Jotain rajaa "ennustusten" hintoihinkin

Anonyymi

En tajua miksi ihmiset soittelee johonkin Astraleitten ym palvelunumeroihin, ihan sairaan kallista! Oikeat näkijät katsoo paljon halvemmalla ja saa sentään rahoille vastinetta. Tossa juuri laskin että esim suomen yksi tunnetuimmista ja tunnustetuimmista näkijöistä, Naomi M. jonka asiakas itekin olen ollut jo vuosia, on hänkin puolta halvempi! Puolen tunnin hinta ihan puhtaalla matematiikalla puolet halvempi, kun em palvelun "ennustajilla."
Ihan pelkkää rahastusta ja huuhaata tuntuu niissä se "palvelu" muuteskii, työpaikkailmoituksissa haetaan niihin "keskustelutaitosia" ihmisiä. Haloo! Keskustella nyt osaa varmaan kaupan myyjätkii.
Siksi tää purkaus kun harmittaa kun meidän firmassa käy siivoamassa yksi vanhempi rouva, täysin hurahtanu noihin 0700-linjoihin, soittelee niihin ja muutenki hällä pieni eläke eikä sitä siivoamallakaan varmaan paljon kerry. Tosi sääli. Naomi antoi mulle viimeksi pari ylimäärästä käyntikorttia niin annoin tuolle rouvalle. Puhuttiin selvänäkijöistä ja hän kertoi mitä noihin palvelunumeroihin soitto maksaa minuutilta, hyvä etten pyörtynyt.

37

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin läpinäkyvää..

      • Anonyymi

        Jaahas, siinä se taas on. "Läpinäkyvä." Lienee valmistunut tuolla nimikkeellä jostakin änkyräkänkkylän netti- salapoliisiopistosta, kun käy itseään joka ketjussa esittelemässä. Se ei ole kivaa eikä millään lailla kohteliasta muille, jos näkyy läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas, siinä se taas on. "Läpinäkyvä." Lienee valmistunut tuolla nimikkeellä jostakin änkyräkänkkylän netti- salapoliisiopistosta, kun käy itseään joka ketjussa esittelemässä. Se ei ole kivaa eikä millään lailla kohteliasta muille, jos näkyy läpi.

        Hihihihihi :D Totta!


    • Anonyymi

      Minulla ei ole sen paremmin tietoa ennustuspalveluja tarjoavien firmojen hinnoista, mutta juuri viimeksi olen Naomille sanonut että tekee kyllä liian halvalla. On kovin vaatimattoman oloinen kaiken kaikkiaan, ja selvästi käyttää lahjaansa suurella sydämellä. Hintavertailuna minulla on eräs näkijä, jolla takavuosina kävin. Siitä on jo vuosia ja jo tuolloin hänen hintansa olivat huomattavasti kalliimmat. Kyllä hänkin varmasti näkijän lahjan omaava, eikä se niinkään edes ollut hinnoista kiinni, mutta Naomissa on vaan jotakin sellaista erikoista maagisuutta, että en ole sitä muiden kohdalla tavoittanut.

    • Anonyymi

      No sehän on ihan siitä kiinni miten palvelua tarjoat. Verovapaana vai pimeesti? Ja paljonko pitää tienata elääkseen? Tekeekö muuta työtä myös vai ei?

      Itselläni on käytössä sekä palvelunumeroa käyttävä, muuten laskulla maksettava ja ilmainen.

      • Anonyymi

        … Siis verot työstä maksaen vai verovapaana pimeesti. Pyyhkiytyi osa korjattaessa veks.


      • Anonyymi

        Siis mikä ilmainen????? tarkotatko että joku tekee ilmaseksivai? Joku satutäti korkeintaan. Ja missä kuka muka pystyy tänä päivänätekeen jotain pimeesti. Ehkä joskus on pystyny mutta ei nykymaailmas. Ainakaan jos tekee ihan ammattinaan. Tollaset 0700-linjat on kalliita tietty koska niissä ne ylläpitokulut, tuskin ne nyt ne työntekijät siellä paljoo tienaa. Niille firmoille ne rahat tietty menee. No sitten tollaset yksin toimivat ja huom, huom! Oikeat näkijät, niinko just tossa mainittu Naomikin, pystyy pitään hintansa kohtuullisina koska kun ovat aitoja, heillä myös paljon asiakkaita, ja koska heillä ei se rahanteko ole siinä se pääasia. Tekevät kun on siihen lahjan saaneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        … Siis verot työstä maksaen vai verovapaana pimeesti. Pyyhkiytyi osa korjattaessa veks.

