Jeesuksen kasvot

Anonyymi

Jeesuksen kasvot olivat kaikkein kauneimmat kasvot. Jeesuksen hymy oli virheetön ja ääni soinnukas ja bassovoittoinen. Jeesus oli maailman kaunein mies!

41

700

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyypillinen maahanmuuttaja, mutta sillä erotuksella että jeesus tuotiin tänne miekan voimalla.

• Anonyymi

he-man erota lihallisen uskonnollisen maailman toiminta Raamatun neuvoista.
        Apostolinen seurakunta hajotettiin ihmiskäskyin eri kirkkokunniksi.
        Kirkkohistoriaa lukien näkee ongelmat, missä porukka on mennyt metsään, miksi ja minkä tähden vieläkin samassa suossa sokeana moni rämpii.
        Ongelma tavallaan avautuu siinä, että metaforassa puhutaan Sanassa tämä käärme - hyvän ja pahantiedonpuulla - sekä ihmisen halullisuus sen hedelmään, eli uskoon siinä, että hän hallitsee hyvän ja pahan, sekä senkautta sitten alkaa päsmätä kullekin syitä kuinka on uskottava.
        Siinä vain jätetään kirjoitukset sivuun, sekä Elämänpuu, ei oteta kirjoitusten antamaa kieltoa tämänlaatuisesta hallintavallasta. Uskovaisuuden sanoituksella väännettynä, että veli opettaa veljeä uskomaan - miten on uskottava, että on autuas.

Kirkoissa pitäisi se heittää korpeen - koko oppi- opetuspata ja alkaa lukemaan saarnatuolista kirjoituksia - ja vavatkoon se P-H:nki sitten sydämissä sen terveen uskovaisuuden.

Hedelmät sitten tavallaan avaavat näkemään - onko asia tavoittanut ihmisen.
        esimerkkinä näin inhimillisen esimerkin tuon, Veikko Hurstin laupeudentyön.
        En kumarra Veikkoa, hän on ihminen - mutta uskovaisuudessa ne hedelmät on terveempiä kuin monella - hmm... meillä fariseuksista, sekä kirkkokäsikirjojen kirjanoppineet.

• Anonyymi

Sinä siis väität että Jeesus ei ollut Messias? Vanhan testamentin mies, sanoi Messiaasta, että hän on "mies vailla kauneutta", muttei (Jesaja?) sitä pilkkaa tehnyt että olisi sanonut, että "Ilman komeutta"... Ja "kuin kitukasvuinen kasvi, kuivasta maasta!" JOS TUO olisi ollut Messias, niin Sakkeus olisi ollut Messias...

• Anonyymi

Taidat olla yksi monista umpirakastuneista Jeesuksen morsiamista.

• Anonyymi

Jeesuksen omat seuraajat, kristityt yhteisönä, yhdessä, kirkkona / seurakuntana, ovat Kristuksen Morsian, emme yksilöinä mitään "morsiamia".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesuksen omat seuraajat, kristityt yhteisönä, yhdessä, kirkkona / seurakuntana, ovat Kristuksen Morsian, emme yksilöinä mitään "morsiamia".

>> emme yksilöinä mitään "morsiamia". <<

Lisäisin, että emme yksilöinä myöskään ole mitään "temppeleitä", vaan raamatun mukaan yhdessä muodostamme Jumalan huoneen, siis temppelin. Me olemme kukin yksilöinä sen temppelin tai huoneen eläviä kiviä.

"teidän ruumiinne on Pyhän Hengen temppeli" (TEIDÄN)
        "hänen huoneensa olemme me" (ME olemme siis yhdessä 1 huone)
        "rakentukaa itsekin elävinä kivinä hengelliseksi huoneeksi" (yksilö on siis elävä kivi koko Jumalan huoneessa eli temppelissä)

Jumalalla on vain yksi temppeli ja vain yksi morsian. Molemmat koostuvat monista ihmisistä. Näin minä luen ja ymmärrän raamatusta temppelin ja morsiamen.

• "Ei ollut hänellä muotoa, johon me olisimme mielistyneet".
      Raamattu on ristiriidassa kirjoituksesi kanssa.

• Anonyymi

Aloitus onkin lihallinen, hengellisesti epäraitis ja perustuu aloittajan omaan mielikuvaan.

• Anonyymi

Ihmiset ne loivat jumalasta itsensä näköisen ja mikseivät sitten pojastakin.

• Anonyymi

Jos davincin sun muiden maalareiden näkemys muutettaisiin tähän päivään, niin varmaankin Jeesus olisi sellainen boheemi hippi tai jokin niitä jamaicatyypin näköisiä heppuja rastoineen...kuka tykkää ja kuka ei, ulkonäköasiat ja maut eroavat, mutta eihän maalaukset jostain mitä ei tiedä, voi vastata todellisuutta.

