Olin vaimoni kanssa 69 asennossa kun kaveri työntyi vaimoni vaginaan.
Levitin vaimoni häpyhuulia kaverin painuessa sisään.
Oli upeaa katsoa 20cm päästävaimoa pantavan.
Vaimoni pillu myötäili kaverin kullin soutaessa vaimossani.
Pillun huulet venyi ulosvetäessä japainui sisään kullin sukeltaessa lämpimään naiseni pesään.
Oli paras näkymä ikinä.
Katselkaa jos teillä on mahdollisuus.
Nuolin vaimoni klitorista samalla kun kaveri pani vaimoani takaapäin kylkiasennossa.
Katselin läheltä kun kaverin penis souti vaimoni pillussai
49
6880
Vastaukset
- Anonyymi
olen sen verran bi haluun tuon myös ittelle
- Anonyymi
Sai varmaan monta orkkua vai jännittikö
- Anonyymi
Kateeksi käy sun vaimoa.
- Anonyymi
Vaimoni on saanut olla kahden miehen yhteinen nainen jo yli 3 vuotta niin ei tarvitse jännittää nun saa orgasmeja molempien miesten kanssa.
Ollaan niin tuttuja ettei tarvitse jännittää vaan voimme nauttia täysin seksistä. - Anonyymi
Olisin todella kiimaista nähdä tuollaisen jättikalun panevan vaimoani. Kunnon parru vaimon pillussa tekisi vaimon silmissäni entistä kiimaisemmaksi lutkaksi. Olisi himottavaa päästä liukkaille kunnolla venyteltyyn ja spermattuun pilluun.
- Anonyymi
Vaimoni ei ole saanut kunnolla isoa kullia mutta kimppaa ollaan melko usein.
Vaimoani ollaan nyt koronan aikana naitu vakimiehen kanssa melko usein ja vaimoni lemppari on kun hän saa 2 kullia pilluun yhtä aikaa ja jos haluat nähdä pillun venytyksessä niin ota 2 vierasta miestä jotka suostuu panemaan vaimoasi yhtäaikaa pilluun ja saato itse katsoa vierestä miten rakkaasi pillu venyy niin on hieno näky.
Kaksi miestä riittää jos kuvaatte tapahtuman niin voitte katsoa kolmistaan kun vaimoasi pannaan.
Olemme itse välillä kuvattu kimppaa ja katsottu kolmistaan se yleensä johtaa vaimoni kiima panoon molempien miesten kanssa. - Anonyymi
Uskon että sinä olet vain runkkari
- Anonyymi
Tuo on kyllä ihan ykkösfantasiani. Olisi aivan järjettömän kiihottavaa katsella aivan nuoluetäisyydeltä, kun kalu soutaisi vaimoni ihanassa pillussa ja saisi samalla nuolla pillua sekä välillä tärisyttää kalun vartta kielellä. Välillä voisi ehkä napata kalun pois pillusta ja imaista herkkumehut terskan ympäriltä ja sitten taas ohjata kalu takaisin pilluun. Ja lopussa kun pitää pusseja kämmenessä, niin tuntea kuinka ne vetäytyvät ylös ja alkavat sykkiä lastin lähtiessä. Uuhhh!
- Anonyymi
Ootko ajatellut että tuollainen nainen voi villissään salvata???
- Anonyymi00108
ihanaa kun saa kyrpää suuhun ja katsella
- Anonyymi
Olisiko halua kokeilla uudelleen
- Anonyymi
Usein toteutetaan kaikkien kolmen unelmia ja toiveita.
Olemme kolmistaan toteutettu kaiken-lasta toivetta.
Vaimo on valmistautunut kaverin tuloon minihameella ilman pikkuhousuja kun tietää että kaveri käy hameen alle samantien kun tulee.
Tykkää nuolla vaimon pillun ja sitten panee. - Anonyymi
Haluaisitko mukaan?
Kuusysissä näkee hyvin. Pääsee maistamaan kumpaakin.