        Että oikein käytössä----niin niikkui joku auto vai. Eipä taida se palvelunumeroa käyttävä sitten kovin hyvä olla, jos tarvii olla niin monta ``käytössä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että oikein käytössä----niin niikkui joku auto vai. Eipä taida se palvelunumeroa käyttävä sitten kovin hyvä olla, jos tarvii olla niin monta ``käytössä

        Joo ei mua ainakaan vakuuttasi! Joku joka tahkoaisi jossain palvelunumeron takana ja sitten muuten jollain laskulla, ja tosiaan, ihmettelin kanssa että mikä toi ilmanen.

        Että jos kerran olisi hyvä ja aito niin miksi pitäisi jossain kalliilla palvelunumero-linjoilla vielä. että eikö niitä asiakkaita sitten saisi ihan muutenkin tarpeeksi. Kyllä tulee tuollaisesta sellainen "rahankiilto silmissä" -kuva. Ja mikä sen tietää niistä palvelulinjojen ennustajistakin, että kuka tekee verovapaasti ja kuka ei ja mitä se kellekään edes kuuluu.

        Sellasia on turha edes esittää kun totuus on että toiset on vaan ahneita ja toiset ei. Tollaset, sekä palvelunumeroilla että ties millä systeemeillä rahastavat antavat ainakin sellaisen kuvan että se raha on siinä just se pääasia.

        Vähän tuntuu että taisi joku "ennustelija" tuossa ihan omasta toiminnastaan kertoa, onhan se silloin "käytössä" kun oma toiminta kyseessä.

        Itse en kyllä ota todesta palvelulinjoilla palveluita tarjoavia, ei löydy sieltä minun kokemuksen mukaan oikeita näkijöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että oikein käytössä----niin niikkui joku auto vai. Eipä taida se palvelunumeroa käyttävä sitten kovin hyvä olla, jos tarvii olla niin monta ``käytössä

        Tottakai on hyvä, miksei olisi? Hänet saa kiinni nopeammin, kun harvoin ja ajanvarauksella tekevät. Kaikki käyttämäni ovat tehneet muutaman kymmenen vuotta jo tätä hommaa ja oma kokemuksenikin jo kohta 20 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei mua ainakaan vakuuttasi! Joku joka tahkoaisi jossain palvelunumeron takana ja sitten muuten jollain laskulla, ja tosiaan, ihmettelin kanssa että mikä toi ilmanen.

        Että jos kerran olisi hyvä ja aito niin miksi pitäisi jossain kalliilla palvelunumero-linjoilla vielä. että eikö niitä asiakkaita sitten saisi ihan muutenkin tarpeeksi. Kyllä tulee tuollaisesta sellainen "rahankiilto silmissä" -kuva. Ja mikä sen tietää niistä palvelulinjojen ennustajistakin, että kuka tekee verovapaasti ja kuka ei ja mitä se kellekään edes kuuluu.

        Sellasia on turha edes esittää kun totuus on että toiset on vaan ahneita ja toiset ei. Tollaset, sekä palvelunumeroilla että ties millä systeemeillä rahastavat antavat ainakin sellaisen kuvan että se raha on siinä just se pääasia.

        Vähän tuntuu että taisi joku "ennustelija" tuossa ihan omasta toiminnastaan kertoa, onhan se silloin "käytössä" kun oma toiminta kyseessä.

        Itse en kyllä ota todesta palvelulinjoilla palveluita tarjoavia, ei löydy sieltä minun kokemuksen mukaan oikeita näkijöitä.

        Osa tekee sekä palvelunumerossa että toisin. Ei se näkijästä huonoa tee. Mitä useampi tapa, sen paremmin elättää. Toki täällä palstalla haetaan vain ilmasta ja halpaa. Se on kyllä itsekästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai on hyvä, miksei olisi? Hänet saa kiinni nopeammin, kun harvoin ja ajanvarauksella tekevät. Kaikki käyttämäni ovat tehneet muutaman kymmenen vuotta jo tätä hommaa ja oma kokemuksenikin jo kohta 20 vuotta.