On muutoin ihan totta, että on ihmisiä, joille Jeesuskuvat, ikonit, ristinJeesuskuvat, ovat tosi tärkeitä, niitä laitetaan seinille ja ei siinä mitään, jos se kiinnitetään taiteen vuoksi, mutta joillekin se edustaa heidän uskoaan ja heille voi aivan tosi se kuvan Jeesus olla se mitä pitävät oikeana.

LS

• Anonyymi

Kaunis nuori mies, aistikas ääni, leveä mystinen hymy, hiukset lainehtivat olkapäillä, jäntevä vartalo puuvillamekossa ja boomerimiehet ihan pähkinöinä...
      https://youtu.be/XF8ZRjfGACA

• Anonyymi

Entäs jeesuksen hampaat, oliko karies mahdollisesti tehnyt jo tuhojaan ainakin takahampaissa mahdollisesti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs jeesuksen hampaat, oliko karies mahdollisesti tehnyt jo tuhojaan ainakin takahampaissa mahdollisesti?

Mystinen kaunis nuori mies köllötteli oliivipuun alla, hapuili kielellään ja pehmeillä huulillaan viinirypäleitä suuhunsa pureskellen ne pitkällisen nautinnollisesti täydellisillä hampaillaan.

Ja boomerimiehet olivat pähkinöinä.
        https://youtu.be/QQ55ywJwF1Q

• Anonyymi

Missäs niin sanotaan?

• Anonyymi

>>>Jeesus oli maailman kaunein mies!<<<

Mitähän Raamattu sanoo:

Jes 53:2 Hän kasvoi Herran edessä kuin vähäinen verso, kuin vesa kuivasta maasta. Ei hänellä ollut vartta, ei kauneutta, jota olisimme ihaillen katselleet, ei hahmoa, johon olisimme mieltyneet.
      3 Hyljeksitty hän oli, ihmisten torjuma, kipujen mies, sairauden tuttava, josta kaikki käänsivät katseensa pois. Halveksittu hän oli, me emme häntä minään pitäneet.

• Anonyymi

Jesaja ei kerro Jeesuksesta.

• Anonyymi

<< Mitähän Raamattu sanoo: Jes 53:2 Hän kasvoi Herran edessä kuin vähäinen verso, kuin vesa kuivasta maasta. Ei hänellä ollut vartta, ei kauneutta, jota olisimme ihaillen katselleet, ei hahmoa, johon olisimme mieltyneet. 3 Hyljeksitty hän oli, ihmisten torjuma, kipujen mies, sairauden tuttava, josta kaikki käänsivät katseensa pois. Halveksittu hän oli, me emme häntä minään pitäneet. <<

Tämä Jesajan kohta puhuu paitsi Jeesuksen nöyrästä olemuksesta, niin myös kärsivästä Messiaasta eli Jeesuksesta siinä vaiheessa, kun häntä oli jo runneltu fyysisesti.

• Anonyymi

Jeesuksella oli kehittyneet lihakset ja terveet siaäelimet

• Anonyymi

Oliko bodari?

• Anonyymi

Sitähän se on ihmisen mielikuvitus, kun ei tunne kirjoituksia.
      Ainakin ajassa Vapahtajan kasvot voi nähdä vaikka kadulta pelastuneessa Hursin Veikossa. Hänessä on erinomainen kuva Kristuksen kasvoja.
      Äänikin on soinnukas, hymy virheetön, kaunein mies.
      https://www.tv7.fi/arkki/haastattelussa/veikko-hursti_p6227/
      Kunnioitan tuon miehen kasvoja - Kristuksen kasvoiksi, siinä on yhteinen sydän ja mieli

• Anonyymi

Missä niin lukee?

• Anonyymi

Miehet jotka rakastavat kaunista miestä.
      Aika homoa ?

• Käyttikö Jeesus aurinkolaseja ja minkä mallisia?

• Anonyymi

Mihin tämä aloitus pyrkii sanomallaan? Ei kait kukaan tänä aikana tiedä, minkä näköinen Jeesus olisi ollut ulkoisesti.
      Toki on niitä, jotka kertovat kohdanneen Jeesuksen silminnähden, mutta enpä tiedä ...ei kuulosta uskottavalta.

