunnan johtaja.kuinkahan monta paikkaa on taas auki, sosiaali johtajan pestiä ei monikaan hakenut.
- Anonyymi
kunnanjohtaja, sosiaalijohtaja = yhdyssana.
MINKÄLAINEN PAIKKA TOI AURA ON
- Anonyymi
Sellainen juorupaikka, juorutaan niistä mitä tiedetään, jos ei tietoa ole, niin keksitään. Puhetta pitää riittää ja varsinkin sitä keksittyä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774632- 1801927
- 1241620
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161091- 351046
- 78943
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848