Raisiontien varren hylätyt kasvihuoneet

Anonyymi

Onko tietoa mitä suunnitelmia Raisiontien varren kasvihuonealueella juuri ennen Naantalin rajaa? Alue on suoraan sanottuna karmea ja kasvihuoneiden naapurissa veneautomikälien korjaamo joka sekin näyttää olevan romahduspisteessä. Luulisi että noin keskeisell paikalla olisi parempaakin käyttöä kuin hylätyt kasvihuoneet.

11

733

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei niillä mitään suunnitelmia ole. Maanomistaja ei vaan ole halunnut purkaa niitä pois.

      • Anonyymi

        Raisiolla on mahdollisuus asettaa uhkasakkoja tonttien omistajille mikäli tontti on epäsiisti. Epäsiistin tontin kriteerit täyttyvät helposti ko. romutonton osalta.

        Ikävä jos omistaja tehnyt esim konkurssin ja matti kukkarossa. Ei ole ihan halpaa siistiä tonttia.


    • Anonyymi

      KYLLÄ SIIHEN UUSI ASEMAKAAVA ON TEHTY.

    • Anonyymi

      Alue oli myytävänä noin vuosi sitten hintaan 295 000 euroa. Mahtoikohan mennä kaupaksi, kun poistui myynnistä. Tosiaan alue on kaavoituksen alla.

      • Anonyymi

        Kerrostaloja siihen pitäisi rakennuttaa tulevaisuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrostaloja siihen pitäisi rakennuttaa tulevaisuudessa.

        Kan-koti siihen tulee eikä mitään kerrostaloja.


    • Anonyymi

      Hamevyyhti Turussa
      Tiistaina päätökseen tuli myös Länsi-Suomessa sattunut hamerikossarja. Turun hovioikeuteen päätyneessä rikosvyyhdissä tuomion oli saanut muun muassa liki kymmeneen näpistykseen syyllistynyt nainen.

      Suurikokoisimmat naisen hamesaaliit olivat Laitilan S-Marketista vohkittu Moccamaster-keitin sekä Mynämäen Alkosta viedyt kaksi viinapulloa ja kaksi rommipulloa.

      Piispanrististä anastamansa matkapuhelimen nainen oli kätkenyt mukana olleen pienen lapsen vaatteisiin.

      Nainen oli kesästä 2019 lähtien syyllistynyt yhtäjaksoisesti samankaltaisiin rikoksiin. Uudet keikat hän oli tehnyt pian päästyään edellisen tuomion koeajalle.

      Uusi rypäs merkitsi vuonna 2000 syntyneelle naiselle kovennettuna tuomiona 75 päivän ehdotonta vankeutta.

    • Anonyymi

      Kan-koti siihen tosiaankin pitäisi muuttaa, mutta on vielä epävarmaa että koska.

      • Anonyymi

        Onko Kan-kodin asukkaista ollut haittaa Kaanaassa? Asukkailta edellytetään päihteettömyyttä mutta miten käytännössä onnistuu? Tulevatko vanhat kaverit morjestamaan?


      • Anonyymi

        Joo, kaikki kasvihuoneet on pelkkää houretta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kaikki kasvihuoneet on pelkkää houretta.

        Mytomaani keksinyt kasvihuoneet mielikuvituksestaan. Ei ole mitään kasvihuoneita missään Naantalin rajalla.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      123
      1875
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      193
      1488
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1198
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      45
      1172
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      87
      1057
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      995
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      900
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      846
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      817
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      771
    Aihe