LS

• Anonyymi

Jeesuksen kohdanneet todistavat Jeesuksen kauneudesta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selfien tämän Jeesuksen kanssa ottaneet voisivat laittaa sen somessa jakoon niin voisimme me muutkin ihastella kaunista miestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täydellinen mies. Ehkä kauniimpi kuin Aadam.
        Adam oli Jumalan luoma perusihminen ja
        varmasti komea mies. Jeesus on Raamatun
        mukaan toinen ja viimeinen Aadam.

• Anonyymi

Markuksen evankeliumi:
      9:12 Niin hän sanoi heille: "Elias tosin tulee ensin ja asettaa kaikki kohdalleen. Mutta kuinka sitten on kirjoitettu Ihmisen Pojasta, että hän on paljon kärsivä ja tuleva halveksituksi?

Jesaja:
      53:3 Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet.

Psalmit:
      22:1 Veisuunjohtajalle; veisataan kuin: "Aamuruskon peura"; Daavidin virsi.
      22:2 Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit? Miksi olet kaukana, et auta minua, et kuule valitukseni sanoja? >> Jakeen lisätiedot
      22:3 Jumalani, minä huudan päivällä, mutta sinä et vastaa, ja yöllä, enkä voi vaieta.
      22:4 Ja kuitenkin sinä olet Pyhä, jonka istuin on Israelin kiitosvirtten keskellä.
      22:5 Meidän isämme luottivat sinuun, he luottivat, ja sinä pelastit heidät.
      22:6 He huusivat sinua ja pelastuivat; he luottivat sinuun eivätkä tulleet häpeään.
      22:7 Mutta minä olen mato enkä ihminen, ihmisten pilkka ja kansan hylky.
      22:8 Kaikki, jotka minut näkevät, pilkkaavat minua, levittelevät suutansa, nyökyttävät ilkkuen päätään:
      22:9 "Jätä asiasi Herran haltuun. Hän vapahtakoon hänet, hän pelastakoon hänet, koska on häneen mielistynyt."
      22:10 Sinähän vedit minut äitini kohdusta, sinä annoit minun olla turvassa äitini rinnoilla;
      22:11 sinun huomaasi minä olen jätetty syntymästäni saakka, sinä olet minun Jumalani hamasta äitini kohdusta.

• Anonyymi

"Jeesuksen hymy oli virheetön ja ääni soinnukas ja bassovoittoinen. "

Aloittajan mielikuvitus on vertaansa vailla!!!

Jumalana Jeesus siitti itse itsensä, on isä itselleen, äitinsä isänä isoisä itselleen, rukoili itseään, taivaassa rukoilee puolestamme itse itseään , ja niin edelleen.

Porsaita = Skitsoja
      äidin = kolminaisuusopin (vaikee laulaa joten muutetaanpas se sanaksi Kopin)

Porsaita äidin oomme kaikki,
      omme kaikki, oomme kaikki.
      Porsaita äidin oomme kaikki,
      oomme kaikki, kaikki.
      Sinä ja minä, sinä ja minä.

Skitsoja Kopin oomme kaikki,
      omme kaikki, oomme kaikki.
      Skitsoja Kopin oomme kaikki,
      oomme kaikki, kaikki.
      Sinä ja minä, sinä ja minä.

"Jeesuksen hymy oli virheetön ja ääni soinnukas ja bassovoittoinen. "

"ääni soinnukas ja bassovoittoinen. " kun lauloi mukanamme iloksemme kuorossamme.

• Eräs henkilö joka on nähnyt Jeesuksen sanoi ,että..... ulkoilmaihmisen kasvot ja ymmärrän että tarkoitti ei ehkä niinkään kauniit mitä me ymmärrämme.
      Itse olen saanut nähdä vaan ääriviivat kasvoista kun kasvot olivat sumun peitossa.
      Hiukset olivat takaa kuin letitetyt sellaiseksi ohuiksi ...kuin nauhoiksi.

• Anonyymi

>>>Hiukset olivat takaa kuin letitetyt sellaiseksi ohuiksi ...kuin nauhoiksi.<<<

Et ole voinut nähdä Jeesusta, koska Jeesuksella on lyhyeksi leikatut hiukset. Olet saanut väärän näyn.

Raamatun mukaan mies ei saa pitää pitkiä hiuksia, millä naiset peittävät päänsä. Mies tulee olla avopäin, mikä tarkoittaa hiukset lyhyeksi leikattuna. Mies on Jumalan kuva, minkä takia miehellä on lyhet hiukset. Sinun näkysi ei ollut Jumalasta.

Hes 44:20 "Papit eivät saa ajella päätään paljaaksi eivätkä myöskään pitää hiuksiansa valtoimenaan, vaan heidän tukkansa on säännöllisesti leikattava.