        Niinkin kauan olet siis hommaa noin pyörittänyt? Mutta miksi kolmannessa persoonassa...?


    • Anonyymi

      Se on kuule Naomi sellai juttu et jokainen maksaa mitä tykkää.

      • Anonyymi

        Voisi kuvitella että naomi olisi asiasta täysin samaa mieltä, mutta jos nyt joku kuvittelee että hänen laisensa kiireinen, tunnettu näkijänainen tulisi tänne, johonkin suomi 24 palstoille hinnoista ja maksuista vänkäämään, niin taitaa sen verran harhoissa mennä ettei taida siinä nyt mitkään selvänäkijät tai ennustajat enää pystyä auttamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisi kuvitella että naomi olisi asiasta täysin samaa mieltä, mutta jos nyt joku kuvittelee että hänen laisensa kiireinen, tunnettu näkijänainen tulisi tänne, johonkin suomi 24 palstoille hinnoista ja maksuista vänkäämään, niin taitaa sen verran harhoissa mennä ettei taida siinä nyt mitkään selvänäkijät tai ennustajat enää pystyä auttamaan.

        Ei muut varmaan kuvittelekaan mutta tuo "läpinäkyvä alias Naomistalkkeri. Olen jo pidempään seurannut, käy aina tuota samaa soopaa joka ketjuun tyrkyttämässä ja koettaa mustamaalata Naomia.
        Olen tullut siihen tulokseeen että kyseessä kateellinen ennustajaeukkoa leikkivä kopioija, joka näyttää tuossa nyt koittavan omaa puhelinpalvelutoimintaansa kovin kaupitella. Ei vakuuta minuakaan. olen aivan samaa mieltä että rahanhimo niissä takana.
        Vahva arvaus kuka kyseessä mutten viitsi nimeä laittaa, mutta olen tuollaisia palveluita tarjoavalla käynyt Tampereella ja voin sanoa etten mene toista kertaa. Tyly ja ikävä ihminen jossa ei ollut henkisyydestä merkkiäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muut varmaan kuvittelekaan mutta tuo "läpinäkyvä alias Naomistalkkeri. Olen jo pidempään seurannut, käy aina tuota samaa soopaa joka ketjuun tyrkyttämässä ja koettaa mustamaalata Naomia.
        Olen tullut siihen tulokseeen että kyseessä kateellinen ennustajaeukkoa leikkivä kopioija, joka näyttää tuossa nyt koittavan omaa puhelinpalvelutoimintaansa kovin kaupitella. Ei vakuuta minuakaan. olen aivan samaa mieltä että rahanhimo niissä takana.
        Vahva arvaus kuka kyseessä mutten viitsi nimeä laittaa, mutta olen tuollaisia palveluita tarjoavalla käynyt Tampereella ja voin sanoa etten mene toista kertaa. Tyly ja ikävä ihminen jossa ei ollut henkisyydestä merkkiäkään.

        Nyt kun mainitsit.........taidan tietää ketä tarkoitat. Melkoista kritiikkiä olen hänestä lukenut, uskon niiden sanomaan että on feikki. Olkoon miten vaan palvelunumerot, ei se kenestäkään selvänäkijää tee. Aidosti näkevillä selvänäkijöillä, joilla olen käynyt, ei ole yhdelläkään ollut mitään puhelinpalvelunumeroita, vaan ovat kaikki toimineet omana itsenään, ei missään linjoilla. Tiedän, koska se on olut oma kriteerini, millä olen näkijät valinnut.
        Niin kävisi hyvin järkeen, kyllähän sellainen nyt voi hiukan siepata, kun toisella on aidot selvänäkijän kyvyt ja itsellä ei ole. Voihan se sitten hiukan lohtua tuoda, tulla tänne toisen nimeä vetelemän esiin ja syyttelemään mainonnasta. Minusta on päivänselvää, että niistä nyt vaan kirjoitetaan jotka on hyviä ja kauan alalla toimineet.


    • Anonyymi

      Naomin mainosketjuja aloittaa joku jatkuvasti. Ei itselleni mitään nähnyt.