Kokeiltiin lomareissulla. Todella hienoa.- Anonyymi
Juoppo se taas sekoilee
Joo, ollaan keskitytty viime aikoina vain seksiin. Muslimit ei tykkää humalaisista naisista.
- Anonyymi
Liian kauan on edellisestä kerrasta kun näin vaimoni toisen kanssa. Molemmat pariskunnat oli aivan kiimassa kun paljussa puljattiin. Onneksi vaimo on taas vihdoin ruvennut näyttämään asialle vihreää valoa. Sopiva pariskunta vain puuttuu kun toinen pariskunta erosi ja mukavaa seuraa on vaikea löytää.
- Anonyymi
Kolme vuotta sitten päätimme kokeilla kolmen kimppaa ja ehkä parin vaihtoa.
Avioparia on vaikeampi saada mukaan.
Me sovittiin että mieheni puhuu omista kavereista miehen kolmanneksi ja itse pyydän jonkun omista naisystävistä mukaan kolmanneksi.
Vieraamme olivat aviossa mutta eivät keskenään.
Kummankin kanssa oltiin kolmistaan ja alkuun kun olimme nelistään meillä vieraamme eivät olleet keskenään alku-aikana ennen kuin tutustuivat toisiinsa.
Nykyään miehet ovat vuorotellen meidän kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolme vuotta sitten päätimme kokeilla kolmen kimppaa ja ehkä parin vaihtoa.
Avioparia on vaikeampi saada mukaan.
Me sovittiin että mieheni puhuu omista kavereista miehen kolmanneksi ja itse pyydän jonkun omista naisystävistä mukaan kolmanneksi.
Vieraamme olivat aviossa mutta eivät keskenään.
Kummankin kanssa oltiin kolmistaan ja alkuun kun olimme nelistään meillä vieraamme eivät olleet keskenään alku-aikana ennen kuin tutustuivat toisiinsa.
Nykyään miehet ovat vuorotellen meidän kanssa.Ei jumankekka mitä Bull shittiä taas kerran koittakaa edes kuulostaa aidoilta.
Tuokin kopsattu aikapoikien lehdestä - Anonyymi
Palsta kyyläri ukko64 tyypillinen skitsoafektiivinen tapaus avautui jälleen
Juuri samaa kaipaan itsekin
- Anonyymi
Pääsin itsekin 69 näkemään kun vieraan miehen kalu työsti vaimoa ja oli se niin mahtavavaa nähdä läheltä ja sain vielä lopuksi nuolla puhtaaksi.
- Anonyymi
Älä valehtele
- Anonyymi
En tiedä mutta tärkeimmältä tuntuisi jos nainen leikkaisi, veisi minulta pois munat. Mutta en ole varma suostuisinko tällaiseen?
- Anonyymi
Meillä myös etsitään hyvin varusteltua miestä panemaan tyttöystävää. Tavallista seksiä ujolle tyttöystävälle.. ei mitään kauheaa rynkytystä vaan sellaista normaalia panemista.