1 Kor 11:6 Sillä jos vaimo ei verhoa päätään, leikkauttakoon hiuksensakin; mutta koska on häpeäksi vaimolle, että hän leikkauttaa tai ajattaa hiuksensa, niin verhotkoon itsensä.
        7 Miehen ei tule peittää päätänsä, koska hän on Jumalan kuva ja kunnia; mutta vaimo on miehen kunnia.
        ---
        13 Päättäkää itse: sopiiko vaimon rukoilla Jumalaa pää peittämätönnä?
        14 Eikö itse luontokin opeta teille, että jos miehellä on pitkät hiukset, se on hänelle häpeäksi;
        15 ja että jos vaimolla on pitkät hiukset, se on hänelle kunniaksi? Sillä ovathan hiukset annetut hänelle hunnuksi.
        16 Mutta jos joku haluaa väittää vastaan, niin tietäköön, että meillä ei ole sellaista tapaa eikä Jumalan seurakunnilla.

• Anonyymi kirjoitti:

>>>Hiukset olivat takaa kuin letitetyt sellaiseksi ohuiksi ...kuin nauhoiksi.<<<

Et ole voinut nähdä Jeesusta, koska Jeesuksella on lyhyeksi leikatut hiukset. Olet saanut väärän näyn.

Raamatun mukaan mies ei saa pitää pitkiä hiuksia, millä naiset peittävät päänsä. Mies tulee olla avopäin, mikä tarkoittaa hiukset lyhyeksi leikattuna. Mies on Jumalan kuva, minkä takia miehellä on lyhet hiukset. Sinun näkysi ei ollut Jumalasta.

Hes 44:20 "Papit eivät saa ajella päätään paljaaksi eivätkä myöskään pitää hiuksiansa valtoimenaan, vaan heidän tukkansa on säännöllisesti leikattava.

1 Kor 11:6 Sillä jos vaimo ei verhoa päätään, leikkauttakoon hiuksensakin; mutta koska on häpeäksi vaimolle, että hän leikkauttaa tai ajattaa hiuksensa, niin verhotkoon itsensä.
        7 Miehen ei tule peittää päätänsä, koska hän on Jumalan kuva ja kunnia; mutta vaimo on miehen kunnia.
        ---
        13 Päättäkää itse: sopiiko vaimon rukoilla Jumalaa pää peittämätönnä?
        14 Eikö itse luontokin opeta teille, että jos miehellä on pitkät hiukset, se on hänelle häpeäksi;
        15 ja että jos vaimolla on pitkät hiukset, se on hänelle kunniaksi? Sillä ovathan hiukset annetut hänelle hunnuksi.
        16 Mutta jos joku haluaa väittää vastaan, niin tietäköön, että meillä ei ole sellaista tapaa eikä Jumalan seurakunnilla.

Olenko minä väittänyt että hiukset oli pitkät.
        Mitkään lyhyet ne ei ollut eikä tule koskaan olemaankaan.
        Ihan oli oikea näky ja tilanne.

• Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

Olenko minä väittänyt että hiukset oli pitkät.
        Mitkään lyhyet ne ei ollut eikä tule koskaan olemaankaan.
        Ihan oli oikea näky ja tilanne.

"Mitkään lyhyet ne ei ollut eikä tule koskaan olemaankaan"

Et ole nähnyt oikeaa Jeesusta. Hänellä on sanan mukaan lyhyet hiukset. Mitään naisten lettejä hän ei pidä.

• Anonyymi kirjoitti:

"Mitkään lyhyet ne ei ollut eikä tule koskaan olemaankaan"

Et ole nähnyt oikeaa Jeesusta. Hänellä on sanan mukaan lyhyet hiukset. Mitään naisten lettejä hän ei pidä.

En ole kirjoittanut mistään naisten leteistä vaan ohuista letitetyn näköisistä hiuksista.
        Ei siis mitkää ylipitkät vaan korvan ja hartian välissä pituus.

• Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

En ole kirjoittanut mistään naisten leteistä vaan ohuista letitetyn näköisistä hiuksista.
        Ei siis mitkää ylipitkät vaan korvan ja hartian välissä pituus.

>>ohuista letitetyn näköisistä hiuksista.<<

Jeesuksella ei ole letitetyt eli palmikoidut hiukset.

1 Tim 2:9 niin myös, että naiset ovat säädyllisessä puvussa, kaunistavat itseään kainosti ja siveästi, ei palmikoiduilla hiuksilla, ei kullalla, ei helmillä eikä kallisarvoisilla vaatteilla,

MrHyvis, olet muutenkin kirjoitellut tänne mitä sattuu ja sinut on tunnistettu vääräksi profeetaksi. Sinä et ymmärrä, mitä näkyjä saat ja mitä ääntä kuulet.

