Monet valittaa että miksei Jani ole yhtä rock kun Idols-aikoina. Menkää hyvät ihmiset keikoille!! Levy on FIILISTELYlevy, keikoilla rokataan!
Kertokaahan kokemuksianne Janin keikoilta tässä ketjussa :)
Menkää keikoille
9
909
Vastaukset
- Janifaniforever
Olen käynyt reilulla kymmenellä Janin keikalla, ja voin kertoa, että meno paranee kerta kerralta ! Jani ja pojat vetää NIIN mieletöntä rokkimeininkiä, että huh huh. Levy ja Janin keikka eivät ole yhtenevät ja OIKEIN HYVÄ NIIN. Levy on tunnelmallista poppia ja keikoilla saa nauttia siitä ammattitaidosta, jonka Jani omaa.
- Katriina
Janifaniforever 5.5.2005 klo 21.38:
"Levy on tunnelmallista poppia ja keikoilla saa nauttia siitä ammattitaidosta, jonka Jani omaa."
Miksiköhän siitä ammattitaidosta ei olisi voinut nauttia levylläkin? Ainakin minulle oli aikamoinen pettymys sen linja. - Yök
Katriina kirjoitti:
"Levy on tunnelmallista poppia ja keikoilla saa nauttia siitä ammattitaidosta, jonka Jani omaa."
Miksiköhän siitä ammattitaidosta ei olisi voinut nauttia levylläkin? Ainakin minulle oli aikamoinen pettymys sen linja.Iso pettymys oli levy, aivan jotain muuta kuin oletti levyn olevan. Ja tulevasta levystä puhtaan, että se himpun verran rankempaa eli pysyy samalla linjalla käytännössä eli lisää iskelmää. Ja keikoilla vedetään cover-biisejä ja oman levyn biisit jäävät enempi vähempi väliin. Hienoa, noin sitä artisti tuo esille kuinka pitää omasta musiikistaan.
- Janifaniforever
Katriina kirjoitti:
Miksiköhän siitä ammattitaidosta ei olisi voinut nauttia levylläkin? Ainakin minulle oli aikamoinen pettymys sen linja.Luulenpa, etten ole ihan kovin väärässä siitä, että yleensä artistien levyjen musiikillinen linjaus on tarkkaan mietitty ja pohdittu. Ja tässä Janinkin tapauksessa on tarkoituksellisesti tehty "rauhallisempi" levy, ja se LIVE-meininki on sitten rrrrrrrrocckia. Mene vaan keikoille, niin huomaat.
- ...
Yök kirjoitti:
Iso pettymys oli levy, aivan jotain muuta kuin oletti levyn olevan. Ja tulevasta levystä puhtaan, että se himpun verran rankempaa eli pysyy samalla linjalla käytännössä eli lisää iskelmää. Ja keikoilla vedetään cover-biisejä ja oman levyn biisit jäävät enempi vähempi väliin. Hienoa, noin sitä artisti tuo esille kuinka pitää omasta musiikistaan.
Hei ootko ite käynyt keikoilla ?
Sulle on annettu väärää infoa totaalisesti. Kyllä siellä keikoilla vedetään omia biisejä jopa enempi kuin covereita, vaihtelee vähän. Ja et ole sitte kuullut millaisia vetoja ne levyn biisit on livenä ! Sun on ite kuultava, et kyllä jää kylmäksi sen jälkeen !
- ....
Meininki ei vois paremmaks muuttua ! Jokainen keikka on aivan omansa, Hyvinkäälläkin kuultiin nyt hiljattain sellainen veto esim. Hukun-biisistä, että sukat pyöri kurkussa asti !
Menkää ihmeessä ite paikan päälle ! - JepJep
Näin on. Keikoille vaan ihastelemaan Janin esiintymistä. Janin kitarasoolot aivan ihania. Jani esittää kyllä keikalla aika paljon oman levynsä biisejä.
- Jani-Fani 4-ever^^
Kyllä Jani osaa rokata! :) Menkää vaikka katsomaan. Ja kyllä sen kuuntelemisestakin jo huomnaa, että meijän BOSS osaa rokata! :)
- Roosa
Mä olin voittanut siinä mtv3:n Jani Wickholm kilpailussa, mutta sitten sain kuulla, että sinne on 18 ikäraja. Olin jo innoissani menossa, mutta turhaan sinne menee, jos kerta ollaan 13.:S En edes nähnyt kilpailussa olevaa ikärajaa!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768