- Anonyymi00087
Oli kyllä mukava katsoa kun vaimoni sai isompaa kullia viimeyönä kun ravintolasta lähti yks mies mukaamme kun vaimoni ehdotti . No parit ryypyn ja vaimoni oli vieraamme kaulassa ja kysyi minulta , saako hän mennä miehen kanssa makkariin , sanoin sopiihan se mutta jos sopii niin katson teitä . Miehelle sopi ja samantein lähtivät makuuhuoneeseen ja minä hetkenpäästä katsomaan. Siellä vaimo imi miehen kullia joka ei tosiaankaan ollut mikään pieni kulli vaan oikea jortikka hyvä kun vaimo sai klunnssin suuhun mahtumaan . Imettyään kullia niin vaimo heittäytyi sänkyyn selälleen ja sanoi miehelle tule ja mieshän innoissaan meni vaimon päälle ja alkoi työntämään kullia pilluun . Ihme ja kumma se jortikka upposi vaimoni pilluun ensin vähän ja pikkuhiljaa syvemmälle , kyllä vaimo uimutti mutta sanoi nai , nai ja mieshän nai . Kyllähän se jätti upposi vaimon pilluun . Kun mies lennätti spermansa pilluun niin oli kyllä katsoa vaimon pilluua se oli ihan auki sperman valuessa sieltä avonaisesta pillusta . Kyllä mies oli tyytyväinen kun sai panna tiukkaa pillua no tuolla kullilla jokainen pillu on tiukka mutta nyt vaimoani auttoi viina ei varmaankaan olisi antanut selvinpäin . No olin väärässä sillä mies jäi yöksi vaimoni tahdosta ja heräsin aamulla heidän naimisen varsinkin vaimoni ääniin kun mies painoi kulliaan vaimon pilluun niin oli kyllä semmoista ininää ja voihketta kun mies survoi kulliaan pilluun , mutta vaimo sai orgasmin ja mies sai myös . Kysyin myöhemmin vaimolta miten hän sai tuon jätin mahtumaan pilluunsa niin vaimo vastasi siihen , koska halusin eikä haitannut vaikka sattui sillä halusin sitä kullia varsinkin kokonaan sisälleni . Mieshän kävi senkin jälkeen naimassa vaimoani oli se kiinnostavaa kuunneltavaa kun vaimo oli selvinpäin niin kyllä oli vaikea ottaa tuo kulli pilluunsa mutta naivat ja kyllähän mies sai kullinsa upotettua vaimoni pilluun . Onneksi tuo päättyi koska tuommoisen jätin jälkeen oma kullini oli ihan tyhjän panttina pillussa sillä pilluhan oli ihan löystynyt . Onneksi pillu palautui ennalleen ja sanoin vaimolle , jos joskus käy samanlailla että joku lähtee mukaan ja päätyy naimaan sinua niin toivon ettei ole tuollaista hirviö kullia joka venyttää pillus ihan löysäksi . Vaimohqn sanoi , mitä haluatko sinä että joku vieras naisi minua , kyllähän se sopii milloin saisin vierasta kullia , olin kyllä hämmentynyt ja sanoin , seuraavan kerran kun mennään ravintolaan niin sopii jos saat jonkun miehen naimmaan sua , vaimo siihen ok ja varmasti joku lähtee mutta ikävä tulee sitä miestä sillä oli tosi ihana kulli ja vieläpä kestävä en tiedä löydänkö koskaan samaloaista miestä jolla olisi iso kulli joka täyttäisi minut kokonaan . Sanoin siihen ok soita sille isokulliselle miehelle ja pyydä sitä vaki panijaksi . Vaimo o,i ihmeissään ja kysyi miten minä siihen yhteyden otan ja minä annoin vaimo,le lapun jossa oli puhelinnumero , soitat ja kysyt alkaako mies sun vakipanijaksi sillä ehdolla minä panen sua nainnin jälkeen pyllyyn eihän mun kulli iso ole joten joudun panee sua sinne se on ainakin tiukka . Vaimo suostui siihen ja soitti miehelle joka mielellään halusi naida vaimoani . Siitä alkoi parivuotta kestänyt suhde , vaimo kävi välillä miehellä ja mies kävi meillä , nyt vaimon pillu on löysä minun kullille sopimaton no panen pyllyyn sillä selvä .
- Anonyymi00088
Oltiin kuvattu kun pantiin vuorotellen mun vaimoa vakkarimiehen kanssa
Katseltiin sitten kolmistaan kun pidettiin taukoa.
Vaimokin oli kiinnostunut katsomaan miten häntä pantiin vuorotellen toisen kuvatessa. - Anonyymi00089
Aah, ihanaa. Olisin halunnut työntää omaa isoa ja paksua vaimoosi ja olisit saanut nuolla spermat sieltä.
- Anonyymi00090
Olijan se nyt isompi ku 20cm
- Anonyymi00091
Tässäkin luultavasti aviomies katsellut, kun vieraan miehen penis souti vaimonsa pillussa.
Nussikohan aviomies heti perään tuon miehen jälkeen omaa vaimoa, kun tuo mies oli ensin laskenut spermat hänen vaimonsa pilluun.