1 Joh 4:1 Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja.

• Anonyymi kirjoitti:

>>ohuista letitetyn näköisistä hiuksista.<<

Jeesuksella ei ole letitetyt eli palmikoidut hiukset.

1 Tim 2:9 niin myös, että naiset ovat säädyllisessä puvussa, kaunistavat itseään kainosti ja siveästi, ei palmikoiduilla hiuksilla, ei kullalla, ei helmillä eikä kallisarvoisilla vaatteilla,

MrHyvis, olet muutenkin kirjoitellut tänne mitä sattuu ja sinut on tunnistettu vääräksi profeetaksi. Sinä et ymmärrä, mitä näkyjä saat ja mitä ääntä kuulet.

1 Joh 4:1 Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja.

Arvasin että..huijarihan se siellä huutelee .Paljon on olevinaan tietoa mutta konkreettinen totuus puuttuu.

• Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

Arvasin että..huijarihan se siellä huutelee .Paljon on olevinaan tietoa mutta konkreettinen totuus puuttuu.

Sinulla ei ole parempaa tietoa eikä totuutta. Et ole Jumalan profeetta.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinulla ei ole parempaa tietoa eikä totuutta. Et ole Jumalan profeetta.

Minulla on tieto ja Totuus ja sen tiedän.Siitä ei ole epäilyä.
        Se on uskon varmuutta.

• Anonyymi

>> Et ole voinut nähdä Jeesusta, koska Jeesuksella on lyhyeksi leikatut hiukset. Olet saanut väärän näyn... <<

Tuo tukkajuttu on todella epäuskottava. "Lyhyt" tukka tuohon aikaan ei välttämättä ole tarkoittanut samaa kuin nykyään tarkoitetaan lyhyellä, eli ajeltua tukkaa tai jotain muuta hyvin lyhyttä hiusmallia, kuten nykyisenlaista siilitukkaa. Tai ylipäänsä mitään sliipattua leikkausta. "Lyhyt" tuohon aikaan on monissa ajan kuvissa, maalauksissa ym. ollut maksismissaan noin polkkatukan pituinen tai korkeintaan vähän sitä lyhyempi.

Ja vaikka lyhyt olisikin tarkoittanut meidän ymmärryksemme mukaista lyhyttä, niin olet siltikin väärässä. Raamattu kertoo, että ylösnousemuksensa jälkeen ilmestynyt Jeesus ei näyttänyt enää samalta kuin maallinen Jeesus näytti. Emmauksen tien kulkijathan eivät häntä tunnistaneet ulkonäöltä, vaikka hän käveli heidän seurassaan jonkun aikaa.

Hän siis näyttää nyt siltä, minkälainen hän on nykyisessä taivaallisessa loistossaan ja ulkonäössään. Ei siltä, miltä hän näytti maan päällä vaeltaessaan. Vain arvet ovat samat.

Olen itse näyssä nähnyt tummatukkaisen hahmon, jolla paloivat tulenliekit silmissä, pupillien keskellä. Tällä hahmolla oli noin polkkatukan mittaiset kihartuvat (laineikkaat) tummat hiukset.

Uskon kuitenkin, että Jeesus voi ilmestyä näyssä sen näköisenä kuin kenellekin haluaa. Osa onkin nähnyt näyssä esim. vain loistavaa valoa jne. Mooses näki Herran aikanaan palavan pensaan muodossa. Muitakin erilaisia kuvauksia on raamatussa. Osa näyistä on varmasti ollut myös enkelinäkyjä, joita on vain pidetty Herran ilmestymisinä.

• Anonyymi

"Jeesus oli maailman kaunein mies"
      Vaaleat kauniit hiukset olivat käherretty kauniisti latvoista kiharoille ja päällään Jeesuksella oli aivan ihana avokauluksinen leninki joka oli niin ihanasti somisteltu koruompelein. Kaunis hymy korosti leningin kauneutta.

https://www.google.com/url?sa=i&url=https://artincontext.org/famous-paintings-of-jesus/&psig=AOvVaw3td3LrlniIOsWpG71mbMi3&ust=1646851103301000&source=images&cd=vfe&ved=0CAgQjRxqFwoTCMC1yMqUt_YCFQAAAAAdAAAAABAQ

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      35
      6831
    2. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      23
      5409
    3. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      553
      2919
    4. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      98
      2858
    5. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      50
      2222
    6. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      34
      2176
    7. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      33
      2044
    8. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      46
      1874
    9. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      32
      1773
    10. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      7
      1391
    Aihe