      • Anonyymi

        Eikä mulle. Kukaan ei onnistu kaikille, näin se vaan on. Mut jokainen valitkoot. Minun käyttämä ei edes vaivaudu täällä itseään mainostamaan, hyvä niin.


      • Anonyymi

        Sitten et ole van käynyt Naomilla. Tai siten sinulla ei vaan tapahdu mitään. Ihan turha länkyttää että aidosti näkevä ei jotenkin olisi sinulle nähnyt mitään., arvoisa "läpinäkyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten et ole van käynyt Naomilla. Tai siten sinulla ei vaan tapahdu mitään. Ihan turha länkyttää että aidosti näkevä ei jotenkin olisi sinulle nähnyt mitään., arvoisa "läpinäkyvä.

        Samaa mieltä. Tuollaisia kommentteja että "itselle ei nähnyt yhtään mitään" on ihan turha edes esittää. Niitä laittaa vaan sellaset, jotka haluaa ilkeillä tai on itse jotain ennustajia leikkiviä lahjattomia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä mulle. Kukaan ei onnistu kaikille, näin se vaan on. Mut jokainen valitkoot. Minun käyttämä ei edes vaivaudu täällä itseään mainostamaan, hyvä niin.

        Olisiko niin ettei eräs nyt viitsi sen tähden itseään mainostaa, vaan esiintyy jonain "asiakkaana", vaikka täällä muita syyttelee - ihanaa Naomiakin ihan nimeltä - kun tietää millainen haukkumisryöpytys seuraisi.
        Olen niitä ketjuja lukenut, missä on kovasti omaa nimeä mainostettu, ja voi hyvänen aika sentään<< että en ihmettele että nyt vaan "käyttelellän" <<tajusin nimittäin noista kommenteista myös, kuka on kyseessä.
        <<Mielestäni muuten aika törkeää ilmaista että "käyttää" näkijää.<<kas kun ei vielä perässä lue että hyväksi<<
        Antaisit vaan aitojen näkijöitten saada ansaitsemaansa kiitosta. Vaikka täällä syyttelet ja heittelet vihjailujasi, ei se tee sinusta oikeaa näkijää eikä tuo sinulle asiakkaita. Minä en ainakaan tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä mulle. Kukaan ei onnistu kaikille, näin se vaan on. Mut jokainen valitkoot. Minun käyttämä ei edes vaivaudu täällä itseään mainostamaan, hyvä niin.

        tuota ööö----jos kerran on hyvä, miksi HÄN täällä itseään mainostaisi-----olenkohan tulkinnut jotain väärin, kun olen kuvitellut, että täällä kirjoittavat jakavat KOKEMUKSIAAN , eikös ne mainoskanavat ole ihan muualla.
        -----mielestäni tuollaisesta toteamasta voi viimeistään päätellä, että tuossa nyt käyttämä ja käyttävä on yksi ja sama-----ei millään pahalla----voihan sitä silläkin lohduttautua, jos tulee huonoa palautetta, että kukan ei onnistu kaikille-----mutta kun onnistuisi edes kerran----


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko niin ettei eräs nyt viitsi sen tähden itseään mainostaa, vaan esiintyy jonain "asiakkaana", vaikka täällä muita syyttelee - ihanaa Naomiakin ihan nimeltä - kun tietää millainen haukkumisryöpytys seuraisi.
        Olen niitä ketjuja lukenut, missä on kovasti omaa nimeä mainostettu, ja voi hyvänen aika sentään<< että en ihmettele että nyt vaan "käyttelellän" <<tajusin nimittäin noista kommenteista myös, kuka on kyseessä.
        <<Mielestäni muuten aika törkeää ilmaista että "käyttää" näkijää.<<kas kun ei vielä perässä lue että hyväksi<<
        Antaisit vaan aitojen näkijöitten saada ansaitsemaansa kiitosta. Vaikka täällä syyttelet ja heittelet vihjailujasi, ei se tee sinusta oikeaa näkijää eikä tuo sinulle asiakkaita. Minä en ainakaan tule.