Millaisi tuntemuksia se mahtaa herättää, nähä omin silmin, kun omaa vaimoa panee joku tuntematon vieras mies ja vieläpä ihan paljaalta ilman kumia ja laskee lopuksi spermat hänen vaimonsa sisälle/pilluun. Toivottavasti oli nainen huolehtinut jollain tavalla ehkäisystä.
On luultavasti ollut jännää seurata ja katsella, kun vieras mies pani hänen vaimoa.
Mitäköhän tuntemuksi/ajatuksia se mahtaa herättää aviomiehssä, kun aviomies näkee omin silmin, että hänen vaimoa nauttii, kun saa vierasta kyrpää, nauttii kun tuntematon mies panee.
https://www.erome.com/a/dNlrBADC- Anonyymi00092
Vaimolla on kierukka ja nyt ollaan pantu vaimoa perjantaista lähtien vuorotellen.
Mies on vaimoni vakkari panomies kahdeksan vuoden ajalta.
Vakkari kysyi jos lomautettuna oleva vaimoni saisi lähteä hänen mukaansa viikon reissulle saksaan kun vakkarilla on työmatka kyseessä
Kysyin vaimoni mielipidettä ja on halukas lähtemään.
Vaimo sanoi pääsevänsä ilmaiseksi minä korjasin kuitenkin että joudut luonnossa maksamaan matkasi, vaimo tähän että hän itsekin saa siinä nautinnon ei se ole huono asia hän antaa ihan mielellään.
- Anonyymi00093
Kyllähän tässäkin nussitaan luultavasti jonkun toisen miehen rakasta vaimoa/tyttöystävää.
https://www.moviefap.com/videos/b24aef04ee66eab3a4f2/finland-bitch-2.html?autoPlay=1
https://www.moviefap.com/videos/71f934491c7dc70f032b/sonja-bitch-2.html - Anonyymi00095
KUMPI KIIHOTTI ALOITTAJAA ENEMPI, VAIMON PILLU VAI KAVERIN KULLI LÄHELTÄ NÄHTYNÄ MIELESI TEKI KUITENKIN OTTAA KULLI SUUHUN JA NIELLÄ LÄMPIMÄT SPEHMAT
- Anonyymi00097
Entä jos kumpikin kiihottaa🤔
- Anonyymi00096
Varmaan ne airot millä kulli souti.
- Anonyymi00098
Se on kiihottava näky, kun vanhempi mies panee nuorta naista.
- Anonyymi00099
Ei se iästä kiinni ole kuinka kiihottavaa, vaan tyylistä!
- Anonyymi00103
Huorat on ihania
- Anonyymi00104
Usein soutaa vieras kalu vaimo pillussa. Katsomaan en ole päässyt. Kuulen vain vaimon kertomukset. Nekin saa kalun kovaksi.
- Anonyymi00105
Kyllä sinun pitää saada päästä katsomaan.
Sano vaimollesi, että haluat saada katsella. - Anonyymi00106
Anonyymi00105 kirjoitti:
Kyllä sinun pitää saada päästä katsomaan.
Sano vaimollesi, että haluat saada katsella.Olen pyytänyt. Vastaus on ollut aina ei. Kimppaa ei halua ja katselija estää rentoutumasta.
- Anonyymi00107
Todella ihanaa
- Anonyymi00109
Voiko olla joku noin pöljä, että antaa akkansa vieraitten astuttavaksi? Mahtaa olla tämä mies kykenemätön hoitamaan aviollisia asioita?
- Anonyymi00110
Koko ihmiskunnan ajan miehet ovat antaneet naisiaan toisten miesten astuttaviksi milloin mistäkin syystä, esim. valta- ja politiikkamielessä, työetujen nimissä, muiden etujen takia, ystävyyden tai toveruuden merkiksi, oman kiimansa vuoksi, vaimon nymfomanian takia, ryhmäseksin ilosta, fyysisen kykenemättömyyden vuoksi, olosuhteisiin alistuen, ylivallan edessä, tietämättään... Syitä on satoja.
Ketjusta on poistettu 66 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 323937
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131879Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631344Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951276Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.671146Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51011- 47921
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti331884En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39872Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26871