Huolenpidon kohteena

On suurenmoista, että pankkien taholta pidetään jopa kuolleen mieheni olemattomista tileistä huoli. Hänen sähköpostinsa on nykyisin käytössäni, enkä muuttanut sen otsikkoa aikanaan, koska siinä ei etunimeä mainita. Jatkuvasti kaikki pankit pitävät yhteyttä ja kertovat, että on nyt viime hetki ottaa yhteys ja varmistaa tunnistautumistiedot, sillä muuten tilit suljetaan.
Tätä huolta ovat kantaneet useat pankit, ja nyt murheekseni sain meilin, että Danske Bank on menettänyt kokonaan uskonsa miesvainajaani ja sulkenut hänen tilinsä. Siitäs sai!
No eikös se pankki olekin muuttamassa pois Suomesta. Vieköön tietonsa mennessään. En jää suremaan.
Mutta että S.pankkikin! Ja Nordea!
Tsotsot.
Ja rokkotostodistuskin olisi päivitettävä! Tunnistautumistiedot annettava tarkistuksen vuoksi. Kerroin sen uurnalehdossa hänelle. Miettiköön nyt, onko todistus tarpeellinen päivittää.
Tekisi mieleni ryhtyä kirjeenvaihtoon, mutta olkoon.

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joka paikkaan pitää ilmoittaa ilmeisesti monta kertaa.
      Kummallisia vastauksia voi saada.
      Yritin irtisanoa kuolleen läheiseni puhelinliittymää.
      "Virkailija" vastasi:
      "Ei käy. Se pitää liittymänahaltijan tehdä itse !"

• Varmuuden vuoksi lisään aloitukseen, että mieheni perunkirja on tehty OK ja pankkitiedot ajan tasalla. Nämä viestitykset ja informaatiot ovat haittaohjelmia, joita ilmaantuu meiliin päivittäin.
      Innostuin vaan siitä, että sain karmealla suomen kielellä rokotustodistusta koskevan vaatimuksen. Siihenkin olisi pitänyt antaa tunnistustiedot, muuten . . .

• Anonyymi

Nynnääs sitte voit käyttää edesmennees miehesi salaisia etuisuuksia hyväksesi!

• Emmä voi. kun ne tahtoo ne tunnusluvut- Varotetaan kamalasti, että niitä ei sähköposteilla pyydetä. Uskon siihen.
        Minkähän kokoiset miljoonat nyt jää pankin lopetetuille tileille. Karmeeta.

• Anonyymi

Taitaa olla Handelsbanken, joka Suomen jättää.

• Anonyymi

Handelsbanken ei olekaan miestäni muistanut! Muuttokiireitä. - Mkr.

• Anonyymi

Heh hiukan hymyilyttää

itse olen sulkenu kaikki sähöpstit,
      aina kun kysytää sähköpostia,
      sanon ettei minulla ole sähköpstia,
      ihan hyvin olen tullu toimeen ilman sähköpostiaki,
      niihinki tunkeutuu vain EI tovottuja hakkereita,

kyllä näitten koneitten pitää toimia ilman ylimääräsiä s-postejaki,

• Minä kyllä pidän yhteyttä tuttuihini sähköpostilla.
        Kun on asiaa, niin meili vaan liikkeelle. oli yö tai päivä. Usein muistaa tärkeän asian sellaisena hetkenä, ettei voi puhelimella ottaa yhteyttä.

En osaisi olla ilman sähköpostia. Useampikin on avattu, mutta kahta käytän vakituisesti.
        Sähköpostilla voi sitä paitsi siirtää valokuvia, mikä on mukava tapa muistaa tuttuja.

• Anonyymi

Yle: Asunnon omistaville luvassa huonoja uutisia

Monien asumiskustannukset nousevat ennakoitua enemmän.

Ylen haastattelemat asiantuntijat arvioivat, että monien asumiskustannukset nousevat ennakoitua enemmän. Tosin kustannusten nousu vaihtelee paljon riippuen asuinpaikasta ja talosta.

– Nyt horisontissa näkyy useampia riskejä nopeamman kustannuskehityksen osalta, sanoo Hypoteekkiyhdistyksen pääekonomisti.
      MIKKO POUSI | 31.10.2021 | 09:35

• Kun maailma avautuu pandemian jälkeen on varmasti odotettavissa, että kaikki kallistuu. Pahaenteistä puhetta on jo kuultu sähköstä, asumiskustannuksista, ruuasta. Ilmastonmuutos vaikuttaa kulkuyhteyksiin ja lämmitykseen, hiilestä pyritään pois, tuulivoimaloita lisätään.
        Kaikki muuttuu ja se maksaa.

• Anonyymi
        Makriina kirjoitti:

Kun maailma avautuu pandemian jälkeen on varmasti odotettavissa, että kaikki kallistuu. Pahaenteistä puhetta on jo kuultu sähköstä, asumiskustannuksista, ruuasta. Ilmastonmuutos vaikuttaa kulkuyhteyksiin ja lämmitykseen, hiilestä pyritään pois, tuulivoimaloita lisätään.

Kustannukset nousevat ja kaikki kallistuu, vaikkei olisi pandemiaakaan.
        Mihin hintoihin pandemia vaikuttaa eniten ? En tiedä.
        Ehkä muut asiat vaikuttavat enemmin hintojen nousuun ?
        Onko minkään koskaan laskenut ?