        ”Ihanaa Naomia”- miksi sun pitää häntä koko ajan mainita ja muiden kohdalla koittaa selittää tietäväsi ”huonoiksi ja huijareiksi”? Kai sä ymmärrät ettei sun loputonta kehumista (vai itsekehua?) kukaan ota tosissaan? Jos et ole Naomi, teet vain hallaa hänen maineelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuota ööö----jos kerran on hyvä, miksi HÄN täällä itseään mainostaisi-----olenkohan tulkinnut jotain väärin, kun olen kuvitellut, että täällä kirjoittavat jakavat KOKEMUKSIAAN , eikös ne mainoskanavat ole ihan muualla.
        -----mielestäni tuollaisesta toteamasta voi viimeistään päätellä, että tuossa nyt käyttämä ja käyttävä on yksi ja sama-----ei millään pahalla----voihan sitä silläkin lohduttautua, jos tulee huonoa palautetta, että kukan ei onnistu kaikille-----mutta kun onnistuisi edes kerran----

        Ketä on mainostettu? Paitsi Naomia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten et ole van käynyt Naomilla. Tai siten sinulla ei vaan tapahdu mitään. Ihan turha länkyttää että aidosti näkevä ei jotenkin olisi sinulle nähnyt mitään., arvoisa "läpinäkyvä.

        Ei onnistunut edes maineikas Aino Kassinen kaikille, miten onnistuisi joku Naomi whatever.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei onnistunut edes maineikas Aino Kassinen kaikille, miten onnistuisi joku Naomi whatever.

        Ei ny noin läpinäkyvästi tarvihe kiihtyy. Pidä nyt pientä taukoo sen Naomin mollaamisessa vaikka selvästi onkin KUUMA peruna:) Kateus vie kalatkin vesistä. Koita nyt vaan kestää se tosiasia, että meitä on täällä paljon, jotka diggaillaan Naomia:) JA KUN NYT VAAN TOSISSAAN ON IHKU-IHANA! I-H-A-N-A! Revi siitä!

        Kato eihän kaik voi olla näkijöi, vaikka kuinka sisukkaasti laittelis puhelinpalvelulinjoi, ja laskuttelis ja ilmaseksikii ja vaikvielä vielä. . huhuh huh huh
        Vaik ny aiempien näkijöitten nimiiki alettaisi kehiin vedellä, niin sekään ei sellasista tee näkijöitä, jotka ei niitä vaa ole, ei vaikka keksisi itelleen niinkin hienoi nimii kun vaik läpinäkyvä-whatever:)
        Toillai jatkuva Naomin haukkumine ei uraasi edistä, mekin kun tiedetään kuka kysees, Tampereelta nääsnääs. Niiiiiin läpinäkyvää, feikkiennustaja-whatever:) Sorry ettei tulla asiakkaiks....
        Onks joku väittänyt että joku kaikille onnistuis? Oikeet näkijät erottaa feikeistä juuri siittä, ettei se ole heille mitään lottoomist. Se on tärkeetä työtä, josta me ollaan Naomille tod.tod.tod.kiitollisii!! Naomi, oot meitin ENKELI. Superhalit sulle ja toivottavasti ei tollaset angstit tuu sulle soittaan. P.S. Tessa laittaa tän sulle viestinä tuleen, tä meitin yhteinen, laitetaan tänne Suom24jää palautetta, joku mörömöllikölliköllisti näkee sust täälä vaivaa, ollaan vieläkii Suskan mökillä. Sulle supersuperiso KIITOOOS vielä! meilt kaikilta. Terkut Anu, Tarja , Mellu ja I.K, Oona ja Mari sekä se myöhäs tullu Piitu, sorry vielä! Oot ihku-IHANAAA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ihanaa Naomia”- miksi sun pitää häntä koko ajan mainita ja muiden kohdalla koittaa selittää tietäväsi ”huonoiksi ja huijareiksi”? Kai sä ymmärrät ettei sun loputonta kehumista (vai itsekehua?) kukaan ota tosissaan? Jos et ole Naomi, teet vain hallaa hänen maineelle.

        "Jos et ole Naomi, teet vain hallaa hänen maineelle" voi herraisä miten kateellista! Ihan kuin olisin tuon saman "huolen" lukenut muuten jo muutamastakin topicista aiemmin. Kehujasaamattoman propakandaa? Kyllä, niin että pursuaa! Täällä väläyteltiin Naomin stalkkerista, asiassa lienee perää.

