Menkää keikoille

JaniFani

Monet valittaa että miksei Jani ole yhtä rock kun Idols-aikoina. Menkää hyvät ihmiset keikoille!! Levy on FIILISTELYlevy, keikoilla rokataan!

Kertokaahan kokemuksianne Janin keikoilta tässä ketjussa :)

9

937

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janifaniforever

Olen käynyt reilulla kymmenellä Janin keikalla, ja voin kertoa, että meno paranee kerta kerralta ! Jani ja pojat vetää NIIN mieletöntä rokkimeininkiä, että huh huh. Levy ja Janin keikka eivät ole yhtenevät ja OIKEIN HYVÄ NIIN. Levy on tunnelmallista poppia ja keikoilla saa nauttia siitä ammattitaidosta, jonka Jani omaa.

• Katriina

Janifaniforever 5.5.2005 klo 21.38:
        "Levy on tunnelmallista poppia ja keikoilla saa nauttia siitä ammattitaidosta, jonka Jani omaa."

Miksiköhän siitä ammattitaidosta ei olisi voinut nauttia levylläkin? Ainakin minulle oli aikamoinen pettymys sen linja.

• Yök
        Katriina kirjoitti:

"Levy on tunnelmallista poppia ja keikoilla saa nauttia siitä ammattitaidosta, jonka Jani omaa."

Miksiköhän siitä ammattitaidosta ei olisi voinut nauttia levylläkin? Ainakin minulle oli aikamoinen pettymys sen linja.

Iso pettymys oli levy, aivan jotain muuta kuin oletti levyn olevan. Ja tulevasta levystä puhtaan, että se himpun verran rankempaa eli pysyy samalla linjalla käytännössä eli lisää iskelmää. Ja keikoilla vedetään cover-biisejä ja oman levyn biisit jäävät enempi vähempi väliin. Hienoa, noin sitä artisti tuo esille kuinka pitää omasta musiikistaan.

• Janifaniforever
        Katriina kirjoitti:

Luulenpa, etten ole ihan kovin väärässä siitä, että yleensä artistien levyjen musiikillinen linjaus on tarkkaan mietitty ja pohdittu. Ja tässä Janinkin tapauksessa on tarkoituksellisesti tehty "rauhallisempi" levy, ja se LIVE-meininki on sitten rrrrrrrrocckia. Mene vaan keikoille, niin huomaat.

• ...
        Yök kirjoitti:

Iso pettymys oli levy, aivan jotain muuta kuin oletti levyn olevan. Ja tulevasta levystä puhtaan, että se himpun verran rankempaa eli pysyy samalla linjalla käytännössä eli lisää iskelmää. Ja keikoilla vedetään cover-biisejä ja oman levyn biisit jäävät enempi vähempi väliin. Hienoa, noin sitä artisti tuo esille kuinka pitää omasta musiikistaan.

Hei ootko ite käynyt keikoilla ?
        Sulle on annettu väärää infoa totaalisesti. Kyllä siellä keikoilla vedetään omia biisejä jopa enempi kuin covereita, vaihtelee vähän. Ja et ole sitte kuullut millaisia vetoja ne levyn biisit on livenä ! Sun on ite kuultava, et kyllä jää kylmäksi sen jälkeen !

• ....

Meininki ei vois paremmaks muuttua ! Jokainen keikka on aivan omansa, Hyvinkäälläkin kuultiin nyt hiljattain sellainen veto esim. Hukun-biisistä, että sukat pyöri kurkussa asti !
      Menkää ihmeessä ite paikan päälle !

• JepJep

Näin on. Keikoille vaan ihastelemaan Janin esiintymistä. Janin kitarasoolot aivan ihania. Jani esittää kyllä keikalla aika paljon oman levynsä biisejä.

• Jani-Fani 4-ever^^

Kyllä Jani osaa rokata! :) Menkää vaikka katsomaan. Ja kyllä sen kuuntelemisestakin jo huomnaa, että meijän BOSS osaa rokata! :)

• Roosa

Mä olin voittanut siinä mtv3:n Jani Wickholm kilpailussa, mutta sitten sain kuulla, että sinne on 18 ikäraja. Olin jo innoissani menossa, mutta turhaan sinne menee, jos kerta ollaan 13.:S En edes nähnyt kilpailussa olevaa ikärajaa!!!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2514
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2481
    3. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      29
      2370
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      92
      1866
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      27
      1661
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      311
      1655
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1486
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      72
      1339
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1078
    10. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      11
      1053
    Aihe