• Makriina kirjoitti:

Kun maailma avautuu pandemian jälkeen on varmasti odotettavissa, että kaikki kallistuu. Pahaenteistä puhetta on jo kuultu sähköstä, asumiskustannuksista, ruuasta. Ilmastonmuutos vaikuttaa kulkuyhteyksiin ja lämmitykseen, hiilestä pyritään pois, tuulivoimaloita lisätään.

Nyt vasta luin tuon aloituksesi ja heti tuli mieleeni, että ei missään tapauksessa pidä vastata noihin, mutta kun jatkon luin, niin sinähän olet jo oppinut. Hyvä, sinä ystäväni. Ei meitä mummoja niin vain huijata.

Joskus olen itse saanut viestin lukemattomasta viestistä S-pankista, mutta menen toista kautta pankin sivuille ja lukaisen viestin.

Tulee minullekin s-postiin, joskus parikymmentä viestiä, mutta ohjasin kaikki tulevat spämmiin, joten on vain yksi painallus, niin siellähän ovat "kalmistossa", sillä silmäilen ensin omat viestini pois, siis tyttäreni lähettämät.

• Anonyymi
        Kristiina23 kirjoitti:

Nyt vasta luin tuon aloituksesi ja heti tuli mieleeni, että ei missään tapauksessa pidä vastata noihin, mutta kun jatkon luin, niin sinähän olet jo oppinut. Hyvä, sinä ystäväni. Ei meitä mummoja niin vain huijata.

Joskus olen itse saanut viestin lukemattomasta viestistä S-pankista, mutta menen toista kautta pankin sivuille ja lukaisen viestin.

Tulee minullekin s-postiin, joskus parikymmentä viestiä, mutta ohjasin kaikki tulevat spämmiin, joten on vain yksi painallus, niin siellähän ovat "kalmistossa", sillä silmäilen ensin omat viestini pois, siis tyttäreni lähettämät.

Mitenkäs sinä tähän aikaan täällä kirjoittelet? Monta kertaa olet julistanut että suljet koneesi klo 17.00.
        Vaikka enhän minä noita juttujasi uskokaan hymyilyttää vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenkäs sinä tähän aikaan täällä kirjoittelet? Monta kertaa olet julistanut että suljet koneesi klo 17.00.

Kuka 🦅pitää jonkun toisen kirjoittajan sanomisista noin tarkkaa kirjanpitoa? Ei tunnu olevan elämässä omaa sisältöä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka 🦅pitää jonkun toisen kirjoittajan sanomisista noin tarkkaa kirjanpitoa? Ei tunnu olevan elämässä omaa sisältöä.

Voisin hyväksyä vielä kahden minuutin myöhästyksen 1702 mutta en enää 17 elikkä
        1717 aivan mahdoton hyväksyä joten ilmoitan aina tällaisesta ris tiri idasta
        tiri tiri

• Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi pyydän, koska tuo kellojen siirto vaikutti ja myös naapurissa istuttu ilta, josta palasin hieman "myöhässä", joten onko tuo niin "nokon-nuukaa" näin eläkeläisenä?

Tuli taas mieleeni lapseni sanonta, kun kysyin hänen puseronsa hintaa, niin se oli jotain vähän yli satasen ja se oli kuitenkin 200, hilkulla, johon lapseni vastasi, "mitäs tuo, yks rahaa, kaks rahaa"! D

Onneksi lapsenikin ovat oppineet nämä yks ja kaks rahaa elämässään, mutta minä en noudata näissä netti viesteissäni tarkkoja aikatauluja, vaikka muissa tapaamisissa onkin mottoni; "aina ajoissa, ei koskaan myöhässä".

• Kristiina23 kirjoitti:

Anteeksi pyydän, koska tuo kellojen siirto vaikutti ja myös naapurissa istuttu ilta, josta palasin hieman "myöhässä", joten onko tuo niin "nokon-nuukaa" näin eläkeläisenä?

Tuli taas mieleeni lapseni sanonta, kun kysyin hänen puseronsa hintaa, niin se oli jotain vähän yli satasen ja se oli kuitenkin 200, hilkulla, johon lapseni vastasi, "mitäs tuo, yks rahaa, kaks rahaa"! D

Onneksi lapsenikin ovat oppineet nämä yks ja kaks rahaa elämässään, mutta minä en noudata näissä netti viesteissäni tarkkoja aikatauluja, vaikka muissa tapaamisissa onkin mottoni; "aina ajoissa, ei koskaan myöhässä".

Kristiina, kaikki hyvin!
        Kyllä ne pankit kuitenkin ovat asiakkaiden ystäviä! Eilen tuli lohduttava tieto, että Danske Bankilla on edelleen allekirjoittamattomat sopimuspaperimme odottamassa allekirjoitusta, jonka voi tehdä kirjoittautumalla pankkitunnuksilla ja salasanalla.
        Ei sittenkään hylännyt, vaikka niin tylysti kirjoitti, kuten aloituksessani kerroin.
        Pitkämielisiä ovat ja jaksavat odottaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3245
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2303
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1869
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      28
      1785
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1421
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1381
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1276
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      29
      1271
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1187
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1177
    Aihe