        "Kai sä ymmärrät ettei tuo sun jatkuva" Naomin stalkkaaminen, että mitä hänestä täällä minä ja muut asiakkaansa kirjoitamme, anna sinulle mitään valtuuksia puhua meidän muiden puolesta.
        Yrität kaiken aikaa mustamaalata häntä ja laittaa sellaisia sanoja hänen faniensa suuhun, joita ei kukaan ole täällä käyttänyt, kuten nyt esimerkiksi tuo "muiden kohdalla koittaa selittää tietäväsi ”huonoiksi ja huijareiksi. ”

        Kukaan muu kuin sinä itse, ei ole täällä tuollaista väittänyt! Eikä ainakaan niitä ota tosissaan, kun on niin LÄPINÄKYVÄÄ että ne ovat vain sinun keksimiäsi ja vain koska olet selvästi kateellinen Naomille. Ymmärrettävää sinänsä.

        Naomi on ilmiö. Tunnettu julkisuuden henkilö. Tunnustettu, aito näkijä. Taiteilija. Olisi aika erikoista, jos hänestä ei kirjoitettaisi. Sitten kun olet itse päässyt siihen asemaan (mitä ei ehkä ihan pian tapahdu) tule sitten tänne vahtimaan, josko joku SINUSTAKIN jonkun kehun kirjoittaisi.
        Onko täällä yleensäkin pakko käydä näitä lukemassa jos toisten kehut ahdistaa ? Etkö ole ymmärtänyt, että tämä on keskustelupalsta, jossa jokainen saa kehua ihan KETÄ ITSE HALUAA. Terveisin Naomin vakiasiakas. Jo vuosikymmenen ajalta. Yksi monista, ja tämä asiakas ei kehujaan säästele, huolimatta siitä, miten se voi jotakin harmittaa. Enkä ole kuunaan kuullut moista, että siitä olisi "jonkun maineelle haittaa" jota kehutaan. Naurettavaa!


    • Anonyymi

      Työstä pitää saada palkka mutta en ymmärrä hirveän kalliita hintoja. Harvoin kukaan meedio tai näkijä osaa mitään kovin ihmeellistä kuitenkaan sanoa. Näkijä voi kuvata elämäntilannetta oikein ja meedio voi tuoda tunnistettavia viestejä, mutta harvoin niissä mitään kovin ihmeellistä asiaa kuitenkaan on, josta kannattaa suuria summia maksaa.

      • Anonyymi

        No ei ainakaan missään sikakalliissa palvelulinjoissa saa muuta kuin puheluitten venytystä ja turhanaikaista lätinää ja ympäripyöreitä selityksiä.

        Kyllä minä olen saanut mielestäni hyvinkin merkityksellistä apua ja tärkeää tietoa selvänäkijältä, mutta se oli kyllä käynti ihan oikean näkijän luona, ei missään palvelulinjoilla.

        Uskon että niihin soitetaankin lähinnä viihdetarkoituksessa. Tokkopa kukaan mitään sellaisista palveluista isommin odottaakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ainakaan missään sikakalliissa palvelulinjoissa saa muuta kuin puheluitten venytystä ja turhanaikaista lätinää ja ympäripyöreitä selityksiä.

        Kyllä minä olen saanut mielestäni hyvinkin merkityksellistä apua ja tärkeää tietoa selvänäkijältä, mutta se oli kyllä käynti ihan oikean näkijän luona, ei missään palvelulinjoilla.

        Uskon että niihin soitetaankin lähinnä viihdetarkoituksessa. Tokkopa kukaan mitään sellaisista palveluista isommin odottaakaan.

        Osa pitkään (vuosikymmeniä) tehneistä tekee palvelunumerolla ja myös ajanvarauksella puhelimitse toiseen numeroon. Yhden tiedän (ja moni suomalaisista hänet tuntee lisäkseni), joka näiden lisäksi ottaa myös kasvotusten vastaan.

        Olen käynyt ja soittanut ja hyväksi havainnut jo 15 vuotta sitten. Ei mainostele kuitenkaan itseään vaan positiivinen kokemus puskaradion tuo asiakkaat.

        Joku sanoikin, että mitä useampaa kanavaa näkijä käyttää niin paremmin leiville lyö. Varmasti näin onkin, jos ei mitään muuta työtä tee…. Mun on vaikea uskoa, että tää homma olis mikään varsinainen kultasuoni?


      • Anonyymi

        En tosiaan maksanut suurta summaa. Juuri tuohon tässäkin ketjussa mainittuun näkijä-Naomiin otin yhteyttä. Sen session myötä säästin kymmenien tuhansien summan, että kyllä sellainen minusta jo aika ihmeellinen asia on.
        Oli erään kaupan teosta kysymys, tuli vahva tunne ottaa Naomiin vielä pari päivää sitä ennen yhteyttä ja onneksi otin.
        Hän toppuutteli minua ja sanoi että siinä ei nouse kaikki asiat nyt kohdillaan, sanoi että hän ei yleensä taloudellisiin puoliin isommin kiinnitä huomiota, mutta siihen hän kiinnittää, jos joku on vaarassa tehdä asioitaan hankaloittavan kaupan siksi ettei tiedä sellaista, millä on merkitystä.
        Sanoi, mitä asiaa minun olisi vielä syytä selvittää. Tein niin ja ne kaupat peruuntui. Pian sen jälkeen tein kaupat toisaalla.
        Kyllä seuraavalla kerralla kävin häntä sitten ihan paikan päällä tapaamassa ja ruusukimpun kera. Tarjosin hänelle vielä ylimääräistä, koska pidin veloitustaan varsinkin saamaani arvokkaaseen tietoon nähden kovin pienenä, mutta hän kieltäytyi kaunisti hymyillen ja sanoi että hän sai jo maksun, että hän vain tekee työtään.


    • Anonyymi

      Nii sitä tässä kysysin, kun ei osu silmään, et kuka tää toinen näkijä on? Kehen tässä ketjussa viitataan?

      • Anonyymi

        Siinäpä se kun ei ole näkijä, ei ainakaa minun mielestä ja tuntu kaikki ketä tiiän, olevan ihan samaa mieltä. Leikkii sellasta kyllä. Ja muutoin käy kateuksissaan kyttäämässä mitä Naomin fanit kirjottaa ja joka ketjussa selvittää samaa että Naomia taas mainostetaan.
        Ei se muuten minuukan ärsyttäsi mutta kun se tosiaan mainittee Naomin aina nimeltä. Muut ei viitti samalle tasolle alentua eli en laita nimeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä se kun ei ole näkijä, ei ainakaa minun mielestä ja tuntu kaikki ketä tiiän, olevan ihan samaa mieltä. Leikkii sellasta kyllä. Ja muutoin käy kateuksissaan kyttäämässä mitä Naomin fanit kirjottaa ja joka ketjussa selvittää samaa että Naomia taas mainostetaan.
        Ei se muuten minuukan ärsyttäsi mutta kun se tosiaan mainittee Naomin aina nimeltä. Muut ei viitti samalle tasolle alentua eli en laita nimeä.

        Ketä siis tarkoitat? Kait sulla joku arvaus on? Vissiin hyväkin kun oot noin varma.


    • Anonyymi

      oi Naomi kuinka jaksat mainostaa itseäsi joka ketjussa? Huomaa, että kehukommentit on kirjoittanut yksi ja sama henkilö.. tästä voi päätellä paljon. l

      • Anonyymi

        Parannahan päättelyäsi kun minä olen tähän(kin ketjuun) Naomia kehunut ja voin vakuuttaa että en ole Naomi.
        Olisihan se varmasti hienoa jos olisi sellaisia kykyjä suotu, mutta valitettavasti ei ole, niin joudun selvännäkijöihin turvautumaan. Olen monilla käynyt mutta ei ole Naomin voittanutta.

        Voi voi, nyt taisi taas tulla yksi kehu lisää.

        Olet varmasti se "Naomistalkkeri" josta täällä on ollut mainintaa? Tulit taas jostain puskan takaa tänne Naomia oikein nimeltä mainitsemaan.
        Eikö sinulla ole mitään muuta tekemistä kuin vahtia häntä ja mitä hänestä kirjoitetaan?
        Etkö saa häneltä aikaa?
        Minusta tuollainen on aika huolestuttavaa.


    • Anonyymi

      Joo. Öisin se sellainen näkökyky voi olla pahimmillaan. On nähty jo päivisinkin se.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      140
      2046
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1672
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      87
      1374
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1354
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      134
      1188
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1182
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      903
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      871
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      803
    Aihe